pitääkö olla c-renkaat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja cb125twin, 21.9.2005.

  1. wezze

    wezze 3rd gear

    niin no, jos on kerran ollu valmiiksi tiedossa että mitä ollaan hakemassa niin ei siinä kohti olisi tarvinnu myyjän muuta kuin kertoa pyydetyt hinnat.
     
  2. AstroUser

    AstroUser Gearhead

    Niinpä. Ei se ennenkään ole niin vaikeeta ollu. No, toisaalta... joskus 95 multa pyydettiin rekisteriote kun olin pakoputkea ostamassa. :rotfl:
     
  3. aajule

    aajule 1st gear

    tieliik. sall. akselimassa

    akselimassa määrä renkaan tyypin, kun renkaan kestävyyttä määritetään teoriassa. käytännössä auton alle myytiin C-sarjan rengas, koska se oli halvempi ja sitä kauppailta löytyy. Joten, rengas on ylimitoitettu. Löytyy esim. rekisteriotteen kohdasta "muut tekniset tiedot" ->"tieliik. sall. akselimassa"
     
  4. Make.Stw

    Make.Stw 2nd gear

    Alkup rengaskoko 185 SR / 80 / 14" eikä tarvii olla C. 195 / 75 renkaassa riittää kantavuus.

    Mulla kokemusta 185 / 80 / 14"C renkaista Volvo 240 STW:in ja Dodge Aspen STW:in alla ja hyvä oli ajaa. Sai kurvailla reippaamminkin kurveihin, niin ei taittunu alle, vaikka oli korkee profiili. Parin kilon kieppeillä oli paineet.
     
  5. nyffikaakoo

    nyffikaakoo 1st gear

    Kai hinnat vois kertoa silti... Ja kai asiakas voi päättää sen itse näyttääkö rekisteriotetta vai eikö näytä? :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!