Plymouth Valiant V-200 -62

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Anonymous, 11.7.2005.

  1. MJF

    MJF Double Gearhead

    Eikö saa mitenkään toimiin sitä omaa mittaria? Viimesenä vaihtoehtona vasta käyttäsin bilteeman mittaria :eek:
     
  2. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    No kun ei toimi nii ei toimi, virtaa tuloo mittaristolle ja johdot on eestä taakse kunnossa... Säädintä ei ole vieläkään kolmen kuukauden haeskelun jälkeen tästä vehkeestä löydetty joten tää sitten kai on se 12V malli... Ja tosiaan, toimivat täysin molemmat mittarit noin kerran kuussa...
     
  3. Fireball

    Fireball Gearhead

    Onko se orkkis kukku yhdellä vai kahdella piuhalla? Jos yhdellä niin monesti tankin maadotus on huonona, eli pistä lisäjohto runko/tankki välille. Ebayssa on muuten uusia kukkuja $90,-
     
  4. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    Yhellä se on.. pittää tuossa kokkeilla maadoitella samalla kun ajjuun ottaa...
     
  5. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    Minä nyt kysyn tyhmän kysymyksen kaikilta jotka kynnelle kykenee!!

    MONTAKO NÄITÄ SUOMESSA ON? Eli siis tätä korimallia jossa pyöreät valot takana ja Valiant nimen alla (ilman plymouth tekstejä).. Tai no kysytään nyt että siis onko tämä niin harvinainen kuin luulen kun kahdesta katsastusmies viime kesänä puhui kun koneelta katsoi :eek:
     
  6. V-100

    V-100 1st gear

    Tampereella lienee edelleen ainakin yksi. Alkuperäisellä lattiamanuaalilla ja sohvapenkillä. Viimeksi kun auton näin jokunen vuosi sitten, oli ns. käyttöentisöity, mutta saattaa olla ettei ole tällä hetkellä kilvissä. Ajokunnossa kylläkin ja ihan siisti.
     
  7. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

  8. Simo

    Simo 1st gear

    Hieno korimalli tuo 60-62 !

    Allpar sivujen mukaan ainoastaan 60-malliset myytiin pelkkinä Valiantteina. Kuuskaks mallisista jäi takaluukun kannen "vessan istuin" pois ja tilalle tuli suuri pyöreä kromimerkki. Lisäksi USa -versioissa luki nokassa Plymouth ja Kanadaversiossa Valiant, koska Kanadassa myynti tapahtui Dodge- diilerien toimesta.

    Eli autosi vaikuttaisi olevan "Kanada" versio. Voi varsin hyvin olla, että Suomeen tuodut Valiantit ovat näitä olleet.
     
  9. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    Voi olla, sen kumminkin tiedän että on tuotu ennen autotuonnin verovapatusta -62.. Ilman lämmityslaitetta joka lisättiin sitten bernerin toimesta suomessa...

    Aito suomiauto siis 8)
     
  10. PJP

    PJP 1st gear

    Oman 1965 Valianttini tuontierän Berner laivasi Kanadasta, koska USAssa oli satamissa tuohon aikaan lakko. Voisivat muutenkin ulkomaille laivatut Valiantit silti toki olla "Kanada-versioita".
     
  11. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    Tuossa takakontin suuressa merkissä muuten lukoo että VALIANT.. Kuin myös keulassa, kojelaudassa ja sivumerkeissä..

    Plymouthia ei löydy edes kilvestä konehuoneessa :p
     
  12. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    KÄÄÄÄÄKÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!

    Suomenna kiitos kun sulla tuntui olevan taito ja tietämys :eek:

    Oviaukostalöytyi numero
    22538861

    KOnehuoneesta laatta josta vaivoin luettavissa
    1 5 35 4 c

    sekä mahdollisesti näin menevä loru
    1220 0304 133 523 1w1p
     
  13. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    Auto tallissa, ajokausi päättyi! Hienosti toimi :)

    KÄKÖ!!!! joko sää oot suomentanu nuo koodirimpsut?
     
  14. Käkö

    Käkö Gearhead

    Oho :eek: mä oon taas hukassa...

    Eli, onkos ensimmäinen pitkä sarja mikä on oviaukossa sama numero mikä sulla on rekisteriotteessa runkonumerona?

    Eikö siinö laatassa ollut muita numeroita?

    Toi loru numero vaikuttais varuste ja malli lorulta ja muistin mukaan 1 on Valiant , 2 on vuosimalli '62 ja muita en ulkoo muista ja se kirja missä noi on on tietysti just nyt varmassa tallessa ja mä en ole varma missä se on eli Suomennettuna, mä oon hukannu sen ja en muista minne :oops:

    Niijuu, toi 1W vois olla ermine white ulkoväri ja 1P burgundin värinen sisusta eli punainen... tosin nyt meni ulkomuistista aivan hatusta eli ei varmaan ihan kohdallaan...

    Mut katellaan lisää, eiköhän nuo tuosta selviä...
     
  15. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    Wanhasta rekisteriotteesta vuodelta -89 löytyi

    VALMISTENUMERO
    1322538861

    Malli
    4D sedan/2700

    Ja uusi ote sekä autohan on nyt siis 25km päässä että en nyt tähän hätään löydä lisää numeroita :rotfl:
     
  16. Mr Dart

    Mr Dart Gearhead

    Sun mittarit toimii kerran kuussa ja autossa ei ole paikkaa säätäjälle, koska siinä EI kuulukaan olla erillistä säätäjää. Säätäjä on rakennettu polttoainemittarin sisään. Polttoaine mittarin "sisuskalut" on samalla se säätäjä. Siksi polttoaine mittarissa on 3 napaa takana ja lämpömittarissa vain 2. Mulla on jossain valokuvakin puretusta mittarista ja sen sisukaluista ja navoista, mutta en löytänyt sitä tähän hätään.
     
  17. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    Tuo onki jääny mainitsematta että se selvis jo aiemmin tuo mittarihomma, eli purkuun ja mulla on tuo lancerin mittaristo jonka pitäs toimia niin yhdistelen niistä.. Jotku ne ei uskonu aluksi ettei tässä ole erillistä säädintä :rotfl:

    Selvisi juurikin siitä irtaallaan olevasta mittaristosta.. Mutta kun tuo on suhteellisen kenkku irroittaa niin jäi sitten tekemättä kesällä, nyt on aikaa talvella puuhata ja samalla muutenkin entraan tuota mittaristoa siistimmäksi :)

    Kumma homma silti että dodge lancerissa mittaristokin oli liki 1=1 samanlainen.. Eikös niissä pitäny olla maakohtaisia eroja? :eek: Noh, lancerin mittariston väri on sininen :rotfl:
     
  18. -61 stw v200

    -61 stw v200 1st gear

    morjens. joensuun seuvulla on ainakin kaksi pyöreillä peräkillottimilla olevaa -62 4d sedan valsuu ja kuuleman mukaan ht-mallisia sedaneita olis tässä muassa kolome ja näitä farkkuja (mikä miulla ol nettiautossa myytävänä)vm-61 kissansilimävaloilla vuan tämä yks.
     
  19. Simo

    Simo 1st gear

    http://www.jonsteiger.com/www/moparvin/
    kertoi seuraavaa:

    The Vehicle Identification Number 1322538861 is from a 1962 Plymouth Valiant Slant 6 (Valiant 200) built in the Hamtramck, MI assembly plant (build sequence number 538861).
     
  20. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    Käköö? joko joko, eihän tässä oo kauaa vielä ootettu :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!