Pick up projekteja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Slam454ss, 24.6.2004.

  1. Z(etor)71

    Z(etor)71 3rd gear

    Eikö tuota voi mitata?
    Tuulitunnelin yläosa pois ja siitä saapi koon kaiketi?
    Itsellä meni kanssa syyläri uusiksi, niin outoa oli se, että joka tiskillä (SWT jne.) tyrkyttivät 20cm kapeampaa sportsiden syyläriä tuohon mun Z71:seen, kun mitä alkuperäinen oli.
    Löytyi kuitenkin alkuperäistä vastaava nissens Jäähdytinpalvelu M. Vuorinen Oy:n avulla ja viikossa oli nokalla uusi syyläri.
    Eli näissä nelikoissa olisi siis 20cm leveämpi syyläri?
     
  2. corvee

    corvee 1st gear


    Tallista löytyy ehjä murikka ilman välitystä jos on vain tasauspyörästö antautunut...
     
  3. hara64

    hara64 1st gear

    milläs olette ottaneet lehtijousien pultit irti?
    mutterit kyllä lähti ihan nöyrästi,mutta pultit on kuin hitsatut paikoilleen.
    lämpöjä ei pysty antamaan kun ei ole vehkeitä siihen.
    pitäis omasta (-91 fleetside) vaihtaa jouset, kun kummaltakin puolelta on yksi lehti poikki.
     
  4. Vasaramies

    Vasaramies 1st gear

    Vastasin tuonne toiseen topicciin. Pultit poikki ja tampilla pihalle.
    Tuumakoon pultit olis maksanu 160€/6kpl millikoon kovat pultit makso 70€/6kpl
     
  5. Sturmer

    Sturmer 2nd gear

    Kuin sattumalta itse samoissa puuhissa.
    Puukkosahalla katkes pultti. Hyvät metalliterät olis kyllä paikallaan.

    Onko ne hitsattu vai vaan ruostuneet kiinni niihin puslien holkkeihin?
     
  6. Vasaramies

    Vasaramies 1st gear

    Luultavasti ruostunut kun lähtivät kuiten lyömällä irti. Puslat saattaa joutua vaihtamaan.
     
  7. Late77

    Late77 1st gear

    Oisko kellään jääny projekteista ylimääräsiä osia myytäväks asti? Sisustaan esim. kromattua vaihteenvalitsinta tai muita kromiosia. Etupuskuria (ruosteinenkin käy), rollpania, konepeltiä ja mustia sisustan osia? Myös 8-10 tuumaa leveet aluvanteet ois haussa? Ja autohan oli 88vm--> pickup.
     
  8. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Niitä on kolmea kokoa, 262 V6 pienin, V8 305/350 keskikoko ja 454 isolohkossa suurin...dieselisssä kaiketi myös se isoin koko, mutta loppupelissä se riippuu siitä millä auto alunperin tilattu.

    HD mallissa kaikki on suurta, myös syyläri...lisäksi riipuu onko autossa manuaali- vai automaattilatikko ja onko moottoriöljynjäähdytin vai ei ja jos on, niin onko se syylärin päädyssä vai erillisenä sen edessä.

    Mitään tiettyä kokoa ei siis ole olemassa, vanhasta mitat ja kauppaan.

    Kannattaa harkita myös kunnollista alusyyläriä, menevät kohtuu pienellä vaivalla sinne paikalleen vakiotunnelin pikku modaamisella ja ovat teholtaan ihan eri luokkaa...
     
  9. kunnes

    kunnes 2nd gear

    voiko tuulitunnelin poistaa? jos vakio 350tbi pellit ja putkisto, eli kuumeneeko liikaa?
     
  10. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Mites ois umpitunneli? Välillä on kun vittu seinille puhus, Kiitos ja anteeksi :oops:
     
  11. Z(etor)71

    Z(etor)71 3rd gear

    Kiitos SPORT TRUCK taas.
    Mun Z71:sssä kaiketi sitten tuo isompi syyläri, kun tuota 305/350 syyläriä siihen tarjottiin joka tiskillä, mutta se on liian kapea alkuperäiseen verrattuna.
     
  12. kunnes

    kunnes 2nd gear


    ???
     
  13. capri30S

    capri30S 1st gear

    Imusarja 6.2Deeehen vaihdettu vihdosta viimein ilman egr:ää olevaksi J-koodin imusarjaksi, joka siis yksitasoinen vanhaan kaksitasoiseen verrattuna. Samalla pumpun ajoitusta muutettu aikasemmalle, itse syötön määrään ei koskettu. Herää huomattavasti paremmin nyt, ja käyntiinlähtö kuumana helpottui myös, ei enää yhtä pitkää vieteriä. Ei toi mikään raketti oo edelleenkään, mutta alhaalta vetää jotenkin paremmin, ja peileistä katsoen ei savutakkaan niin paljon kuin aiemmin.
     
  14. BB615

    BB615 Gearhead

    Konepelti vois ainakii olla joutilas..

    kimmo.hartikainen@harisgarage.com
     
  15. Late77

    Late77 1st gear

  16. jarona

    jarona Gearhead

    Hienon näköinen peli sinulla!
    Itsellä -87 silve palasina pihalla, uudet sisuskalut sisään
    ja taas kovaa ajoa..
    Ihme ettei kone ollut juuri kulahtanut vaikka
    mittarissa 560000km.
    Venttiilinvarrenkumet koppuraa, tieten..
    Vuoti se hanttarinpuolen kannentiivistekin ölkkää
    kartanolle ja kampiakselin takatiivisteestä ei
    ollut jäljellä kuin noin puolet.. kuka lie vienyt?
    Nyt kaikki osat hommattu ja muutenkin iloisesti
    yllättyneenä rupeen huomenna kasaan :lol:
    Toivotaan että ilmat passaa, taivasalla tuherran...
     
  17. Late77

    Late77 1st gear

    Hyvän tarjouksen tullessa kohdalle, noi vanteet vois olla kaupan, renkaineen. 15"/8.5" ja 255/275 leveet. Lisätietoja ja tarjoukset yv:llä.
     
  18. rade

    rade Gearhead

  19. hara64

    hara64 1st gear

    taitaa olla menossa taka-akselin laakeri tuosta mun pikkarista.
    mitenkäs tuossa vetarin saa pois?
    onko se c-sokalla vai ihan vaan jarrukilven alta kiinni akseliputkessa?
    autohan on -91 6,2d takavedolla
     
  20. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Jos perässä on kilpi niin voi olla C-klip, mutta jos perässä ei ole kilpeä niin on rummun sisältä kasassa
    kannattaa aloitella varmaan sinne rummun sisään kattomisella kun sen joudut kuitenkin poistamaan, että saat vetarin kauniisti ulos
     

Kerro tästä muillekin!