Pikku-Vihtori

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja kustum4evo, 17.1.2008.

  1. kime2

    kime2 Gearhead

    Mä en kyllä ymmärrä tuota kauheeta huolestumisen aihetta jostain eurokustomista joka ei ole edes vielä mennyt pahaankaan kuntoon ja elämässä tulee itse kullekin kaikenlaista josta Makke varmaan kirjoittaa sit kun tuo oikeusprosessi on ohi kuten tuolla hiukan jo lupailikin!

    Toivotaan parasta mahdollista oikeuden päätöstä Makkelle ja "pikku-vihtorille" ja sen "toiselle tulemiselle" koska sitten tuleekaan!
     
  2. typewriter

    typewriter 3rd gear

    Vähän kalskahtaa tuo "jostain eurokustomista"...
    Jos auto on hienosti tehty ja saanut arvostusta osakseen (puhumattakaan tehdyn työn määrästä), niin sama kai se onko se mosse tai joku muu vai se joidenkin mielestä "ainut ja oikea jenkkikustomi".
    Jos hylättynä olisi mattamusta dartti autotallissa pikku kaljoissaan madalletulla katolla ilman ikkunoita, niin jopa olisi jenkkiautojen pelastustoimikunta jo noutanut auton pomminkestävään tilaan säilymään :odroll:
     
  3. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    :-? Ymmärtäkää nyt hyvät immeiset että tähän asiaan saattaaa liittyä jotain sellaista jota ei välttämättä olisi tarve tuoda ns.päivänvaloon....
    Ei kyse ei ole vain eurokustomista vaan monista immeisen elämän käänteistä ja jatkumosta.. :odroll:

    Näitä palstoja lukee niin herrat kuin narritkin-muistakaat se! :soosoo:
     
  4. teesus

    teesus 1st gear

    kannattaisi varmaan sulkea tämä aihe.
     
  5. rusty rocket

    rusty rocket Gearhead

    Oon vähän samaa mieltä, sen verran pahasti ovat jotkut tuosta hyvää tarkoittaneesta, huolissaan olemisesta berberinsä repineet... :odroll:
     
  6. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    Niin...semmossia ne virkamiehet on -no mercy!
     
  7. TanksAreFull

    TanksAreFull 1st gear

    Asiasta kolmanteen, tästä tuli mieleen vanha juttu täältä od:lta missä joku vauxhall kuski oli uhkaillut Makkea ja vaatinut vaihteiston korjaamista ym. Sitten lommottanut laina-autoakin ja vaikka mitä. Kuinkas siinä jutussa sitten lopulta kävi? Saatiinko ukkeli aisoihin?
     
  8. BRC1

    BRC1 Gearhead


    :rotfl:
     
  9. makke

    makke 1st gear

    No niin poijjaat ja tytöt!

    Olen enemmänkin kuin otettu että edes muistatte tuon sumujensaarten osittaintekeleen. Se tuli tehtaaalta ulos '57 Vauxhallina; ja sit.... meni vuosia koko paska oli läpi mätä ja teinipoika näki siinä jotain. Ja se jotain on nyt tuo Pikku-vihtori.

    kiitotos huolenpidostanne, mutta koko ajan on asia ollut hallusssa.

    Nyt vois tän topicin lopettaa.... auto on taas mun tallissa; eikä se edes oles pahassa hapessa.

    Vaikka OD:n valvojana olisin voinut sulkea tän keskustelun, niin sitä en tehnyt.

    Kiitos muistamisesta!
     
  10. CTS

    CTS Gearhead

    Minä en oikein ymmärrä että miksi keskustelu olisi pitänytkään sulkea?

    Eihän tuossa kukaan mollannut Makkea eikä ketään muutakaan, keskustelu oli melko korrektia ja asiallista. Ihmeteltiin vain, miksi hieno auto seisoo ulkona huonohappisen näköisenä.

    Ihmettelyn olisi voinut lopettaa heti alkuun kertomalla että homma on ihan hallussa, ottakaa iisisti.
     
  11. B 50

    B 50 Gearhead

    Ilman OD:n valvovaa silmää seisois vielä sateessa pihalla? :wink:
     

Kerro tästä muillekin!