Piäkaupunk seuvun nopein auto?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja jukka63, 24.12.2008.

  1. nikke

    nikke Gearhead

    Ei kyl mul on kans vakiomotti ja kadulle rekisteröity henkilöauto :p
     
  2. mke77

    mke77 Gearhead

    :rotfl: tämä topicci rupiaa käymään taas hauskaks ku kevät nostaa päätään ja maantiet kuivuu??

    :rotfl: :rotfl:
     
  3. jukka63

    jukka63 1st gear

    Eihän mulla ollut tehoja hirveesti,kalkulaattorin mukaan, 780.Motti hajos Kiikalassa,nyt tehdään +800 motti-Projekti on ihan mielenkiintoinen, entiset ahdot oli 0,8.Nyt uusi ratas,pitäis tuottaa karvan verran yli kilon,vesimetaspruutta ja Helmisen porttaamat kannet.Uskon,että padasta lyötyy +800,moottoridyno kertoo totuuden :D
     
  4. 440

    440 Gearhead

    8) Jos haluatte ihailla "STADIN" nopeimman pystiä ja ehkä myös hipelöidä sitä niin tervetuloa meille vaikka kahville. :poff:
     
  5. pötkö

    pötkö Gearhead

    Se on vaan lainassa sulla :soosoo: muuten kenes nimiä siinä pystissä on :D
     
  6. sbc350

    sbc350 Gearhead

    Kukas sitä viimekauden kakkospalkintoa haluais nyplätä? :rotfl: :wink:
     
  7. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mistähän ihmeestä nää muutama saivartelija täällä puhuu. Kaamea spekulointi siitä kuka on nopein ja ketään noista ei kuitenkaan koskaan nähdä todistamassa sitä :eek:

    Ne on noi metsien miehet joilla on jutut kuin ..... :rotfl:
     
  8. sbc350

    sbc350 Gearhead

    joo meil on omat jutut, ei niistä kannata muiden välittää :rotfl:
    ja kyl sit taas tarvii hyvinkäälle lähtee niinku on joka vuosi tullut käytyä 8)
     
  9. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Ottekste niitä kuuluisia Esson baarin saivartelijoita, vai.... :rotfl:
     
  10. sbc350

    sbc350 Gearhead

    ei tartte essolla saivarrella kun ne voi oikeestikki ratkoa :wink:
     
  11. nikke

    nikke Gearhead

    Älä sä turhaan lueskele tätä topiccia, koska tää on tarkoitettu Piäkaupunkiseudun nopeimmille. Sä voit aloittaa vaikka tonne FHRA osioon Varsinais-suomen nopein, tai mitä väli-Suomea toi Vihti nyt onkaan :poff:
     
  12. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    En mä luekkaan tätä siksi, etten enää asu siellä Slummien kupeessa niinkuin jotkut teistä vaan siksi, että teidän saivartelunne "nopeimmista" on niin kornia kertomaa, ettei nauramatta jaksa sitä ohittaa. Jos siellä Slummeissa on kerran joku niiiiiin nopea kun äijät antaa ymmärtää niin miksei sitä tule kukaan julkisesti näyttämään. Vai onks nää jutut tarkoitettu vaan sille Slummien väelle.... :poff:

    Poikkeuksena Jukka63 jonka auto on todistetusti Alastarossa mennyt sen 10.0 ajan :D
     
  13. nikke

    nikke Gearhead

    Oot oikeassa,nää on vaan niitä slummikuskien juttuja. Sä ku teet ilmeisesti työtä jolla tienaa, niin voisitko sponssata paria meistä sinne rahakisoihin vaikka edes katsomaan :rotfl: Pääsis ees hetkeks pois näistä betonilähiöistä.
     
  14. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Jaaa. Tästä siis oli kyse. Joillain on omat bileet, jonne ei muita kutsuta, eikä muilla ole niistä asiallista kommentoida :rotfl:

    Kuka sanoi, että mä olen se joka tekee työtä jolla tienaa. Kerro ihmessä lisää. Mä luonnehtisin tota allekirjoitusta vain hyväksi neuvoksi jolla jokainen pärjää. Jotkut sen osaakin ottaa onkeen ja toisaalta kateelliset perasukiset taas vetelee herneitä nenuun. Kumpaan joukkoon kuulut :lol:

    Betonilähiöstä taas pääsee pois jos vaan on munaa sieltä lähteä. Sama koskee oikeisiinkin kisoihin lähtemistä. Eli löytyykö sitä munaa vai jatkuuko saivartelu entiseen malliin :rotfl:
     
  15. nikke

    nikke Gearhead

    Kyl mä taidan olla noilla sun vaihtoehdoilla munaton persaukinen ja kateellinen slummikuski. :cry:

    Mutta ylpeä sellainen
     
  16. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Onneksi olkoon. Olet siis löytänyt itsesi. Saavutuksistaan tulee olla ylpeä, vaikka ne ei näköjään yleisesti paljoa tarjoakaan :rotfl:
     
  17. pötkö

    pötkö Gearhead

    Jaaha se on taas Vihdin vauhtipeikko tullut taas saivartelee oikeista kisoista :lol:

    Me slummikuskit ajetaankin kilpaa missä halutaan ja sinä missä pystyt :poff:
     
  18. nikke

    nikke Gearhead

    Mites sulla on Pötkö voitot DS325:N kanssa? Mulla on 1-0, eli kai sillä toi uhoaminen johtuu siitä kun ei oo pärjänny noissa slummikisoissa :odroll:
     
  19. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mä en uhoo :soosoo:

    Mä vaan kyseenalaistan ton teidän pellelyn siellä kadulla. Sitäpaitsi mä en koskaan, siis korostan koskaan oo hävinny teille kadulla. Repikää siitä :rotfl:
     
  20. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mitä ihmen kilvanajoa on arpoa voittaja musta tuntuu periaatteella jossain metsässä. Oikeissa kisoissa, missä ajataan oikaesti kovaa saa ihan aikakortin ja virallisen eron maalissa ilman sen kummempia arvuutteluja :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!