Paypal ja puhelinnumeron hyväksyntä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja FeV-8, 14.3.2008.

  1. FeV-8

    FeV-8 Gearhead

    Maksoin edellisen (ensimmäiseni) e bay ostoksen pay palilla eikä siinä ollut mitään ongelmaa. Nyt toista huutoa maksaessani paypal vaatii luomaan tilin.

    Eipä siinä mitään mutta en saa puhelinnumeroani hyväksyttävään muotoon. Olen kokeillut lähes kaikki mieleen tulevat numerokombinaatiot. Valittaa aina että: "The phone number is not properly formatted"

    Miten se numero siihen pitää laittaa? Suomen maatunnus on tietysti mukana.
     
  2. DeS

    DeS Gearhead

    Normaalisti ilman maatunnusta, törmäsin eilen samaan
     
  3. FeV-8

    FeV-8 Gearhead

    Ei ymmärrä. Ei hyväksy jostainsyystä minulla :mad:

    Kokeilin sit avovaimon numerolla mutta ei hyväksy sitäkään :mad: :mad: :mad:
     
  4. fordever

    fordever 1st gear

    Kävin tarkistamassa omasta "tilistä" miten se oli, ja mulla näkyy muodossa +358 040xxxxxxx (siis maan jälkeen välilyönti ja eka nolla mukaan!) . Muistelisin kuitenkin että tiliä perustaessa (joskus viime vuoden puolella) löin vain "suomi" numeron.
     
  5. Jarde1

    Jarde1 Gearhead

    Se ei ilmeisesti hyväksy kuin kymmennumeroisen puhelinnumeron, mä pääsin tuosta eteenpäin kun laitoin tarpeeksi numeroita ja muutin myöhemmin oikean puhelinnumeron tietoihin.
    Tuolla lisää:
    http://tinyurl.com/2y9o5e
     
  6. FeV-8

    FeV-8 Gearhead

    No nyt onnistui :D :D

    Tuolta linkistä löytyi apua. Kopsasin sieltä yhden hemmon sinne laittaman jenkkinumeron, ja heti onnistui. Kun sitten onnistuin rekisteröityä, kirjauduin paypal:iin ja poistin sieltä sen jenkkinumeron. Minun oma numero oli sielä valmiina ja ruksasin sen käyttöön. +358 050xxxxx muodossa oli numero.
    Tämänpäivän vaihtokurssi oli 1,519.

    Kiitos avusta.
     
  7. sincere 51

    sincere 51 1st gear

    Puh numer.

    Vastaisuuden varalle +358 50x xxx xxx ( tai +358 40x xxx xxx jne.) . Se eka nollahan jää pois tuossa +358 muodossa ja tuolla ryhmittelyllä pitäisi mennä läpi. :wink:
     

Kerro tästä muillekin!