poistettu

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Sierra, 7.12.2008.

  1. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    poistettu
     
  2. NymiS

    NymiS Gearhead

    Eikös tuossa pitäisi riittää kopio kuorma-autoksi rekisteröidystä,
    tai paperi missä käy ilmi kuorma-autoksi rekisteröidyn akselimassat.
     
  3. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    kaput
     
  4. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Vaatii valmistajan edustajan antaman yksilöidyn todistuksen.
     
  5. pontiac safari

    pontiac safari 1st gear

    vastaako c1500 sit vanhempaa c10 vai c20? eli c10 runko ei kelpaa millään muotoa kuorkiks akseleidenkaan vaihdolla?
     
  6. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    ,...,,,,.
     
  7. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Tossa viimeviikolla vanhakoppasta c10 ja c20 laviksia vertailleena,niin kuorkin runko on ainakin selvästi paksumpaa tavaraa kun c10 runko. muistaakseni oli jotain pieniä muitakin eroja. uudemmissta 1500 ja 2500 rungoissakin on eroa. Olisiko ollut niin että 2500 runko on ainakin lavan alta profiililtaan korkeampi.
     
  8. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    tyhjää
     

Kerro tästä muillekin!