Pärjääkö auto moottoripyörälle kadulla

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Anonymous, 15.2.2004.

Ketjun tila:
Ketju suljettu.
  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ei vittu mulla hajoo pää..!!! Make, Kake, Väke ja kaikki muut uhoojat vois sopii Ajan ja Paikan, siis jossain kadulla ni katottais et kumpi veis voiton. Ei tarttis enää väitellä täällä, voisitte viellä vaikka vetää toisianne lentopallomailoilla naamaan jos tuntuis siltä. Ihme ettei täällä oo viellä kukaan aikasemmin keksinyt lähtee ihan oikeesti kokeilee, ilmeisesti pelkää et "entäs jos mä en voitakkaan"!! Aikakorteista päätellen niitä nopeempia "katuautoja" löytyy, mutta miten nopeita ne on sitten kadulla ajettaessa, lain edellyttämässä kunnossa, katurenkailla ym. ni en tiedä. ei oo ainakaan mun ohi tullut yksikään auto.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Juu on noi pyörät sairaan nopeita, niin nopeita että viikottain saa lehdistä lukea että "Motoristi kuoli ulosajossa..."

    No tuleehan noita autoistakin...

    Faktaa on että keskiverto kyykkypyörä pesee 99,5% teillä liikkuvista autoista, mutta onneksi meille jää se puoli prosenttia....

    Eikä niitä turbopyöriä taida olla Suomessa montaa? Taitaa olla nopeita autoja enemmän

    Vauhdin maailman artikkelin mukaan:
    pyörä: vähän vajaa 20 000e
    turbosarja: vähän yli 20 000e :smile:
    muut osat: Xe

    Kyllä tolla rahalla tekee osaava kaveri aika nopeen auton?

    Kertoisko joku automies minkälaisen moottorin sais tolla 20 000e:llä rakennettua?
    Vaikka tuplaturbo tai blower v8.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Hayabusan saa joku 11000e, turbosarja 5000e, sit on +300hp takanakilla.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    ja kyllä **tuttaa kun joutuu talvella palelemaan bussipysäkillä.
    ...vai milläs liikut talvella.
    T:Jenkillä ympäri vuoden jo 10v.
    ps. Ei se vauhti vaan se laatu
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ja tomosia kompromissin tekijöitähän toi keskivertaisuus ..ttaa.
    Mua ei ..tuta mikään enempää kun tomoset besserwisserit joiden vehkeissä ei oo mikään vimpan päälle (kesät talvet) ja sitten elvistellään "purpose build" vehkeille et kyl mää talvellakin. ..ttu mun vehkeet on aina tarkotuksen mukaiset, talvella ja kesällä. Ei kylläkään samat ja vesipatjallekkin löytyy ihan soppelit värmeet. Ei kompromisseja!
    T:Ihan toinen nimetön
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vähän niinkuin "itse hiihdän kouluun kesät talvet"?
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Sijaitsikohan tuo "suljettu testirata" VT16:sta välillä Ylistaro-Vaasa? Ja sillä välillä oli pyörän kotokin?
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    millasen auton saat tolla vähän vajaa 20000e kun et sitä maininnut, mutta pyörän oston kyllä.
     
  9. stefa

    stefa 1st gear

    Suljetun testiradan tarkempaa paikkaa en voi paljastaa, ettei tämä salainen varsin merkittävässä määrinkin käytetty hieno testikaskus paljastuisi yleisölle:D Mutta suljetusta testiradasta on kyse.
     
  10. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Mä en ymmärrä tätä jankkausta näistä katurenkaista. Kyllä katuautoilla ajetaan katurenkailla niin kadulla kuin kisassakin, se lukee jo luokkasäännöissä. En ainakaan minä ole ikinä vaihtanut kisaan alle eri renkaita kun joilla kadulla ajelen, eikä käsittääkseni kukaan muukaan.
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tilaa valmiin koneen
    http://www.steveschmidtracing.com/ssr_071.htm
    $ 13,395.00
    MAX HORSEPOWER---------------------743.6

    Ja kukapa kieltää tuolta tuota super elvistäkään tilaamasta jos rahaa riittää :grin: Ei hypi 300hp "kestää koko viikonlopun" mopot silmille, ja kestää kyllä viikonlopun, ja koko kesänkin.
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Luuletko tosiaan että tollaset tehot riittää? Ei riitä edes vakiopyörälle :wink: Kattellaan sit uusiks kun alkaa olemaan yli 1000hp.

    Paljos siinä Mopemanin Vallussa oli tehoa? Eikös siinä ainakin ton verran ole? Ei tahtonu pärjätä pyörille, vaikka selkeesti nopein auto Malmilla.
     
  13. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Suunnilleen ton verran on puhkua. Pitkällä välityksellä (3.23) ja vakiojousituksella se ei tolla painolla ton kummemmin mee.
     
  14. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Ainakin vastusta löytyy, kun jäät fullsizen alle.

    Oli ihan pakko :grin:
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ei tämäkään jätkä varmaan ymmärrä, että moni on vetäny noilla +300hp pyörillä vuosia ilman ongelmia. Euroopanreissuja heitelty yms. Ja ihan päivittäisessä ajossa.

    No, täytyy kai ymmärtää näitä hiukan vähemmän valistuneita kansalaisiakin. Näkee märkiä unia 200hp takaveto-Sierrasta ilmeisesti.
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest


    sitä ollaan sitten jolho tanassa luettu yhden pyörän esittelyä moottoriurheiluaikakausilehdestä

    eikö sisälukutaito oikein riitä ymmärtämään ettei otsikossa kysytty että pärjääkö matkailuauto moottoripyörälle kadulla? eikö riitä? eikö? eikö? ei voi auttaa

    riitti että on auto jolla voi ja saa ajaa kadulla -> voimassa oleva vuosikatsastus ja vakuutuksessa - ym-mär-tää-kö si-nä !-!-!-?
     
  17. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ymmärrätkö sinä, että kommentoin siihen kun jätkä sanoi "Ei hypi 300hp "kestää koko viikonlopun" mopot silmille".

    Et ilmeisesti :wink:
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tätähän tämä keskustelu on ollut viimeiset puolensataa sivua: Varttimailiajoista käy ilmi,että kovimmat kilvelliset härpättimet on autoja. Pari prätkähimokasta on sen jälkeen vedonnut siihen,että saattaa olla että turbopyörä kestää huoltamatta pidemmän matkan ajoa kuin viritetty auto. Sitten autorintama yrittää muistuttaa,että sillä ei ole mitään väliä,koska kysyttiin vain kumpi on nopeampi katulaillinen peli(ei muuten ole edes todisteita että viripyörät kestäisivät enemmän kilometrejä kuin viriautot,mutta se onki jo eri asia).
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest


    en niin :smile:

    rajaehtoja ei voi lisätä myöhemmin samaan threadiin

    motorintama voi avata otsikon jossa lukee:
    virittämätön euroopankierto fiat ducato ei voita maltankävijän hajapuskaa kadulla! :razz:
     
  20. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ei oo edelleenkään näkyny kadulla mopoja vieviä autoja. Jätkät on ihan fiiliksissä jos joku auto on joskus saanu stripillä kovemman ajan :grin: Se Asconakin mikä on moneen kertaan mainittu ajelee nykyään jotain 12s aikoja? Olikohan se kertaakaan kadulla siinä alle 9s kunnossa?

    Tulkaa nyt ihmees ajamaan niillä autoilla tuonne kadulle jos niitä kerran on. Mä oon pyörällä liikenteessä joka päivä, ja ikinä en ole jättänyt vastaamatta haasteeseen. Ikinä en ole myöskään autolle hävinnyt, ei ole ollut lähelläkään. Kaikennäköstä yrittäjää on ollu.

    Olis hauskaa lähtee viivalle kadulla jonkun stripille viritetyn vessan kanssa. Lähdössä se auto vois teoriassa joissain erittäin harvinaisissa tapauksissa pärjätä (ehkä teoriassa joku 5kpl niitä autoja Suomessa, mutta niistäkään ei yksikään _oikeesti_ kadulla koskaan). Mutta kun kiihdytys jatkuu taitaa strippivällärit loppua kesken. Ja kun tuolla kadulla on niitä mutkiakin.. Ai ai, se vois olla ikävän näköstä kun se paukauttais sillä strippi-alustalla ja löysillä nakeilla jorpakkoon.

    Ambulanssin voisin soittaa, sen verran täytyy auttaa hyvän yrityksen johdosta.
     
Ketjun tila:
Ketju suljettu.

Kerro tästä muillekin!