peltisarjat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja mopar-a-body, 1.12.2010.

  1. mopar-a-body

    mopar-a-body 1st gear

    pitäs dusteriin hommata peltisarjat.onkos isännillä tietoa minkä merkkiset ois hyvät ja istuvat ja mistä moisia vois alkaa kyselemään.. :lol:
     
  2. C-barge

    C-barge Gearhead

    TTI:t on kuulemma yhdet parhaista laadultaan noista listasarjoista. Mun käsittääkseni sekä US Parts, että RP on noita välittänyt.
     
  3. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Jos on manuaaliohjaus ja pikkulohko niin osta minulta halvat ja hyvät Hookerit. Istuu hyvin ja laipat pitää.
     
  4. Gyrus

    Gyrus Gearhead

    Hookerit vaan ei tunnu istuvan kovin hyvin ainakaan rpm kansien kanssa. Osuvat kanteen kun kääntyvät liian jyrkästi lohkoa kohti.
     
  5. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Siitä en tiedä, rautakansien kanssa istuu hyvin...
     
  6. C-barge

    C-barge Gearhead

    Mull on ollut noita eri valmistajien sarjoja aika kattava valikoima, enkä oikeen osaa noita paremmuusjärjestykseen laittaa. Ihan halvimmat on vähän mitä sattuu saamaan, eli eroja yksilöiden välillä on melkosesti. Hedmanit ja hookerit ehkä tehty vähän paremmissa jigeissä, mut materiaaliltaan edelleen ohkaisilla laipoilla, kehnonkolla tiiviydellä ja reititykseltään kompromisseja erityisesti maavaran suhteen. TTI:n lisäks vaikuttais olevan laadukkaat noi Doug's D453:t, ja ovat hinnaltaankin vähän edullisemmat. http://www.summitracing.com/parts/DOU-D453/?rtype=10
    Kylmä totuushan on, et noiden halvimpien sarjojen hinnalla ei normi sukankuluttaja saa edes niihin menvää suoraa putkea. Siitä voi aika hyvin päätellä niiden "laadukkuuden".
     
  7. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Onkos kellään kokemuksia noista Dougseista? Meneekö A-Bodyyn tehostajien kanssa?
     
  8. 9000

    9000 Gearhead

    Menee eikä roiku alhaalla
     
  9. Pietsi

    Pietsi Gearhead

  10. iikka-

    iikka- 3rd gear

    Onkos kenelläkään oikeata kokemusta noista Hookerin HKR5208 semi-fenderwelleistä? Tohon early koppaan siis. Itsellä on nyt Hedmanin täys fenderwellit ja olen vähän kyllästynyt siihen että ne ottaa renkaaseen kiinni. Katsoin että modaamalla sais ulompia putkia siirrettyä jonku ehkä 20mm taaksepäin, mutta en ole ihan varma auttaako se asiaan ratkaisevasti kuitenkaan. Myös primäärit noissa on melko reilut (1 7/8) kun ei nyt mitään ihan kaikkein kireintä konetta tule kuitenkaan.

    Mitenkä nuo hookerin sarjat sitten, auttaako paljoa asiaan? Vasemmalla näytti menevän kuitenkin 3 putkea, tosin päällekkäin. Ameriikan foorumeilla tuntuivat vähän arvostelevan noidenkin "tire clearancea", en kyllä sitten tiedä mitä renkaita heillä on. Itsellä on 185/65-14 tai 195/60-14, onhan tuo vähän ehkä matala mutta omasta mielestä ok jos saa tuolla koolla toimimaan.

    Tti:llähän on rungon sisäpuolelta menevät mutta on mielestäni sen verran ahdas väli että ei viiti ruveta tunkemaan, varsinkin kun on ohjaustehostin yms. Ja kun ne reijätkin jo lokkareista löytyy.
     
  11. duster73

    duster73 Gearhead

    tuollaset hookerin 5208-sarjat kiikutin eilen kotiin,mutta paikalleen saa vasta keväällä :(
     
  12. B 49

    B 49 Gearhead

    Kiinnostaisko ketään vaihtaa Dusteriin uudet peltisarjat korvausta vastaan?
    Pääkaupunkiseudulta.Hooker 5901 jos sillä on jotain merkitystä.
     
  13. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    TTI:t laitettiin eilen Dusteriin, on ne vaan hyvät... 8)
     
  14. iikka-

    iikka- 3rd gear

    Jaahas asentelinpas tänään noita Hookerin 5208 sarjoja. Voi vittu täytyy sanoa, istuu kun jakoavain täytekakkuun. :mad:

    Oikee puoli periaatteessa muuten ok mutta ottaa jonkunverran kiinni vaihteistoon, ja raidetanko menee hyvin läheltä ellei ota jopa kiinni, en saanut varmistettua kunnolla.

    Vasen puoli taas, etummainen putki eli se ainoa joka menee runkoaisan sisäpuolelta, ottaa aika rankasti kiinni rattiakseliin, ja vähän starttiin. Tuon saa ehkä korjattua ministartin ja taivuttelun kanssa.

    Vasemmalla puolella sarjat kohtuu hyvällä korkeudella, oikealla taas roikkuvat niin alhaalla niin alhaalla. En tiedä mikä idea tuossa edes on että kollektori on oikealla puolen lähes 5cm alempana kun vasemmalla.

    Tää nyt vielä menis jos olis kahensadan sarjat mutta kun makso prkl viis sataa.

    Positiivista näissä on kyllä se verrattuna noihin edellisiin Hedmanin fenderwelleihin että pyöränkoteloon jää 195/60-14 renkailla melko reilustikkin tilaa.
     
  15. mopar-a-body

    mopar-a-body 1st gear

    ite tilluutin mopar.de,. tti sarjat 408 dusteriin .passaa kun nyrkki silmään ei ota mihinkään kiinni hinta noin 900. :p
     
  16. Duster 440

    Duster 440 3rd gear

  17. duster73

    duster73 Gearhead

    on tosiaan tuo hookerin 5208 aika rakennussarja.mikään putki ei toistaseks oo käyny suoraan,ykkösen putki ei sitten mitenkään päin.kasasin piruuttain ton sarja sitten irrallaankin,niin ykkösen putket ei käy yhtään.putkienpäät osottaa ihan eri suuntiin.aika kallis rakennussarja...
     
  18. iikka-

    iikka- 3rd gear

    On tosissaan melkosen kallis tommoseks puolivalmisteeks. Vaikka oon aika pitkäjänteinen niin olin melkeen jo kiikuttamassa sitä takasin kauppaan "palautteen" kera. :)
     
  19. duster73

    duster73 Gearhead

    minäkin illalla ketutuspäissään sanoin eukolle että työnnän koko katiskan pellolle ja tuikkaan tuleen.otti pannuun vielä aamulla herätessäkin.töissä rauhotuin sen verran,et kävin ostamassa sopivaa putkea ja taiteilen siitä ja hookerin omasta käypäsen pätkän siihen.
    toinen puoli näyttää sen varran yksinkertaisemmalta,että katoin parhaaks alottaa justiinkin kuljettajan puolelta.ni jos tuo menis vähän helpommin sitten.mutta tänään rupesin hommaamaan karjalaa takasin 24 tölkin voimin enkä murehdi moisesta :)
     

Kerro tästä muillekin!