Piäkaupunk seuvun nopein auto?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja jukka63, 24.12.2008.

  1. pötkö

    pötkö Gearhead

    Huh huh nyt kyllä pelottaa tolla rahalla saa vaikka mitä virijuttuja :rotfl:
    Mutta ei paineita Pötkö kohta huollettu ja täynnä uutta viriosaa, että antaa tulla vaan :poff:
     
  2. jukka63

    jukka63 1st gear

    Onko se nyt silleen,titteli tulee hyvinkään nopeimmasta ajasta vai kumpi on päässyt pidemmälle kaavioon :rotfl:
     
  3. 440

    440 Gearhead

    8) Onks toi Hyvinkää :wc: nykyään Piäkaupunkseutuu :poff: Vihti ei ainakaan :poff:
     
  4. jukka63

    jukka63 1st gear

    Metsäsarjan tän vuoden kuningas siellä taas elvistelee :rotfl: Hyvinkäällä titteli ratkastaan,ei missään piilossa.Suljettu sarja vielä kaiken lisäks,kerran kyselin mahdollisuutta ajamaan.Ei reagointia,metsäsarjalaiset vissiin pelkäs,että ulkopuolinen vie tittelin :rotfl:
     
  5. pötkö

    pötkö Gearhead

    Mitäs hyötyä siitä ajasta jos kaveri on ensin maalissa :eek:
     
  6. jukka63

    jukka63 1st gear

    Kyllä mulle kaavio käy,käykö sulle.
     
  7. pötkö

    pötkö Gearhead

    Kaikki käy, voidaan vaikka käydä marjastamassa ennnen Hyvinkäätä niin kerkiit vähän säädellä sun peliäs :rotfl:
     
  8. jukka63

    jukka63 1st gear

    Kyllä se mulle käy,toi marjastaminen.Tulee sulle ainakin Valiantin perävalot tutuiksi :rotfl:
     
  9. pötkö

    pötkö Gearhead

    Jaa eipä ole ikinä tullu huomattua :rotfl: Tarvitko vetoautoa sun trailerille, mä ajattelin laittaa vetokoukun Pötköön niin saadaan sun Valtteri ehjänä Hyvinkäälle :poff:
     
  10. jukka63

    jukka63 1st gear

    Viime vuonna ajamalla hyvinkäälle,motti sikalämmin.Kuitenkin 2 sija.Ihan tyytyväinen tulokseen.Ajamalla tallille,ihan ok.Kiikala oli ajamalla mietinnässä.Mä en tykkää ajaa sikapitkiä matkoja,huussi tuottaa lämpöä ihan sikana,sauno siinä sitten 100 km.Tekniikka varmaan kestäis matka ajoa jotain miljoona mailia.Onneks mentiin kiikalaan trailerilla. Kun huussi hajos ei hirveesti hymyilyttänyt.Ajamalla olisin ollut kusessa.Onneksi oli KAVEREITA joiden kanssa oli tehty diili,jos jonkun huussi hajoo,siitä hajonneesta tulee trailereri kuningatar,muut kolme tulee ajamalla.Niin,vittu multahan se hajos.Kaiken lisäksi olisin ollut finaalissa näyttämässä perävaloja pötkölle,toi viimenen harmitti eniten :eek:
     
  11. ohc205

    ohc205 1st gear

    millos toi hyvinkää olikaan? Viime vuonna ei meitä päästetty ees alueelle, vaikka ainaki kuski oli selvinpäin..
     
  12. human62

    human62 1st gear

    Viddu mua ei päästetty ajaa, vaik omax ilox ajaisinkin ja rikkoisin omaa parasta :p

    Edellisvuonna ei taas sit ollu turvavyötä ja nyt olin myöhässä vaikka auto onkin nopea?? ni ei sit riittävän... ja siitä taaksepäin olin liian "epäselvinpäin": rotfl:

    Ja parasta: ei tiedä omaa aikaa voi kaikille sanoa et on Vidun nopee.... :poff:
     
  13. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Pitäiskö tulla vetään aspenilla varttimaili slantin voimin? :eek: Ei kyl taida viittii tai menee järjestäjillä aikataulut v*tuiks. :rotfl:
     
  14. DX

    DX Double Gearhead

    Muistaakseni reilu 22s meni mun dillellä ja se on supersex, tosin liimalla se suti ekat 30m kivettyneillä kumeillaan ja yks tulppakin pimeni jossain vaiheessa menoa, muuten olis varmasti menny alle 15. :rotfl:
     
  15. DX

    DX Double Gearhead

    piti taas kaivaa kortti esiin, vuodelta 2001.

    60f räjähtävät 3.999s
    nopeus huima 101.69...

    km/h :rotfl:


    viereinen 16.7 sekunnin vessa voitti yli 7sekunnilla

    ET 24.551s, senhän sais hinattua nopeemmin :rotfl:
     
  16. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    No mulla menee sit varmaan puolisen minuuttia ku ei oo muskeli mallin supersexiä pellin alla. :rotfl: No joo, voipi olla et meen ihan vaan katsojaksi. 8)
     
  17. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Mulla oli supersix lievästi piristettynä, vakio turbiini ja 2.95 välitys, ei lukkoo; 200 metrii aikaan 12.006/96.57. Normikertoimella vastais vartilla 18.7 aikaa!
     
  18. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Ei huono. Ihan vakio kutos-Vallu meni TM testissä kuuskytluvulla parikymmentä sekuntia tuota matkaa.
     
  19. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    JA oli muuten niiiin nopee, et vedin seittemän lähtöö viiteentoista minuuttiin, se on oma enkka. Kaikki oli 12.0. Toisalta sit niin hidas, et matkalaukku korvattiin "sikahalvalla" tehdyllä 318:lla. Ja aika parani lukemaan 9.71/123.
     
  20. rb

    rb Double Gearhead

    Ekalla lukemalla katsoin, että jopas tuli ripeä, mutta edelleen puhuttiinkin kahdeksasosamailista, mutta ei paha silti.

    Titty, kyllähän "vakiollakin" ehtii.

    Parhaaseen pommi Tommi tyyliin, moni monikymppinen keulalle ja sitten ilokaasua sillai reippaamman puoleisesti, niin sit joko kulkee niin perkeleesti tai vaihtoehtoisesti mosa oksentaa veivit pihalle kesken leikin...
     

Kerro tästä muillekin!