Paras pakkeli

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Anonymous, 14.10.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mikä on mielestänne paras pakkeli, olen käyttänyt bilteman pitkäkuituista lasikuitupakkelia ja sitten sitä hienompijakoista. On pysynyt melko hyvin pellissä.
    Onko vielä parempia saatavilla?
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Onko kaikki tinamiehiä? Kunnioitettavaa.
     
  3. makke

    makke 1st gear

    Testaappa Pyrmon softia. 3-kilon pyrkeissa ja hinta alle 20 eur. Tota on tullut vuosia käytettyä ja ihan tyytyväinen olen ollut.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    omasta mielestäni ehdottomasti paras standoxin rapid.myös soft on hyvä ja edullinen.
     
  5. luulas

    luulas 1st gear

    wurth

    Wurth:lta löytyy hyvät kitit joita on helppo hioa ja levittää
     
  6. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Kokeiliko kukaan muu pari vuotta sitten sellaista sinistä todella pehmeää pakkelia. Se oli myös kevyttä. Sellainen normaali kahden kilon purkki painoi vain ehkä kilon verran. (siis oli kilon purkki)

    Sen ominaisuuksiin kuului elastisuus ja helppo hiottavuus. Oli kyllä vähän liiankin helppoa hioa... Kun se kuivi vähän pitemmän aikaa se koveni enemmän, mutta pysyi elastisena.

    Dekoväri sitä tieten toi maahan. Väri oli ihan smurffin sinistä. :-?
     
  7. jzl

    jzl 1st gear

    tinalla ensin suuremmat kuopat ja sitte ferron hieno pakkelia. todella nopeaa ja hyvin pysyvää tavaraa. sillä saa pakkelointi hommat nopiaa päätökseen.
     
  8. Taika-Jim

    Taika-Jim 3rd gear

    Plastic Paddingin pitkäkuituinen lasikuitukitti keltaisessa purkissa on halpaa ja toimivaa...
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vaikuttais että kaikki on varsin toimivia.. Entäs nämä uudet hiilikuitupakkelit, turhaa hifistelyä?
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ferro myös hyvää tavaraa. Nykyään uudella nimellä jota en tähän hätään muista, pitäisi luntata purkin kyljestä.

    T. Rautasaha
     
  11. Karva

    Karva Gearhead

    Kitti kyhärit ????


    Enne ja jokunen aika takaperin noita teki kaikki siten jotta pahimmat oikaisut kuitusella, ja päälle soft tai super soft, sauman suojaksi teitty tinaa ja tarvittaessa vaikka pikkasen oikomista, kyllä senkin päällä kitti tai kuitu pysyy kun hioo tinapinan tarpeeksi karkealla, vaikka 40-60 paperilla ....

    Mutta nyt törmäsin tollaseen jonkin aikaa olleeseen metalli-super soft kittiin jonka voi vetää vaikka ruosteisen pellin päälle ja on tarkoitettu suuriin mm, lista-reikien täyttöihin ja oikomisiin jne, toimii tinaa vastaavalla tavalla ja pinnasta tulee kova sekä metallinen, merkkinä tietysti Dinitroll ...


    Onkos kellään käyttökokemusta moisesta ???

    8) :eek: 8)
     
  12. herrakani

    herrakani 1st gear

    Mulle suositteli tommosta hiilikuitukittiä tarttuvuuden takia tuol autotarvikkeessa. En kyllä ottanu silti. :)
     
  13. yamaha

    yamaha 1st gear

    Itse kyllä laitan pohjalle tina ja sen päälle pakla muovikittiä. Hiilikuitukitti on ihan hyvä tuote vähä ruosteiselle pellille se on melko hienojakoista.
     
  14. timoknihti

    timoknihti 1st gear

    kitit

    ferroa myydään nykyään car system nimellä. itse oon oikonu suurimmat montut ku tahtoo nuo nyky kitit kutistua niin perkeleesti!!
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    Re: kitit

    Ei nykykitit ainakaan mulla oo kutistunu, mutta ne vanhathan kyllä kutistu..
    Eikö näin ole toverit?
     
  16. hansa

    hansa 1st gear

    Toihan vaikuttaa aika hyvältä mitä tv-shopissa ihmepakkelina mainostetaan. :) Peittää kuulemma suonikohjutkin ym. HEH No vakavasti Soudali:ia on ainakin käytetty tuttujen piireissä. Ihan ok. Parasta? Ei varmaan koska maailman kaikkia pakkeleita ei oo testattu
     
  17. roku65

    roku65 Gearhead

    Paras pakkeli mihin?Kai toi on hieman vaikee määritellä.Joku paksu jankki jolla saa hyvin täyttöjä ei välttämättä ole huokos- tai ylikittauksessa toimiva. Yleensä ammattikäyttöön tarkotetut hioutuvat hyvin ja pysyvät karhennetussa pinnassa mainiosti.
     
  18. rusty rocket

    rusty rocket Gearhead

    Suodalilla on tullut tasoiteltua ja ihan hyvin on toiminut 8)
     
  19. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Mä olen ymmärtänyt että kitin valintaan vaikuttaa se millaista pintaa ja minkäkokoista kuoppaa sillä aikoo tasoittaa.
     
  20. pas2

    pas2 Gearhead

    Soudaalilla kitatusta hökötyksestä on kymmenen vuoden huonon hoitamisen ja muutaman talven ulkosäilytyksen saatossa yhdestä paikasta lohjennut pakkeli ja sekin ihan turaamisen takia (pohja ei tarpeeks karkee)
     

Kerro tästä muillekin!