Pontiac 301cid ja '80 El Camino

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja arttu, 21.4.2011.

  1. arttu

    arttu Gearhead

    Aaarrgh, hiki valuu, muttei mee! Siis tuo Pontiacin mylly tuonne Cedricin dieselin tilalle. Mittasin moottorikorvien kiinnitydpulttien reikäväliä 301 koneesta, se oli jotain 39cm ja Caminon rungossa Pontiacin korvien reikäväli oli n.41cm. Ei se s****na mene, mutta mikä mahtaa olla, kun sama runko on '80 Pontiac GP:ssä, jossa kyseinen kone on ollu vaihtoehtona. Vaatiiko todella jotain shimmejä lohkon ja kiinn.korvien väliin? Vai hikoilenko lisää? Moottori ja kiinnikkeet on napattu '80 Trans AMista :-?
     
  2. iikka-

    iikka- 3rd gear

    Eikös siinä caminon rungossa ole vaikka kuinka monta eri reikää johon kiinnittää se kumityyny. Itse melkeen kokeilisin sieltä siirtää sitä, eiköhän niistä sopiva löydy.
     
  3. arttu

    arttu Gearhead

    On ne ihan oikeissa reijissä. Katoin netistä referenssiä, sitäpaitsi ei niitä ponchon korvia saa vääriin reikiin laitettua. Haluaisin vain tietoa, onko vastaavanikäisen 301cid GP:ssä jotain shimmejä lohkon ja korvien välissä??
     
  4. arttu

    arttu Gearhead

    No menihän se sinne, ku ensin löysäs toiselta puolelta lohkossa olevan korvan ja kiristi sen vasta kun oli pitkä pultti läpi... Jee, kohta pääsee tekee burniksia 2.54:1 lukottomalla ja 150hp 301 cid muskelimosalla! :eek:
     

Kerro tästä muillekin!