PG, Stator support irti?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja C-barge, 18.4.2011.

  1. C-barge

    C-barge Gearhead

    Tuli tos purettuu PG loora ja Stator support on päässyt irtoomaan pumpusta ja sorvaillu ittellensä mukavat tilat. Mitähän käytännön vaikutuksia vaikkapa turbiinin toimintaan mooisella on?
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    No se staattori ei ole enää ikinä paikallaan kun se normaalisti on lähes koko varttimailin pysähdyksissä. Momentinmuunnninominaisuuskin puuttuu ja turbaani muuttuu pelkäksi nestekytkimeksi joka "sutii" kunnolla.
     
  3. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Staattorin hajoaminen aiheuttaa n.33-50% teho häviön muuntimen sisällä.
     
  4. C-barge

    C-barge Gearhead

    No ilmanks se ei oikeen finaaleissa mennytkään... :rotfl:
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

  6. C-barge

    C-barge Gearhead

    Kai sitä sitte tarvii jotain tollasta, tarvii viel sen ringless mallin...
     
  7. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

  8. C-barge

    C-barge Gearhead

    Tulikin TCI:n alsanen gerotor pumppu, jos sillä sitte.
     

Kerro tästä muillekin!