Pontiac 400 nokka ehdotuksia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja gremlin, 29.12.2010.

  1. gremlin

    gremlin Gearhead

    Eli Pontiacin 400cid kyseessa. Koneeseen on edelin alukannet jo olemassa, ja performer imusarja.
    Mimmostas nokkaa tommoseen suositeltaisi?
    Mannat tarttee kans ostaa eli mitas sinne laitettas? Ruttua varmaan sais olla 9.5-10.5, niin kuitenkin etta pystyy vetelemaan noilla suomen ''huippu''bensoilla.

    Peli on ihan normi katuauto, tehoja varmaan sais tulla jonnekin 350hp kintaalle. Kait ne noilla kansilla pitais olla mahdollisuuksien rajoissa?

    Niijuu, turbiini varmaan tulee olemaan jossain 2000+ stallilla. Sekin hommataan vasta sitten kun koneeseen on saatu setappi keksittya.

    Niin, tostahan jai ylimaaraseks 6X kannet. Tietenkin ne isompipalotilaset.
    Jos jotain kiinnostaa...
     
  2. kuula

    kuula Gearhead

  3. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Samoten Compin Xtreme Energyt on osoittautunu mukaviks vähän kaikissa ton tapasissa aavistuksen piristetyissä katukoneissa, vaikka tollanen 268:
    http://www.compcams.com/Company/CC/cam- ... =1203&sb=2

    Joku vastaava passeli rullanokkahan olis toki tommosessakin vielä kivempi mut varmaan jonkun tollasen Xtremen tyrkkäisin noista ns. tavallisista.
     
  4. aric-z

    aric-z Gearhead

    tälläinen on odottamassa asennusta eli ei vielä kokemusta siitä.
    compin ohjelman mukaan pitäis olla mun cruisailuihin passeli eli vääntöä
    alhaalta. imari vm. 68 pontiacin kakstaso, kannet 6x pienemmillä
    palotiloilla.
     
  5. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Tuskinpa petyt. Omat kokemukset tommosista on että koneista on tullu soundeiltaan pikkusen rokkaavampia, hyvin alhaaltakin vetäviä ja silti herkästi ylöskin kiertäviä eli kokonaisuudeltaan kai liki sitä mitä monasti hiukka rallimmalta katukoneelta halutaan :wink:
    Toi Gremlinin pata saattas kestää vielä pykälää rankemmankin version pysyen silti yhä ihan kunnolla katukäyttösenäkin eli XE274:n mut siinä ja siinä se lie kannattaako moinen, toi XE268 puolestaan olis kaiketi yks sellanen varman päälle kokolailla hyvin kohdalleen osuva vaihtoehto siihenkin.
     
  6. gremlin

    gremlin Gearhead

    Hyvahyva, noissa kansissa nayttas olevan .550 noston asti olevat jouset etta ne kylla noihin nokkiin piisaa.
    Ja kylla se laahuri nokka tulee olemaan, rullikseen kuitenkin uppoo aika reilusti enenpi hilloa jos semmosen laittaa.

    Tarttee kaverilta kysya etta mika numero niissa kansissa on, etta tietaa palotilan koon, nayttas olevan eri vaihtoehtoja noille tilavuuksille.
    D-porteilla ne tais kylla olla, muistaakseni...

    Oletettavasti ne on noi 72cc hatut, ja ne nayttas antavan 9.5 rutun flat-topeilla etta se varmaan olis kohtuullista, ite toki laittasin enenpi, mutta kait se auton omistajan sanakin jotain merkkaa :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!