Pärjääkö auto moottoripyörälle kadulla

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Anonymous, 15.2.2004.

Ketjun tila:
Ketju suljettu.
  1. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Aluperäiseen kysymykseen, EI EDELLEENKKÄ PÄRJÄÄ! Äsken jäi Mukilta lainassa olevalta diesel beeäks sitikalle BasaHayu, vai olikse monkey? En tiedä eikä vitu välii. Ajoin itäväylää ja kaistojen välistä joku pyörä lähti punasia päin ajaa (tämäkö on se Bomber henki?) En ois muuten kiinnittä huomioo mut alko torvet soida takana ja peilistä näin mikä tilanne. Risteyksen jälkeen tää vetää autojen välissä eikä sillä nopeus enää riitä. No oliks se basahaju vai monkey, vitun välii jos jos tollane kamikaze asenne vaikka oli vasta mopo! Hey mitä vittua te ootte kaikki tekemässä?? Kirjoitan nimimerkillä niinkuin aina. Aina sanojeni takana ja malmin 200m jälkeen täällä eri palstalla kaks nopeinta pyörää kirjoittikin. Tervetuloa ja tervetuloa drags stripille missä olitte ekaa kertaa! Ette kuitenkaan vikaa? Asiallista ja tietävää keskustelua tarvitaan. Myös teilt oikeilta pyöräilijöiltä eikä näiltä nimettömiltä paskanjauhajilta.. Olette nähneet täällä ja myös oikeaas elämässä eli kadulla ja malmilla mikä totuus on? No hey mikä se on? Tästä toivottavasti te oikeat Bomberssit vielä palaavaat keskusteluun ja te nimettömmät, no ei mun tarvii edes sanoo, tiedätte kyllä mitä ja mihin.. ja niin kuin Mopemanin kirjoituksista näitte, myös tuota miestä arvostan vaikka en häntä tunne eikä hän puhu paskaa täällä No näitte että hän ei ole nimetön.
    Toi äsköne mopo varmaa kirjoittelee täällä tai jossain missä haluaa uskottavuutta. En tiedä? Tuli vaa sellane olo ku lukenu näitä juttuja ja ilmeisesti muutkin lukee ja haluu pätee täällä jos eiu kadulla niin miten? Huolestuttavaa toi nyky meno ja se näkyy tilastoissa. Mun jutuissa kaks täysin eri asiaa ja selvä ristiriita. Rivien välistä enenmänkin ja jos nimillä olevia jhärkeviä juttuja näkyy niin keskustelu jatkuu.. Tai jatkuu se kuitenkin...
     
  2. Henski

    Henski 1st gear

    GTI/V8-päivä Alastarolla. Missä oli ne nopeat pyörät? Laina-auto, amatöörikuski 9.57/230!
     
  3. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Great Henski; loisto suoritus. Ite oon lomalla, muta auto oli Alastarolla ja ilmeisesti siell ei ollut kun kaheksan mopoa koska neliovinenkin oli 9.
     
  4. Blower Camino

    Blower Camino Gearhead

    Komeeta oli kyllä autojen meno alastarolla. Ei tarjonnut katupyörät vastusta turboineen ja jatkettuine takaswingeineen.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Joo,jäikö nopeet pyörät talliin Alastarolla(jonka luen sentään kunnon kokeeksi verrattuna johonkin tässä keskustelussa aiemmin mainittuihin lappeenrannan suunnistajaveikkojen näytösvarttimaili-akselin kilpailuihin)??? Meinaan veivät autot turboBusia 10-0 :grin: Se on oikein.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Höpö höpö taas. On autopojilla kovat jutut.
    Kumma, kun keskustelussa oli otsikko, että pärjääkö autot kadulla mopoille!
    Eipä ole vielä ikinä näkynyt Suomen historiassa autoa, joka pärjäisi kadulla nopeimmille mopoille. Joten menkääs nyt autopojat kotiin kasvamaan.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Älkää vastatko äskeiseen.
    Vammanen provo.
     
  8. Henski

    Henski 1st gear

    Tänks Mope, mut kyl se sai valitettavasti vähän kipeetäkin. Ongittiin 3 lashcappii venajousien seasta Pitskusta, ja yks on viel hukassakin. Vippa-akseli korkkas kahest keskimmäiset pultista ja jumppaa tiedossa...
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ai nyt sitten varttimailin aikakortit onkin merkityksettömiä(heti kun alkoi kunnon kisat ja pyöriä viedään mennen tullen)? :grin: :wink: Itseasiassa Suomen nopeimmat katuautot on paukutelleet yli sekuntia kovempaa kuin nyt Alastaron nopein.
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Eiks tuo Miihkali Naitti ajanu pikkulohkopontiacilla 300 mailia tunnissa joskus 80-luvun puolessavälissä. Eihän sille pärjänny ykskään pyörä kadulla eikä radalla. Tais se käydä välillä voittamassa endurokisatkin. En muista ajoiko koskaan trialia...?
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kuka on puhunut varttimailista?
    Kysymys oli pärjääkö auto kadulla! Onko kadut vain varttimailin pituisia?
    Mopot kulkee yli 300 km/h kun noi kireet varttimaili autot kulkee huippuja max 250 km/h eli kyseiset autot jää mennentullen mopoille, kun verrataan kokonai suorituskykyä. Herätkää jo autopellet!
    missään vaiheessa ei ole ollut kysymys varttimailista!
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kovin katupyörä kulkee sen 299 km/h,nopeimmat varttimailerikilvellisetautot ei jää edes paljoa siitä loppunopeuksissa! Pienellä perävälityksen säädöllä noi kasin pintaan vartilla kulkevat katuautot saa menemään sen kriittisen 300 km/h:n yli huipuissa(ei vartilla vaan muuten huipuissa) ja silti olemaan vielä niin nopeita että ne jättää kiihdytyksessä(varttimaili)nopeimmat pyörät. Ne voi periaatteessa huoletta pudottaa sekunnin varttimailiajasta ja silti ne vie turboBusia myös vartilla,eli ei mitään ongelmia huippunopeudenkaan suhteen.
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ei taida autot pärjätä noille kakspyöräsille. Puhuvatten Norssinjärven kyläbaarissa että Lehtorannan Rane on kaikista nopein. Sillä on -78 solifer hajabusa ja on kuulema todistettavasti ajanu lokkiperän kyläkaupalta tialanperään idan luo kahville alta 2 minuuttia. Paikalliselta vallesmannilta menee transitillakin yli 4 minuuttia. Tosin epäilivät että rane ois oikassu siitä niemisen pellon poikki. Oli kuulema joku mökkiläinen uhitellu 10:n kaljan jälkeen ajavansa bemarilla nopeemmin, mutta niin oli holopainen joutunu massikalla vetämään sen takas tielle. Oli uhittelu kuulema loppunu muiltaki ku näki ranen tulevan Norssinjärven kyläbaariin semmosella haipakalla että hajabusa pysähty vasta roskakatoksen seinään. Olivat kerrankin mitanneet ranen roleksilla (aito bankokin katukauppiaalta ostettu, aitoustodistus ja kaikki) että toivolan hildalta norssijärvelle 3 minuuttia. Että sinne vaan kaikki autojätkät kokeilemaan...
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    Työnnä 299 suoleen...
    Suomessakin on mopoja mitkä kulkee yli 330,
    joten mene kotiin lukemaan, että tiedät enemmän. Nopein tuotannossa valmistettu mopo kulkee yli 400 km/h
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kokeile ensin ajaa edes sitä 299 km/h pyörällä ja tuu sitten kertoileen miten siellä pysytään kyydissä kun lasissa on 400 km/h :grin: Todista ensin,että suomessa on pyörä joka kulkee 330 km/h. Siihen pystyviä autoja kyllä on ihan useita(Rytsölän Lamborghinille tehdas ilmoitti 325 km/h,ja se auto on hei VAKIO).
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    Hei palikka...
    Rytsölällä ei ole lamboa Suomessa.
    Toinen mokasi rahansa ja roisen Lambo on saksassa. Siitä on toditettavaa tietoa, että suomessa on mopo joka kulkee 330!
    Lukisit enemmän niin tietäsit!
    400 km/h ja pyörän kyydissä vielä pysyy ihminen, sekin on totta ja siitä on mustaa valkoisella. Täällä taas pätee joku urpo, joka ei tiedä autoista eikä mopoista.
    Hän onki luultavasti jostain vitun landelta, missä on vain RD Jammuja ja sit yksi kiree jenkki ja heti luulaan, että autot pesee pyörät. Herää lande!
     
  17. Anonymous

    Anonymous Guest

    VArokaa tätä..selvä Provo!!

    Huipuiss ajos missä autot antaa kyytiä pyörille.Suomen nopein pyörä ainakin lehtiartikkelin hehkutuksen mukaan kulki oliko se 324 km/h(se turboBusa 344 hv),mikä ei riitä vielä mihinkään kun vastaan tulee nopeita katuautoja,sen nyt sanoo järkikin kun se vakio 10-vuotias Corvette zr1 kulkee enemmän kuin 3 markkaa siis vakiona,ja sellanen löytyy käsittääkseni suomesta ahdettunakin.Tämä vaan tilanne yhden automallin kohdalla,niitä on monta muutakin :wink: Huipuissa turha yrittää mopokersan siinä päteä,se on ensimmöinen asia missä autot voittaa selvästi pitkälle kiitos aerodynamiikan ja voimakkaamman(vääntävän)moottorin.
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    Palikka!

    Busa ei ole Suomen nopein mopo, vaan se on ZX12R! Mullakin on muuten Mosse mikä jättää ZR1 Veten mennentullen huhun mukaan.
     
  19. LordMrFord

    LordMrFord Gearhead

    Täällähän meno käy hurjaksi!
     
  20. Anonymous

    Anonymous Guest

    näytti autot olevan mopoja nopeimpia testi päivillä missä oli nopeat mopot!!
     
Ketjun tila:
Ketju suljettu.

Kerro tästä muillekin!