Peruttu: October Swap Meet Tampere (ent: Keitäs Tampereella swapissa?)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja harri60, 29.3.2007.

  1. Galaxie61

    Galaxie61 Gearhead

    jos tästä lähtis ajeleen ..
     
  2. FurYousFemale

    FurYousFemale 1st gear

    Siis kenen etua tässä ajatellaan että tää swappi on klo 8-14? Mun mielestä se olisi myyjä- ja ostajaystävällisempi jos olis vaikka klo 10-16. Olisi vähän enemmän pelivaraa pidemmältäkin tulijoille, eikä tarttis vapaa-päivänä kukonlaulun aikaan herätä että ehtis hyvin kierrellä katselemassa myyjien aarteita.

    Muillakin on oikeus mielipiteeseeni!

    :pinup:
     
  3. NURMALE

    NURMALE 1st gear

    Tässä ajatellaan tälläisten ihmisten (esim. minä) etua jotka lähtevät aamuyöstä kohti tamperetta, ovat paikalla seiskan paikkeilla ja lähtevät kotiin kympin maissa ja eivät näin ollen häiritse näitä uneliaita läsnäolollaan, eli enemmän on tilaa uneliailla katsella ja kulkea, kaikki aarteet on jo myyty mutta niistähän nämä uneliaat eivät tiedä mitään koska eivät niitä edes nähneet, early bird catches the worm jne. Ja tämä on vaan semmonen mun mielipide.
     
  4. capri30S

    capri30S 1st gear

    Pitkästä aikaa omalle kohdalle hyvä swappi, sain myytyä tarpeetonta ja ostettua tarpeellista ja jäi rahaa ylikin... ;)
    Ja aamusta ne parhaat löydöt tehdään..
     
  5. hezekiel

    hezekiel 1st gear

    Jep, ensimmäisen parin tunnin aikana tapahtuu eniten. Itseltänikin lähti useita tavaroita heti kun sain nostettua ne autosta ulos seitsemän jälkeen.
     
  6. pas2

    pas2 Gearhead

    Ihanaa romua!-
     
  7. Karpov

    Karpov Double Gearhead


    Oon samaa mieltä! Viime vai edellisvuonna kun kävin ekan kerran menin yheksältä ja olihan siellä sillonkin jo pirusti autoa ja väkeäkin jonkinverran.

    Jos aika olis keskipäivällä tms niin ruuhkaakin olis varmaan enemmän ja tulis enemmän pahaa mieltä siitä jos haluttu tavara menee ryysiksessä kuin marketin alessa.



    En määkään herää ennen yhtätoista mielelläni mutta eikai se pahaa tee jos kerran vuodessa swappiin herää vähän aikasemmin... Tai sitten myöhemmin ja ottaa sen mitä saa :D
     
  8. tammercity

    tammercity Gearhead

    Tuli käytyä taas heti aamusesta ja olihan taas hienoa.

    Muutamat osatkin jäi käteen mitä jo pidempään olinkin etsinyt.

    Niin ja ihan hyvä aika toi on kasilta paikat aukaista.

    Itsekin tykkään pyöriä siinä aamusesta sen 2-3 tuntia rauhassa ja tutkia paikkoja.. sitten kun taas siinä 11 aikaan alkaa sitä porukkaa enemmän tuleen paikalle, niin olen jo valmis lähtemään meneen.
     
  9. Lassi

    Lassi Gearhead

  10. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Tuli oltua ja kauppa kävi mainiosti ja sääkin suosi. Kiitokset vielä kaikille ostajille.
    Ja mukava oli taas tavata tuttujakin.
     
  11. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

  12. sepi74

    sepi74 1st gear

    myymässä oltiin ja kukaan ei ostanu mitään :poff: :poff: :poff: :p :p
     
  13. FurYousFemale

    FurYousFemale 1st gear

    Eli siis tosiswappaajat ovat retkijakkaroineen ja termospulloineen kello hyvissä ajoin jonottamassa ja odottamassa porttien avautumista. Tapahtumahan on ilmoitettu aukeavaksi klo 8.
    Ehtivät sitten plokkaamaan kaikki ns löydöt pois, tosin toisen aarre ei välttämättä ole kaikkien aarre.

    Olisihan se aika kamalaa jos tapahtuma aukeis myöhemmin jolloin voisi joku unelias keskivertoharrastelija ehtiä ostamaan jotain mitä juuri itse on etsinyt ja jonka olisi voinut vaikka myydä eteenpäin vähän paremmalla hinnalla...

    Mutta loppujen lopuksi myyjäthän siellä taitavat tehdä ne parhaat löydöt ja kaupat jos kerran omatkin myytävät on jo myyty ennenkuin edes portit yleisölle aukeavat?

    No en kyllä voi omalta kohdaltani tapahtumaa moittia. Hyvin oli tavaraa jäljellä vielä puolilta päivin kun pääsimme paikalle, eikä juurikaan ollut niitä myrnakuppien myyjiä (toisen puoliskoni sanoin).
    Eikä minua haittaa vaikka en tiedä mitä olen menettänyt kun heräsin vasta klo 7:30 ja en siis ollut swappaamassa jo heti aamuhämärissä, sillä mitään erityistä ei lähdetty hakemaankaan.
    Ja voivat ne myöhäisemmtkin ostajat tehdä vielä löytöjä ja usein vähän ennen sulkemisjankohtaa tahtoo ne hinnatkin vähän enemmän pudota.
    Jotain "tarpeellista" sattui tarttumaan mukaamme, joten tyhjin käsin ei tarvinnut lähteä pois ja saivatpa jotkut myyjät vielä viime hetkillä tehtyä kauppoja.

    Minulla ei ole mitään sitä vastaan että tapahtuma alkaa jo klo 8 siksi että tosiswappaajat pääsevät tekemään löytönsä. Mutta tapahtuma voisi olla vähän pidempään auki että pitkämatkalaiset ei-niin-himoswappaajat voisivat rauhassa koluta jäljelle jääneitä ei kenellekään kelvanneita rojuja.


    Mutta onneksi huomenna aamulla saa nukkua pitkään kun ei tartte harrastaa 8)
     
  14. Hai

    Hai Double Gearhead

    Hyvä oli Swappi.
    Reilusti porukkaa, kauppa kävi ja kuorma keveni.
    Kiitos ostajille, nyt on myyjä aika väsy.
     
  15. Henski

    Henski 1st gear

    Keksi silti sille matolle hinta ja ilmota mulle yv :D
     
  16. Hai

    Hai Double Gearhead

    Tää kuuluu jo ihmeelliset ostajat ketjuun. Noin maksuhalukas ostaja. :rotfl:
     
  17. HELL2

    HELL2 Gearhead

    Hieno käikäle tuossa Miksun kuvassa 069! Siinä vasemmassa ylänurkassa pöydällä. TunnelRami väännetty ässälle?!?
     
  18. Substitute

    Substitute Gearhead

    Taas löytyi tarpeellista ja mukava oli nähdä tuttuja. Poikakin oli tyytyväinen kotiintuliaisiksi löytyneisiin tulilinnun järeisiin vakaajiin. Iltapäivällä on mukava tehdä kauppaa kun on rauhallisempaa.
     
  19. Henski

    Henski 1st gear

    Niin ja matto ostettu jo viikko sit Vermossa, eikä vieläkään hintaa saatu lypsettyä :rotfl: . Mä en tykkää olla velkaa kellekkään....
     
  20. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

Kerro tästä muillekin!