Pontiac 1955

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Letku, 17.11.2012.

  1. Letku

    Letku 3rd gear

    Kiitti, mut ei oikein ole apua, kun noi on väärällä kielellä.
     
  2. Letku

    Letku 3rd gear

    Tämäkin asia selvisi päälin puolin puhelimessa.
    Kiitokset sinne kaupungin toiselle laidalle.
     
  3. jontte

    jontte 1st gear

    Tere,

    En ole itse perillä näistä amerikkalaisista vanhoista autoista, mutta asun rapakon takana (Suomesta katsottuna) ja täällä minun kulmilla on huutokaupattavana Pontiac Star Chief 1955 neliovinen malli. Se on saanut pienen tällin oikeaan takakulmaan, mutta muuten näyttää hyväkuntoiselta. Ajattelin piruuttani kysellä että onko kellään kiinnostusta tuohon. Minä voin käydä noutamassa sen ja pistää laivaan. Huutokauppa on viikon päästä. Muutenkin olen kiinnostunut diilaamaan autoja täältä, eli jos joku tietty merkki ja malli kiinnostaa, voin pitää silmät auki.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  4. Lassi

    Lassi Gearhead

    Joutoaika laitto googlettelemaan, niin mikähän näiden tilanne on nyt suomessa?
    Mulla taitaa olla nyt tuo aloitusviestin auto ulkoisesti melko elähtäneessä kunnossa. Mutta edellinen omistaja ja minä oon nyt kerinnyt sen verran parsia että ainakin edellisten ajojen perusteella auto kulkee niinkun oon olettanut, että miten tuommosen kuuluu kulkea..
     

Kerro tästä muillekin!