pesuaineet ja vahat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja valsu67, 10.6.2006.

  1. valsu67

    valsu67 1st gear

    Eli pitäs käyttöranskanpastillia pestä,millasilla pesuaineilla lähtee?ja vahatakkin pitäs,onko sonaxin nano vahat mistäänkotosin?kalliita?Ja muoviosat on kans haalistunu,niihin varmaan pystyy autoglymin bumper care mönjä?
    Eioo lintta valianttia tarvinnu vahailla,eikä juuri pestäkkään.mut jos opettelis näitäkin hommia pösön kanssa :rotfl:
     
  2. make_110

    make_110 3rd gear

    Mä ainakin oon pessy vaikka fairylla jos ei oo muuta sattunu olemaan.
    Mut vahoissa on selviä eroja, ite ainakaan en oikeestaan muilla vahaakaan ku auto glymin vahoilla jotka oon huomannu aika toimiviks, sen musta auto glymin vaha tuntus aika pätevältä aineelta.
    Mut nuo auto glymin tuotteet tuppaa olemaan vaan aika arvokkaita
    Jotkut on taas kehunu tuota wurthin vahaa ja pitäs olla suht koht edullistakin...
    Sillä auto glymin muovihommelilla saa ne haalistuneet muoviosat takaisin ihan mustiks jos on tarvis.
     
  3. custom cruiser

    custom cruiser 1st gear

    Fairi vie tehokkaasti vahan mukanaan. Autoshamppoot on hyviä.. Ja autoglymin vahat on pärjänneet testeissä ja ovat helppoja kiiloittaa kuivuttuaan kunnolla.
     
  4. niklas_

    niklas_ 1st gear

    duunikaveri sanoi että harmaantuneista muoviosista tulee uudenveroiset jos varovasti kaasupolttimella lämmittää.

    ei varmaan onnistu kaikkien muovien kaa
     

Kerro tästä muillekin!