Plyysiä sisäkattoon!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja -TAPSA-, 4.8.2002.

  1. -TAPSA-

    -TAPSA- 1st gear

    Eli joku tämän jo ennen tehnyt voisi pistää hyviä kikkoja homman toteuttamiseksi...kun ei oikein juolahda mieleen miten sen sinne asettelisi.
     
  2. J-peg

    J-peg Gearhead

    Eihän siinä mitään muuta kuin, teet siitä samallaisen kuin alkuperäinen kattoverhoilu. Jos se nyt on kiinni niillä metalli tangoilla siellä katossa, niin teet plyyssiin sellaset "taskut" joista työnnät ne kepit läpi. Samallain kuin esim. teltoissa.

    Mitkään liimat yms. ei pidä. Ja muista tehdä siitä verhoilusta tarpeeksi pitkä, on muuten ikävän näköinen, kun alkaa repsottamaan tiivisteen alta.
     
  3. -TAPSA-

    -TAPSA- 1st gear

    Niimpä..kun kyseessä olisikin sama auto mihin viimeksi kyselin sitä kattoverhoiluasiaa..tässä ei oo niit tankoja(on ollu mutta ei enää)..no pitää varmaa värkät jostain sellaset..ja ruveta kokeilee miten luonnistuu , oon jo verhoillu koko muun auton plyysillä ..katto vaan puuttuu.
     
  4. J-peg

    J-peg Gearhead

    No nehän tangot on helppo tehdä, tankoa kyllä saa. Ja autotarvikkeesta tai romikselta ne muovisokat vai mitkälie niihin päihin(miksei myös koko tangot). Onhan jotkut liimannu tuon verhoilun kattoon. En nyt tiedä, että onko niin hyvän näköinen tollanen, mutta tuleehan sillä tavalla tilaa vähän pidemmällekki miehelle/naiselle.
     
  5. -TAPSA-

    -TAPSA- 1st gear

    Niin ..voisihan sen liimatakkin kun tuossa plyysissä ei näy ne pienet virheetkään kovin hyvin..mutta mä en kyllä mene sotkeen sinne mitään liimoja se on varma..jos joku tehdään se tehdään kunnolla eikä vähän sinne päin..on parempi mieli sit itelläki.
    Btw..onkos sulla celicas tummenetut taka lasit? autohan oli sähkön sininen..vai?
     
  6. deeäxä

    deeäxä Gearhead

    mä kun tein celicaan plyyshi sisustusta, nii alkuperäiseen kattoverhoiluun ommeltiin se plyyshi kiinni.
     
  7. J-peg

    J-peg Gearhead

    Ei ole tummennuksia, väri on se just, sähkön sininen. Taitadat sekoittaa siihen toiseen saman väriseen, joka on mustilla kilvillä ja korin värisellä takasäleiköllä?
     
  8. -TAPSA-

    -TAPSA- 1st gear

    En mä siihen sekota..se on kaverin auto..eikä siin oo tummenetuja takalaseja,näit sähkönsinisii on ilmeisesti kolmaski oulussa (siis yksi tummenetuilla takalaseilla).
    Oon nähnyt ton sunki pirssin muutaman kerran liikenteessä.
    Pitänee tulla jonku kerran poriseen jos kohille satutaan.
     
  9. J-peg

    J-peg Gearhead

    Taitaapa tuo väri olla aika suosittu:D. En ole itse nähnyt tuota kolmatta yksilöä. Millanen tuo sun Capri onkaan? Vai onko sulla useampia? Mihin tätä verhoilua laittelet? Mitähän noita on, valkoinen levitetty, muutama punainen, sähkön sininen. Tulehan juttelemaan jos joskus satut näkemään, mä en tosin itse pahemmin jaksa bilistellä.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Jp83 2002-08-06 13:51 ]</font>
     
  10. -TAPSA-

    -TAPSA- 1st gear

    Kaksihan niitä on..tuo kunnossa oleva on mk2(se joka oli myynnissä..vaan vetäisin takaisin)
    valkoinen(punainen raita katon yli)kolmilitrainen,levikkeet ym ym sälää,ja sitten on tuo projekti mk1 jonka koria ja sisustaa (tähän sitä plyysiä)laitellaan,,tekniikka puuttuu vielä<ikuisuus projekti..:grin:

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: -TAPSA- 2002-08-06 14:47 ]</font>
     
  11. vipsu

    vipsu 1st gear

    joko sulla JP pysyy napit plyyshisä kiinni?
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Oon mä nähnyt ton sun mk2 Caprin vilaukselta joskus, taisi olla alku kesästä. Olit, yllätys yllätys, marketeilla parkissa. Aika siististi tuunattu. Arvelinkin sitä sun pirssiksi. Tuleeko tästä mk1:stä tuning vai mitä on mielessä, kenties salaisuus?

    Vipsu: Kyllähän ne pysyy, jos sinä et istu kyydissä;-) . No ei vaan, pitää kehitellä jotain tässä. Kenties ne sähkölasit.
     
  13. J-peg

    J-peg Gearhead

    Tuon edellisen kirjoitti luonnollisesti meikäläinen.
     
  14. -TAPSA-

    -TAPSA- 1st gear

    Juu..caprilla pyörin marketeilla alkukesästä, tosta mk1:sestä on mielessä ainakin ollut tehdä melko alkuperäisen näkönen,eli ei siis mitään kauheempaa tuunausta,tekniikkaksi ajattelin ostaa kaverilta 2.0 escon koneen.
     
  15. Pave

    Pave 1st gear

    TAPSA: Oon nähnyt tuo Capris Muhoksella tänä kesänä. Oli parkissa jossain talon pihassa. Ei siitä voi erehtyä.

    Tuosta kattoverhoilun laittamisesta. Elä ainakaan liimalla laita sillä itse kokeilin sitä eikä pysynyt. Sitten ompelutin sen "tutulla" ja hyvä tuli.
     
  16. -TAPSA-

    -TAPSA- 1st gear

    Jeps..oli varmaa meijän talo.
    sain eilen illalla laitettua sen plyysin sinne kattoon ja siistihän siitä tuli,ompelu tuotti vaan vähän vaikeuksia kun en ollut ommelut viimeksi kuin alaasteella:D
     

Kerro tästä muillekin!