Perä, rullanokka, alukannet?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Anonymous, 20.3.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Missä järjestyksessä kannattaa satsata rahaa
    varttimailin parannusta ajatellen?

    Perä 2.73, tämä varmaan ekana.

    kone 355cid 10.25 puristukset,
    Mikkikannet 64cc palotila, 2.02/1.6 venat.
    nokka 284 ast./480 nosto
    Torker II imusarja.
    TH350 shift kit, stallspeed 2400.
     
  2. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Kyllä, välitys ekana! Aivan liian harva tuolle koneelle.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Jep!laittaapa vaikka tollasen 4.11 välityksen niin alkaa posket läpsähtää takaikkunaan perkules!!!!!hmm...jos on pito kohillaan
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    ja sitten kyl kannttaa jo alustaakin ruveta rukkaa...
     
  5. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Jeps, mutta joku 3,5 ruuvi on vielä maantiekelpoinen ja tekee ihmeitä kulkemiselle.
     
  6. mg

    mg Gearhead

    alusta ois kiwa olla kunnossa.. :smile:
    ja 350cid letukkaan ei valitettavasti ole juurikaan virtys osia..
    no ei ny sentään.. seuraavaks sit kone kondikseen.. ja sit voi vaan miettii miten pitkälle haluu viedä konerempan..
     

Kerro tästä muillekin!