Pehmeä(kangas)autopeite?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja SpedeX, 28.9.2008.

  1. SpedeX

    SpedeX 3rd gear

    Tietääkö kukaan mistä löytäisi pehmeän peiton autolle?
    Tarttis Käkkylä laittaa talviteloille enkä viitti pressua käyttää.
    Oon nähnyt tommotteen kankaisen kokopeitteen joskus mutta en tiedä mistä ostettu...
    Edit: Ei tartte olla vedenpitävä...
     
  2. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Ostin omaan pulkkaan peitteen täältä. Tuolta sivuilta löytyy kokotaulukko. Tais olla omat peitteet sisä- ja ulkokäyttöön.
     
  3. Nutlass

    Nutlass Gearhead

    Budge car cover, Us parts 49e. Jotain kankaantapaista se kai on, en ole vielä kerinnyt pakettia avaamaan.
     
  4. welran

    welran 1st gear

  5. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

    Upataas vähän.
    Onko kellään kokemusta kohtuuhintaisesta ja hyvästä peitteestä?
    Onko joku kokeillut tuota Ebayn mallia joka aikaisemmin mainittiin?
     
  6. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Ite olen käyttänyt lakanakangasta ja sitonut sen paikoilleen jääkaappimagneeteilla, tuntuu että on helpompi hallita kuin iso pussi

    ja kuoseja vaihtamalla saa talliin uutta ilmettä :lol:
     
  7. hanekki

    hanekki 3rd gear

    kaverilla on tommoinen ebay malli käytössä.pitänyt hallissa.todella asiallisen oloinen peite ja on pehmee.ulko käytöstä ei taida olla silläkään kokemusta.
     
  8. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    APUVA!
    Ollaanko me Suomessakin jo niin "kädettömiä" että auton peitekangas pitää tilata meren takaa??

    Kai tässä maassa vielä tavallisetkin ihmiset osaa sen verran ompelukonetta käyttää että puuvillakankaasta yksi autopeite syntyy. Jos maalipinta on autossa "niin herkkää" että vain erikoistuote kelpaa mahtaako uskaltaako moisella autolla enää ajaakaan, saati pestä...

    Peitteen tekohan on hyvä testi tulevalle puoliskolle ennen vakipaikan antamista samaan huusholliin. :lol:
     
  9. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

    No mä ainakin oon niin kädetön ja vaimokaan ei ole ompeluhommista kiinnostunut :)
     
  10. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Noo enhän minä haukkuja kenellekään tarkoittanut. Mietin vaan kun täälläkin suurin osa jonkin tasoisia käsityö ihmisiä. Päivittelin kun monta "helpoakin" hommaa ostetaan valmiina. Wanhaan Hywään" aikaan kaikki tehtiin itse, tai kyläseppä teki sen vaikeimman. Naapuri auttoi ja sitten autettiin naapuria missä oli omat eväät paremmat kuin naapurilla.
     
  11. Buick55

    Buick55 Gearhead



    Saattaa tulla hintakysymys esteeks jollei ole kangasta omasta takaa?
    Teetätin pari vuotta sitten vanhaan linkkolniin koko peitteen ja kangas oli kyllä erikoisen lujaa ja pehmeää,jotain flanellin tyyppistä, hintaa oli reippaasti per metri ja loppulasku n.170€
    No kangasta meni 18m(140-150cm leveää) ja ompelut kuului samaan hintaan,istuu kuin hanska käteen.
    Kallista tai sitten ei,miten sen nyt kukakin arvostaa?
     
  12. shark

    shark 3rd gear

    Vanhoja lakanoita kirppikseltä ja "käsin harsot ristipistolla karhunlangalla yhteen" ja nurinpäin päälle niin...
    Ei maksa messinkiä eikä taitoja tartte ,jos on Intin käynyt ja nappeja ommellut :wink:

    Ittellä on ollut mielessä ostaa autokohtanen esim. California Car coverilta, joka tietty on paras,mutta tähänasti on prioriteetti ollut muissa tavaroissa ja lakana variantti vallalla.
     
  13. 383

    383 Gearhead

  14. rane58

    rane58 Double Gearhead

  15. 383

    383 Gearhead


    jotain 60e en muista tarkkaa yli tai ali :oops: :oops:
     
  16. rane58

    rane58 Double Gearhead

    -No, ei ole tosiaan hinnalla pilattu. :eek: -Olen katellu kankaiden hintoja, ei kannata ruveta ite nypräämään.. :wink:
     

Kerro tästä muillekin!