Performer+Holley ja niiden väliin 1-reikänen lämmöneriste?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja silirimpsis, 27.7.2011.

  1. silirimpsis

    silirimpsis Gearhead

    Elikkäs mulla on nyt Performer imusarja ja Holley 600cfm vac. kaasari. Noiden väliin olisi tarkoitus laittaa lämmöneristepalikka joka on tälläistä mallia.

    [​IMG]

    Miten tuollainen yhtenäisellä isolla reiällä oleva toimii tuossa välissä vai pitääkö nimenomaan olla keskeltä jaettu malli? Imusarjahan on tuollainen kuin kuvassa..

    [​IMG]

    Voihan sen myöhemmin tilata tuon kahtia jaetun mallin, mutta nyt sattuu olemaan hallussa vain toi yksi reikäinen versio ja liikenteeseen pitäs päästä..
     
  2. 383

    383 Gearhead

    tilaisin se joka siihen kuuluu :soosoo: :soosoo:
     
  3. kotr

    kotr 3rd gear

    kokeilin viikko takaperin laittaa tuommoseen kaks reikäseen imarin ja 570 holleyn väliin nelireikäsen eriste paketin...ei se toiminu samallalailla ku ennen...jäikö sitte jostaki vuotamaan,ku oli semmonen "kasattava"malli...en tiiä?? otin pois ja taas pelaa.
     
  4. fmila

    fmila Gearhead

    Kyllä se tommoisellakin toimii. Mulla ainakin ollut ajossa jotain 15 kesää :rotfl: :rotfl:

    Onhan toi ajatus selkeesti tarkoitettu tolle väliseinäiselle mallille, jolloin imusignaalit menee niin kuin suunniteltu. Mut laita ajoon vaan ja vaihda sit myöhemmin ja kerro muillekin(mulle myös) mikä ero noiden välillä on
     
  5. Mosse

    Mosse Gearhead

    Eikös SBC edelin RPM imarissa ole tuossa puoliksi auki oleva kolo, eli ei välttämättä haittaa...
     
  6. silirimpsis

    silirimpsis Gearhead

    Hupsita jäi kone mainitsematta :oops:

    Eli moparin 318 päälle olen tuota yhdistelmää asentamassa.
     
  7. Co2

    Co2 3rd gear

    Mulla taas on taas tollanen 8mm paksu jaettu edelbrokin eriste ittellä mutta itselläni on sen verta "mutkia" matkassa koska olen laittamassa sitä buickin orkkis imariin uuden holleyn 4 kurkkusen kaasarin kera jossain vaiheessa. Ongelmaksi tekee mulla sen, että buickin orkkis imusarja on ilmeisesti on juurikin tollanen 2 reikänen spreadbore imari(en ole itse viel avannut), mutta näin mulle on kerrottu, jonka takia sitten jouduin hommaamaan mr.gasketin adapterin holleyn squarebore kaasuttimeen. Tuo edelbrokin eriste on vain squarebore jaolla oleva joten joutunen poraamaan extrareijät siihen jos laitan sen imarin ja adapterin väliin jolloin tuleepi ongelmaksi kiinnittää se adapteri mukana tulevilla pulteilla...toinen vaihtoehto on sitten laittaa se eriste adapterin ja kaasarin väliin jolloin ei tarvitse porailla ja meinasin leikkaa sen jaetun osan eristeestä irti ja siitä tulee 1 reikänen sen jälkeen...tiedä sitten miten tuo tuollain toimisi?
     
  8. F-body

    F-body Gearhead

    Avonainen taitaa olla ykstasoimarille ja sekoittaa Performerin virtauksia. Neljällä kaasusuttimenkurkun kokoisella reijällä oleva toimii paremmin. Näin on isot pojat kertoneet. Mulla oli Performerin kanssa 1" nelireikäinen ja kaasarin tyhjäksi kiehuminen loppui siihen.
     
  9. Camaro77LT

    Camaro77LT 1st gear

    Jos vaan mahtuu niin kannattaa laitaa 1" alumiininen laippa..
    Tulee hiukan alavääntöä lisää..
     

Kerro tästä muillekin!