Peevottimen muuttolintu pongailut prt.1

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Hot Rodders Kuopio ry', aloittaja Peevo, 16.3.2007.

  1. Peevo

    Peevo 1st gear

    Tänä kuuna päivänä minä itse henk. koht. olen omilla silmilläni nähnyt ukkoslintujen lentävän pesästään. Tavallaankait he lähtevät pesätään kuoriutumaan vasta myöhemmin keväällä, täytyy vissiin soittaa hannu karpolle ja vihreälle puolueelle että vääryys on tapahtunut... :cry: :cry: :cry: :cry: hymiöt ei toimi/osaa käyttää. T: Peevo
     
  2. thunderbird58

    thunderbird58 1st gear

    olen myös itse henk. koht ajanut kyseistä muuttolintua, ja voi sitä siipien havinaa.syksyn paluu muuttoa seuraa lintubongarimme peevotin.
    oli ilo olla mukana tälläisessa luontoillassa :D

    kiitos avunantajille!!!!!! :pinup:
     
  3. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Näkyi tuon linnun pesä olevan tyhjänä, kun vielä illemmalla käväisin pottukellarilla.
    Linnun paluumuuttoa odotellessa...

    Ps. kai linnun siivet kesti koko matkan ilman turhia välilaskuja?
     
  4. thunderbird58

    thunderbird58 1st gear

    hyvin oli liihottana perille asti.jostain kumman syystä tyhjiä oluttölkkejä löyty lattialta.Aika omituinen piirre linnussa.. :eek: mikälie havukka...
     
  5. thunderbird58

    thunderbird58 1st gear

    ja olemma jyväskylässä huhtikuussa moitittavana :D
    en oo varma moititaanko minua ja peevoa VAI AUTOA...VAIKEE VEIKKAUS 8) :D :eek:
     

Kerro tästä muillekin!