Perän nostaminen kuinka?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja max, 9.2.2014.

  1. max

    max Double Gearhead

    Siis lehtijousellisesta 2-gen Camarosta pitäisi perää nostaa ja reilusti.
    No nämä "Hi-Jackers" iskarit taisivat olla se yksi konsti,mutta oliko näitä korotuspaloja/sarjoja,joita laitetaan jousien takapäähän?

    Nim.Tankki Jenkkilipun väriin.
     
  2. hara64

    hara64 1st gear

    esim. usparts ja southwesttrade myy noita sarjoja
     
  3. CamPa

    CamPa Gearhead

    Tuossa omassa 1gen Camarossa ne jousen takariipukkeet on sellaiset suorat "lattaraudan pätkät", joissa on reiät päässä, onkos tuossa uudemmassa jotenkin hankalamman malliset?
     
  4. PauliR

    PauliR 3rd gear

    Siirrä akseli jousipakkojen alapuolelle, maastureihin tehty jo kymmenien vuosien ajan niin.
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Hakattiin Vilppolan tojosta lehtijouset kunnon mutkalle ja katsoukko sanoi että miksette pistäny palikkaa jousen ja akselin väliin :rotfl: . Ja tojossa on jouset akselin alla :rotfl: eli älä kysy ainakaan katsoukoilta :poff: .
     
  6. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Sillähän se perä nouseekin koriin nähden ;)
    Tai kori laskee.. Mut enivei :D


    Tais olla joku insinöörivitsi, mitä ei muut tajua :D
     
  7. Bluehillcruiser

    Bluehillcruiser 2nd gear

    Vanha TM:n tai Tuulilasin neuvo oli että "tunkilla". :rotfl:

    Riipukkeiden vaihto pidemmäksi on helpointa.
     

Kerro tästä muillekin!