Plymouth A-body 69 (318LA) vs. Hooker 5901

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja busgods, 19.7.2018.

  1. busgods

    busgods 3rd gear

    Hep. Topiikin tarkoitusta ehkäpä ajaa myös tämä kalliimmat/halvemmat vatvominen mutta johan tätä on harrastettu muuallakin eikä tässä haeta vastausta "mikä on paras peltisarja" kysymykseen. :) Editoin omia jatkokokemuksia tämän kyseisen sarjan asennuksesta ja siihen liittyviä seikkoja ekaan postiin jotta ei jää näiden sivukommenttien jalkoihin. Vääjäämättä aika moni päätyy ostamaan tämäntyyppisiä sarjoja jatkossakin.
     
  2. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Näin oni. Itelläkin niitä ollut varmaan kymmenen settiä, ja tollaset hookerit löytyy hyllystä nytkin dyno ja sisäänajokäyttöön. Joku peltisarja maakari joskus sanoi että peltisarja on just niin hyvä kuin mitä on jigi jossa se kasataan. Mitä monimutkaisempi jigi, sitä työläämpi on kasaus. Mitä yksinkertaisempi, sitä halvempi, mutta aiheuttaa myös sen että variaatiota tulee helpommin yhdestä setistä toiseen.
     
  3. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Tänään tuli testattua noita paikattuja hookereita dynossa. 318 puhisi ihan mukavasti ja alakierrosvääntökin oli single planesta huolimatta ihan kelvollista. Ei tarttunu ku vikan vedon lappu mukaan mis alettiin veto vast kolmesta tonnista, mut siinä vääntö 445 nm, maksimi oli 5000:ssa 510nm ja 6000 asti vedettiin mis viel 465 nm. Tehokäyrä oli vielä nouseva mut toi riitti tiedoks ku välttämätön "se toimii" tehotavote 350 oli jo saavutettu 4900:lla.
     

Kerro tästä muillekin!