Piäkaupunk seuvun nopein auto?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja jukka63, 24.12.2008.

  1. jukka63

    jukka63 1st gear

    Mun heikoin aika vartilla on 27,1/81 km/h.Eikä hävettänyt yhtään :eek: Alla oli duunivolkkari täydessä työkalu ja varaosa lastissa.Ei 1,9 td 70 hevosella kulje kovempaa,vaikka kuinka kuvittelis.Maisemia kerkes kiikalassa katsomaan tolla huomattavasti enemmän kuin Valiantilla.Eniten jännitti,meneekö maaginen 80 kilsaa tunnissa rikki ja menihän se heittämällä :rotfl:
     
  2. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Mull on kyllä tohon vielä matkaa, mut ehkä joku päivä...., huonoin täysii vedetty on 18.3/123 Neonilla. Aavistuksen hävis 383 Furylle.
     
  3. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ei pidä väheksyä volkkareita, mä oon nähny kun kerran sellanen voittikin lähtönsä vaikka vastassa oli melkosen race valiantti :rotfl:
    Tais olla nimenomaan tuo tossa kuvassa oleva:
    http://www.fhrakouvola.fi/kuvia/utinkisat1/35.jpg

    Eli aikoinaan Utin kisoissa oli pudotuslähtö jossa ajoi yhden paikallisen kaverin vanha ja ruosteinen hippibussi vs race-valiantti ja yleisö siinä naureskeli että nyt ei oo vaikea veikata voittajaa.
    Mut väärin olisivat veikanneet :lol:

    Nimittäin se vokkelohan mennä sätkätti maalin asti jollain muistaakseni jopa liki 100 km/h loppunopeudella kun valiantti puolestaan muisti matkalla olevansa Mopar joten se sylki sit Moottorin Osansa Pitkin Ajo Rataa eikä ikinä päässy maaliviivalle asti :poff:
    Joten vokkelohan siitä sit jatkoi vielä seuraavalle kierrokselle tavoittelemaan sitä 100 km/h loppunopeutta mut en nyt enää millään muista pääskö se siihen vaikka kuuluttajan kanssa sillä sen kuskilla oli siitä asiasta kaljatuopin suuruinen veto :rotfl:
     
  4. sbc350

    sbc350 Gearhead

  5. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mä vähän vaan luulen että suomalaiset seriffit saattas olla eri mieltä ton aussi auton katukelpoisuudesta ajaa sillä tuolla meidän liikenteessä :rotfl:

    Mut noin muutoin niin eihän tollanen pikkunen 45 km olis mikään matka ajaa ennen lähtöjä vaikkapa meidänkään koppimopolla tai monella muullakaan nykysin täällä Suomessakin kisoissa kiertävällä "katuautollakaan" jos vaan perse eli lompakko kestäis sitä sen noin 50 l/100 km maantiekulutusta á liki 5€/litra :poff:
    Montaa tollasta kisaa ei kaudessa vois ajaa tai muuten bensapytty hupenis turhankin äkkiä :rotfl:
     
  6. sbc350

    sbc350 Gearhead

    joo tuo vielä vapari eli varmasti janoinen. turbo laitteella vois päästä pienemmällä cruisaillessa. tuolla taitaa olla vähä erilaiset lainsäädännöt kun täällä :rotfl:

    makee laite silti, niinku tämäkin:

    http://www.youtube.com/watch?v=OJeN61gurRw
    tais mennä hermot ku ei burnis heti onnistunu :rotfl:

    tuollaset turbot ja takapyörät meillekkin kiitos :wink:
     
  7. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Jenkkipuolella noita erilaisia kisamuotoja on ollu vaikka kuinka ja kaikenlaisia siirtymiä ja muita kokeiltu katukelpoisuuden toteamiseks ja melko paljon tuli raatoja ennenvanhaan. Nykyään ajavat osavaltiosta toiseen niitten drag week kisassa, viis kisaa viis osavaltioo, joten katukelpoisuuden tulee olla kunnossa.
     
  8. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Katotaan sitä videoo vielä kerran, siis niinku ajatuksella. Ei oo vapari :soosoo:
     
  9. kuula

    kuula Gearhead

    Kaasu vehe.
     
  10. sbc350

    sbc350 Gearhead

    ai kappas silläkin on kaasut 8)
     
  11. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Eiks vaan ne kaasuta, joilla omissa vehkeissä ei woima ei riitä :rotfl:
     
  12. sbc350

    sbc350 Gearhead

    eiku matkitaan elokuvia :rotfl:
     
  13. challenger500

    challenger500 Gearhead

    eikös se sitten katuautonki pitääs polttaa vaan 98:ia.. vai mikälie veepoweria...
     
  14. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Tohon saivarteluun mä en mukaan lähde. Ne jolla on varaa ajaa jiust sillä polttoaineella kun ne haluaa. Köyhät sitten vedelköön omilla litkuillaan :rotfl:

    Ja ennenkuin ne koripallot on taas siellä nenuissa, tiedoksi, että mä ajan tulevaisuudessa E85sella. Kelpaako se teille saivartelijoille :poff:
     
  15. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Säännöissähän noi rallibensatkin on sallittuja. Toi on vähän sellanen veteen piirretty viiva, et onks sitte vaikkapa vesimetskuspruuttakaan ihan "reiluu"? Mut kyllähän se niin on, et jos kadula ajelee niin varsin mielellään sen polttoaineenkin pitää ihan aseman pumpusta saatavana. Meillä laite toimi pumppubensallakin mut ajetaan silti racella tai blandiksella, ihan vaan turvamarginaalin takia.
     
  16. 440

    440 Gearhead

    8) Eihän Vihdistä saa E85 tankattua,tuleeko sulla tynnyreittäin???? :poff:
     
  17. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Se vie niin vähän, et se tankataa tsadin kruisingin yhteydessä piripintaan, se riittää sitte koko kaudeks ja viel seuraavan kevään ekaan ruisinkiinki.
     
  18. rane58

    rane58 Double Gearhead

    No kyllä vie tosi vähän, tai on ISO tankki.. :rotfl:
     
  19. Jza

    Jza Double Gearhead

    Josko noi Vipit ja muut just siksi kiihdyttää yleensä vauhtiaan kauden loppua kohden, kun tankista paino vähenee? :lol:
     
  20. turbofriik

    turbofriik 1st gear

    Mikäpä sen mukavampaa ku kiertää katuautotapahtumat trailerin kanssa.. :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!