pikkublazer

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja jusssi, 29.8.2004.

  1. jusssi

    jusssi Gearhead

    onko kellään kokemuksia s-10 blazerista?eihän se tietenkään oo ihan oikee maasturi,mutta käyttöpelinä vois olla kiinnostava.onkohan se4.3 kone kestävä?oon kuullu että se ois aika taloudellinen,kokemuksia?
     
  2. kohvar

    kohvar Gearhead

    Blazer

    Kävin ajamassa yhtä yksilöä, joka oli/on? liikkeessä myynnissä. Vuosimalli oli muistaakseni 91 ja mittarissa rapiat 200 tkm. Kävi ja kulki kohtalaisesti, tuntui ehkä hiukka tukkoiseltakin. Ulkokuori oli äkkiseltään siisti, mutta tarkemmin katsottuna helmat ja ovien alareunat olivat kauttaaltaan ruosteessa. Alustaa en viitsinyt sitten tutkia sen enmpää. Hintapyyntö oli 7500e.

    Tuttavallani oli -92 work truck samalla 4.3 koneella ja manuaalilla. Auto oli todella siisti ja toimi hienosti. Sillä oli ostohetkellä ajettu tosin vain n. 150 tkm.

    Kolmas tuttavuus ko. koneesta on 90-luvun alun bensavanista, jossa kutosen jatkeena oli tomaatti. Suht ponneton kone vanin painoluokkaan, vei saman tai enempi bensaa kuin kasikoneinen vastaava vani. Aikamoisesta huudattamisesta ja kaupunkiajosta huolimatta pata kesti kyllä hyvin eikä syönyt öljyä tms.
     
  3. blazoffer

    blazoffer 3rd gear

    Kokemuksesta (Astro, S10 pikappi ja WorkTruck) sanoisin, että kone sopii hyvin ja vain manuaalin pyörittäjänä. Noissa S10:ssä tuntuu jotenkin noi helmat olevan ongelma ja pikapissa hytin alareuna kauttaaltaan. Tiedä sitten miksi :-?

    Toimiessaan hyvä käyttömoottori.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Johtuisikohan siitä ettei niissä ole yleensä roiskeläppiä.Omassani ei ainakaan ole .Ihan jees peli jos ei ole kiire mihinkään on kuin ajelis dieseli vehkeellä kun on niin laiska.Itte olen ajellut pari talvea ja muita aina joutuu nykymään ojasta . Ilman suurempia teknisiä ongelmia omallani on ajettu vasta 133 tkm vm.91.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Johtuisikohan siitä ettei niissä ole yleensä roiskeläppiä.Omassani ei ainakaan ole .Ihan jees peli jos ei ole kiire mihinkään on kuin ajelis dieseli vehkeellä kun on niin laiska.Itte olen ajellut pari talvea ja muita aina joutuu nykymään ojasta . Ilman suurempia teknisiä ongelmia omallani on ajettu vasta 133 tkm vm.91.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    JOO

    Työkaverilla myynnissä 1991 pikkuBlazer n300tkm ajeltu. tel 040 5272 725
     
  7. hietala81

    hietala81 1st gear

    on se 4,3 varmasti taloudellisempi kuin esim sama auto 2,8+aut+nelivedolla, itsellä lava malli vei 15L satasella ajo miten tahansa. mutta hyvä peli ainakin jos etuvetarit sun muut paikat kunnossa, eikä ole keulasta liikaa nostettu...
     

Kerro tästä muillekin!