Photorally, aihe: Kiitos kaikille aikojen saatossa osallistuneille!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Elky70, 1.7.2012.

  1. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Ja päivitetty otsikko. Olkoon tämä viimoinen arkistosta kunnes taas syksyllä/talvella palataan siihen. Sopivasti Wappuna päättyy tämän kertainen aika.
     
  2. ata

    ata Gearhead

    Harvinaista herkkua päästä "palkintopallisijoille". Mun kuva on viime Jenkkireissulta kuvattuna paikallisen dragstripin test&tune-päivänä pohjois-Ohiossa. Stripin yli kulkevalta sillalta pääsi nappaamaan tuollaisen horisonttiin ulottavan perspektiivikuvan. Tuonne mennessä samalla hinnalla olisi kuulemma päässyt testaamaankin, mutta vaikka olinkin liikkeellä Chevy Malibulla, en sitten viitsinyt sillä vuokratulla silloin uudella 2014-mallisella etuvetoisella 4-koneisella Malibulla mennä testaamaan... :)
     
  3. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    itsekin äänestin voittajaa.. eli oikein meni.

    ja sivuhuomiona.. oli kyllä kivat kuvat muutkin podiumi paikoilla. (itse päätin tosin etten äänestä niitä, koska olivat minusta niin selvästi "ei suomesta". hah)

    tosin.. en tiedä osasinko ees äänestää vieläkään oikein. hahahah.

    ..hmm.. jaa "patina".. tulee varmasti kovatasoinen kilpailu. tuskanhiki varmaan alkaa tulemaan jo jos alkaa omia kuviaan käymään läpi.. mikä näistä ny ois hyvä ja kiva ja patinaisin.. ja sitten vielä pitäisi niitä paljon paremmistakin kuvista valita vielä voittaja..
     
  4. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Väliaikamuistutus; patinan metsästyksen aikataulu puolivälissä.
     
  5. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Tänään siis viimeistään kuva Elky70:lle.
     
  6. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    unohdin jo että piti katsoa joku hyvä kuva tai ottaa jopa uusi.. mutta laitoin jonkun kuvatuksen kuitenkin mukaan. :D

    --kun on varmaankin taas ainoo johon voin osallistua moneen kuukauteen.. mä kun en mitään kuvia oikeesti haluaisikaan räpsiä missään tapahtumissa. ja mulla kestää yleensä kuukausia ennenkuin mä niitä ottamiani kuvia alan edes siirtämään mihinkään tietokoneelle. eli nää arkisto jutut sopii mulle paremmin kuin viikon parin ikäiset tuore kuva kilpailut.
     
  7. ata

    ata Gearhead

    Oho, unohdin lähettää kuvan, jonka otin...
     
  8. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

    Kai sen ehtii vielä lähettää kun ei ole kuvia vielä näytillä? ;)
     
  9. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Ah, vi.... hetkonen...
     
  10. Elky70

    Elky70 Gearhead

  11. zebulus

    zebulus 2nd gear

    Näyttääpä taas kovatasoiselta kisalta! Komeita kuvia kaikilla.
     
  12. ata

    ata Gearhead

    Joo, ei ehtinyt lähettää. No ehkä laitan sen oman patina-kisakuvan jossain vaiheessa myöhemmin näkyviin tänne, kun se ei ole mukana itse kisassa. Ei ainakaan ihan täsmälleen samanlaista ollut kukaan muukaan näköjään ottanut.
     
  13. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Otsikko ei oo päivittynyt ihan ajantasalle, mutta se olis vissiin viimeinen päivä antaa äänensä patinoiden paremmuudesta.
    :)
     
  14. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Hyvä muistutus, äänet annettu tältä suunnalta...
     
  15. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Ja äänestys on päättynyt!

    1. Marklin

    [​IMG]

    Jaettu 2. Mokaman

    [​IMG]

    Fileeraus

    [​IMG]

    Onnittelut voittajille! Seuraava aihe on...?

    Voittaja tunnistanee kuvansa niin voi hihkaista aiheen tänne nii mä päivittelen nimet tänne myöhemmin.
     
    Muokattu: 9.5.2016
  16. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Kärkikuva näyttää kovasti tutulta, joten kiitoksia äänestäneille.
    Seuraava aihe olkoon kevään kunniaksi VIHREÄ.
     
  17. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Onnea voittajalle!

    Ja kiitosta äänestäjille jaetusta kakkospokaalista.

    Nyt siis vaan freshejä kuvia kehiin, niinkö?
     
  18. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

    Jukra, kakkosena! :eek: Pitääpä ex-rysleri bongata uudelleen :D
     
  19. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Juuri näin.
     
  20. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Vihreän kuvaamiseen viikonloppu aikaa ...
     

Kerro tästä muillekin!