Piilofarmarin muutos henkilöautoksi ??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja oasep, 26.1.2010.

  1. Fiskis

    Fiskis Gearhead

    Samassa muutoskatsastuksessa katsastusmies päättää istumapaikkojen ja kantavuuden mukaan monen hengen henkilöauto siitä tulee. Alkuperäiset lisäpenkit pitäisi hyväksyä. Turvavöistä, niin ainakin v. 1988 Mercury-farmariin vaadittiin takapenkillä 3-pistevyöt. Apinaosaston penkkeihin ei vaadittu 3-pistevöitä.
     
  2. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Hyvä juttu että saa edelleen rekattua 8-paikkaseks vaikka tiputtaakin oman capricen jälleenmyyntiarvoa :poff:
     
  3. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Juurikin näin.
    Capricessa kun oli takana alkuperäiset 3-pistevyöt ja tavaratilassa samoin originaalit lantiovyöt, niin meni heittämällä täyspaikkaiseksi.
    Kaikki penkkirivit on alkuperäistä vastaavat, takimmainen vaan harmaa, muut beiget.
     
  4. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    Mulla oli yhdessä 90 mallisessa 8 hlö farkussa harmaa nahkainen penkki viimeisenä, muut oli sinistä plyyshiä. Luulen että oli ihan orggiksenakin noin.
     
  5. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Mulla ainaskin on kaikki jakkarat sinistä "plyyshiä" o_O
     
  6. Jamppa

    Jamppa Gearhead

    Mistä mahtaisi löytää takapenkin istuinosan ja 3 rivin istuinosan? -84 custom cruiser
     
    12345678910 tykkää tästä.
  7. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Miksi olisi alunperin noin?
     
  8. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    Se oli tosi räpeltämätön vähän yli 100 tkm ajettu ns Suomiauto.
     

Kerro tästä muillekin!