Plymouth a -koppa infoa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja black label, 18.3.2007.

  1. F-body

    F-body Gearhead

    Sain laitettua 360 cid- myllyn Flowtechin peltisarjoilla tohon mun -72 Valluun.
    Hyvin istu paikalleen tolla Trans-Dapt Performace - moottorin korva kumityyny sarjalla. Ei laikaan hassumman näköinen konehuone. Väri on moottorilla ja konehuoneella sublime . Mopar Performace valuvenakopat on myös paikallaan . Projekti jatkuu.
     
  2. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Kuinka se kuskinpuolen korvake istu vai joutuko muovailemaan.
     
  3. F-body

    F-body Gearhead

    Moottorin korvat ja kumityynyt sopi kaikki suoraan paikalleen. Kuskin puoleinen kumityyny on puolet ohuempi kuin alkuperäiset. Moottori istahti heti kohdalleen. Ei tarvinnut väännellä mihinkään suuntaan. Mulla on kyllä kuvia siitä , jos kovasti kiinnostaa. 8)
     
  4. black label

    black label 1st gear

    no nyt on kans mun pölyttäjässä kasi asettunut konetilaan taloksi. ihan hyvin tuntuu kaikinpuolin istuvan. Hookerin peltisatseilla tilaa ei kyllä jääny yhtään; edes rattiputkessa oleva nivelen "suojapelti" ei mahu pyörimään, joten se piti jättää pois.
    Koneenkorvista ei ole kyllä mitään tietoa kenen tekeleitä ovat, partsissa arvelivat että ihan normi raudat on joihin on vaan apparin puolelle tökätty kutoskoneen kumityyny,(huom. arvailuja) mut tärkeintä on että kone istuu hyvin ja centerlinkin ja öljypohjan väliinkin jää aika roisisti tilaa.
    Rojekti jatkuu, vielä kikkari pitäis jotenki viritellä niin pääsis koittaan savuja. Ilmeisesti vaijerin joutuu siihen hakemaan
     
  5. black label

    black label 1st gear

    ainiin nyt ois muuten yhet uudet ylimääräiset mancinin muutoskorvat...
    ovat vielä liikkeessä hakematta, mutta ajattelin ilmoitella jos jollain tarvetta tällaiselle harvinaiselle herkulle.
     
  6. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Vähän myöhästä tässä vaiheessa, mutta alkuperäisissä kiinnikkeissä pitäisi olla stanssattuna osanumerot joiden perusteella selviäisi missä käytetty. Mopartsin sivulla on joidenkin kiinnikkeiden osanumeroita.

    Mitähän varten em. sivulla on kuva "dropatusta" centerlinkistä? Se näyttää ihan tavalliselta '73-'76 centerlinkiltä (muita ei ole). Sekaannusta aiheuttanee se, että '73-'76 sektorivarsi ja apusimpukka tulee centerlinkkiin päälipuolelta kiinni, jolloin centerlink asettuu luonnostaan alemmas ja siinä ei tarvitse olla isoja mutkia öljypohjan takia. Noissa '68-'72 tangoissa sektorivarren ja apusimpukan nivelet kiinnittyvät centerlinkkiin alapuolelta. Kun tangon päät on ylempänä, niin keskelle on jouduttu tekemään mutkaa öljypohjan ohittamiseksi. Siten jotkut luulee isokoristen A-bodyjen centerlinkkejä olevan dropattuja? Tangot erottaa toisistaan tietenkin em. nivelien reikien kartioiden suunnasta, mutta etenkin raidetangon päiden kiinnitysasennosta: vanhoissa kiinnitys sivulta, uudemmissa kiinnitys päältä päin (mikä myös kertoo centerlinkin asemasta suhteessa öljypohjaan: raidetankojen pitää mahtua liikkumaan runkopalkkien alitse).
     
  7. black label

    black label 1st gear

    Eilen lähti tasan kello 12.00 yöllä dusteri piiitkän tauon jälkeen tulille=) On se vaan prkl hieno fiilis ottaa ekat savut koneesta jota on tullu rakennettua n. 3 vuotta, ja vieläpä kun lähtee laakista käymään eikä kuulu ylimääräisiä kolinoita. :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!