Plymouth Duster

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja RikaRika, 25.4.2010.

  1. jesse

    jesse 1st gear

  2. RikaRika

    RikaRika 1st gear

    Vikoja ja rempaamista minen kyllä pelkää, päinvastoin. Osaispahan nauttia uurastuksen onnistuneesta lopputuloksesta enempi, mitä enemmän vaivaa olis nähny.
    Ja onneksi puhelimesta löytyy osaavien ihmisten numeroita ja nimenomaan tämä foorumi täynnä auttavaasia ihmisiä neuvomassa neitoa pulassa. :D

    Eipä tässä muu auta kun ruveta pohtimaan, laskeskeleen budjettia, ja pohtimaan lisää, sitten alkaa soitteleen Dusse ihanuuden perään :)
     
  3. bishop

    bishop 1st gear

    Jokos dusteri on pihamaalla? =)

    Pitänee itsekkin sanoa että kivan korimallin auto ja kohtuu kepee ajaa.
    Minä otin omani ajoon viimekesänä täysin läpikäytynä ja oli kyllä makiaista. nyt pikku huilia kun öljypumppu meni tukkoon ja laakerit kiipes toistensa selkään, mutta elämä on.

    mulla on tuo oma 70vm. 340 koneella,manuaaliaskilla ja kasivartinlukolla.

    jos tarviit osia,listoja, konepeltiä tai lasikuitumuottia tai muita osia niin voi tiedustella. 0408366712

    Henkka
     
  4. jakke ja sepi

    jakke ja sepi 2nd gear

    Heti vaa Rusteri pihalle. On se sen verra jo klassikko ja näppärä.
     
  5. garage-3

    garage-3 1st gear

    Dusteri ollu omistuksessa 6 vuotta ja tykännyt olen autosta..komian näkönen ja liikahtaa pikkulohkollakin. Täytyy muistuttaa vielä näistä suomi-autoista etenkin että tutki huolellisesti pohjan, takahelmojen ja kaarien kunto sekä runkopalkit..ovat monesti pakkelilla fixattuja ja hyvän näköisiä (yhden kesän!!) Pyyntihinnat suomessa, mitä nyt muutama myynnissä ovat nousseet aikalailla mutta kaikkihan kallistuu..
     
    Ja-Va-77 tykkää tästä.
  6. jussi68

    jussi68 1st gear

    Mullakin on haaveissa Pölyttäjä seuraavaksi projektiksi. Nätti ja kevyt auto... Mutta ehkä ensin täytyis saada nykyinenkin projekti liikenteeseen ja ajella muutama vuosi. Sitten rullaavan dusterin ostoon ja tekniikat vaihtoon. ( Stroke 496) :mad:
     
  7. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  8. Mutku

    Mutku Gearhead

    On hieno!

    Itellä poltteli Dusteri tai Demoni kovasti nuorna miäsnä kun Kouvolassa sen katujen Dustereita/Demoneita tsiikattiin. Kolmella kaverilla oli tuommoset, hianoja muistoja kun niillä suddailttiin, heh. Makeita pelejä.
     
  9. peelo57

    peelo57 3rd gear

    Itse sain dusterini californiasta viime talven aikana.

    Tähän mennsessä ainakin on tuntunut erinomaiselta ekalta harraste autolta.
    En kyllä ole vähään aikaan vaihtamassa :)
    Hauska auto ajaa sekä rempata, tässä jo kädet syyhyää talven alkua jolloin pääsee autoa hajottamaan :lol:

    Pohjat kannatte tarkistaa hankkiessa tarkasti. taitaa pahiten ruostuvat paikat autossa olla ovien edestä ja pohja takarenkaiden takana.
    Itsellä kävi hyvä tuuri ja löyty 99% ruosteeton yksilö.[/i][/u]
     
  10. Duster 440

    Duster 440 3rd gear

    Joo tyytyväinen olen itsekin ollut helmikuussa hankkimaani Dusteriin 70, vaikka ajot on jäänyt vähiin koneen ongelmien takia, mutta itselle se tärkein et kori oli ruoste vapaa :p JA projektina tämä ostettiin terveiset Kuopioon. 8)

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  11. peelo57

    peelo57 3rd gear

    Hienoltahan toi näyttää.
    Onneksi tekniikka on yksinkertaista osia saa helposti.

    [​IMG]
    [​IMG]

    vihreä auto ikivihreessä mettässä :lol:
     
  12. VIP66

    VIP66 3rd gear

  13. kime2

    kime2 Gearhead

    Meilläkin oli 84-96 Duster -75 ja kyllä oli hyvä auto kaikin puolin 225+904+81/4!
     
  14. 2dht

    2dht 3rd gear

    Kaverilla oli dusteri 383:lla. Kone laukes ja auto meni myyntiin. Missäköhän nykyään?? Auto oli harmaa/musta. Siis kyljet harmaat ja kone- takapelti ja katto oli mustat. Onkohan takas liikenteessä, ja onko vielä isolohko keulilla?

    Edit: Jaa nii, takavalot oli "kustomoitu". Piru ku ei oo kuvaa...
     
  15. Catiska

    Catiska Gearhead

    Minulle putkahti joukon jatkeeksi myös Dusteri. Sellainen leppeä kikotin. 340/406 + A833 + 8-1/4 tekniikalla.
     
  16. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    Näyttäis siltä, että kohtapuolin rantautuu Suomeen jenkkilästä H-koodin 70 Duster syksyllä... #numbers kone, orggis 3 speed manual mutta nyt 4 speed manual. Mikä mahtaa olla Dusterin H-koodien tilanne Suomessa?
     
  17. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    Jutustelin yhden H-koodin 70 Dart Swingerin omistajan kanssa ja niitä oli tullut Aro-yhtymän kautta ihan uutena ilmeisesti isompi pompsi Suomeen. Onkohan Berner tuonut näitä Dustereita vastaavasti vuonna 70 Suomeen?
     
  18. MudMax

    MudMax Gearhead

    ^Olikohan VS29H0 Dustereita tuotu 4 kpl?
     
  19. RT6870

    RT6870 Gearhead

    oli sellainen "tieto" joskus että niitä olis tullut vain kaksi 340 koneella vuonna -70 (ei varmuutta) toinen olisi tuhoutunut jo aikoja sitten ja toinen on minulla museoleimassa
     
  20. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    ^hienoa, kiitokset tiedosta... millä laatikolla sun yksilö on ja tiedätkö millä tuo toinen oli?
     

Kerro tästä muillekin!