paypal ja rahat hukassa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja ganada, 9.11.2012.

  1. ganada

    ganada Gearhead

    siirsin omalta nordean tililtäni omalle paypal tilille kasan rahaa, eikä ne koskaan sinne saapuneet! olen siirtänyt samalle tilille kerran ennenkin eikä silloin ollut mitään ongelmia. paypal rahasiirtoja käsittelevä skandinaviska enskilda banken ei ottanut sen kummempaa kantaa, eivät näe yksittäisiä siirtoja. nordea selvittää. pistin huonolla englannin kielellä s-postiakin paypaliin mutta vastaus oli jokin steriili vakiovastaus. alkaa persaukista pelottaa ,että menikö talven rakentelu rahat sinne!
    onko kenellekkään sattunut vastaavaa?
     
  2. wili

    wili 3rd gear

    Ei sinua lohduta mutta ei ole sattunut. PayPalin kautta olen paljon kauppaa tehnyt mutta luottokortilla, ikinä ei ole ongelmia ollut. PayPal on kuitenkin niin iso pulju etten ihan kusetukseen usko, dokumentoi kaikki itsellesi varmuuden vuoksi. Noita "haarakonttoteita" on helppo syyttää jos jotain menee pieleen...
     
  3. blt4spd

    blt4spd Gearhead

    Montako päivää ne on ollut matkalla? Mulla kans on joskus rahat näkynyt paupalilla melkein heti, joskus taas mennyt pari päivää.
     
  4. peltsi

    peltsi Gearhead

    Paypal ei sua kuseta joten eiköhän ne rahat sun oma pankki löydä. Ne myös näkee että tili jolle rahat siirsit on tosiaan paypalin.
     
  5. ganada

    ganada Gearhead

    no en paypalin kusetukseen itsekään usko, mutta onko joku näppärä sorminen päässy väliin. tällä hetkellä siirrosta kulunut viikko ja kaks päivää. kaverillakin kestänyt jopa 5 päivää muttei koskaan näin kauan.
     
  6. ido59

    ido59 Gearhead

    Paypal on toiminut erittäin hyvin monta vuotta minulla. Olethan varma, että tilisiirron tiedot ovat oikein ja oikeissa kentissä. Muistaakseni oman paypal-tilisi tunniste tulee nordea verkkopankin viestikenttään, eikä viitteeksi. Mikäli id-tunniste on väärin tai siinä jotain ylimääräistä voi olla, että kestää löytää oikea paypal-vastaanottaja. Uskoisin, että rahat löytävät tiensä paypal-accountillesi, ajan ja/tai aktiivisuutesi kanssa.
     
  7. ganada

    ganada Gearhead

    no ettei mulla vaan ois tuo id jäänny laittamatta, ei muista enään. voi helevata... :oops:
     
  8. sirppi&vasara

    sirppi&vasara 2nd gear

    mulla jäi kerran tuo id laittamatta ja rahat palautui omalle tilille kahdessa viikossa...
     
  9. ganada

    ganada Gearhead

    no tuo lohdutti hieman, selviää muutaman päivän päästä
     

Kerro tästä muillekin!