paukkuu kaasarissa ja putkessa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja keimo, 12.6.2006.

  1. keimo

    keimo 3rd gear

    paukkuu kaasarissa ja putkessa,ennakko 11. kone mopar 360. bg speed demon 650 dp.nokka luultavasti comp camsin magnum 270/.470". kone kiertää 5000rpm kovasti paukuttaen. eikö ton pitäisi enemmän kiertää? tyhjäkäyntiä käy lämpimänä ihan nätisti mutta silloinkin paukahtelee putkessa.nopeasti kaasua painaessa vähän prötää ja sit vasta rupee ottaa jengaa
     
  2. Jasca

    Jasca 1st gear

    Onhan tulpanjohdot varmasti oikeessa järjestyksessä?

    - Jasca -
     
  3. MiCiC

    MiCiC 1st gear

    Syttypuoli päin persettä jostain kohalta.
    -Jakajan kansi -> pienikin halkeama jota ei välttämättä edes näe saattaa aiheuttaa ko. kaltaisia oireita.

    -Itse jakaja & säätimet -> avaa, putsaa, tarkista et kaikki on ehjää, CRCtä ja takas kiinni.

    -Nokkaketju venähtäny?
     
  4. keimo

    keimo 3rd gear

    tulpanjohdot on oikeassa järjestyksessä
     
  5. keimo

    keimo 3rd gear

    pauke putkessa tulee pelkästään oikealta puolelta. koitettu toisella
    - jakajan kannella
    - pyörijällä
    - puolalla
    - boxilla
    joka tulppa antaa kipinää.
     
  6. Jay75

    Jay75 1st gear

    Jostain pytystä kantaa tai vuotaa venttiili/venttiilit. Imuvuoto.
     
  7. keimo

    keimo 3rd gear

    seetit juuri koneistettu, voiko kaasarin säädöt aiheuttaa tuollaista oiretta? kaasari on suoraan laatikosta,ainoastaan bensapinnat säädetty
     
  8. Ck

    Ck Gearhead

    Vaihda tulpanjohdot, läpilyönnit aiheuttaa putkessa sekä kaasarissa pauketta.
     
  9. keimo

    keimo 3rd gear

    tulpanjohdot on uudet. eihän noita venttiili välyksiä pystynyt säätää? keinu vipuakselit vaan kiristettiin annettuun momenttiin. 2 pytyn tulppa oli muuten muita vaaleempi
     
  10. Tee Koo

    Tee Koo Gearhead

    Tarkistas, onko missään keinussa väljää, itsellä teki vastaavaa oiretta kun oli 5pytyn pakonokka menny pyöreeks, ja vena ei auennut kun 3mm, tosin se kone ei kiertänyt kyllä kun maks 2500rpm eikä hiukkaakan yli...
     
  11. Mosse

    Mosse Gearhead

    hmm, mitä oon lueskellut niin noi demonit on aika usein täynnä lastuja... Voisko oikean/vasemman puolen syötöt olla tukossa... Olen aika monasti "kuullut" että demonit pitäis aina purkaa ja putsata, kokemustakin löytyy ihan lähipiiristä...
     
  12. keimo

    keimo 3rd gear

    kohokammiot on käytetty auki ja oli puhtaat,sen pidemmälle purkamisessa ei luotto omiin taitoihin riittäny. mutta kun paukkuu putkessa niin eikö se silloin ainakin bensaa saa?
     
  13. keimo

    keimo 3rd gear

    mikä on hyvä lämpö arvo tulpille tuossa motissa?
     
  14. keimo

    keimo 3rd gear

    nyt toimii :D seos ruuveja 1 kierros kiinnipäin niin alko toimimaan.
     

Kerro tästä muillekin!