Pontiac Trans Am 78

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Aukustus, 21.1.2019.

  1. Swinger71

    Swinger71 Gearhead

    Minulla teki entiselle, muistaakseni X-racerin startilla, tuota samaa. Korjaantui sillä kun tein startille lämpösuojan. Lämpösuojus - Biltema.fi Tuokin halppis startti keski yllättävän monta vuotta. Moottori oli 493:n, ruttua noin 13:1 ja käynnistäessä ennakkoa noin 15 astetta. Nykyään on powermasteri ja se kyllä pyöräyttää tuon 13,5 ruttusen 572:n hyvin käyntiin oli sitten kylmä tai kuuma moottori.
     
    isalmela tykkää tästä.
  2. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Täytyy kokeilla tuo lämpösuojus.
     
  3. Aukustus

    Aukustus 3rd gear

    Ei oo niin muistissa tuo perusennakko tyhjäkäynnillä, kun maksimeiden mukaan se säädettiin. Lienee kuitenkin jossain 15-16 kieppeillä. Mulla oli tuossa vanhassa startissa viime kesän lopulta asti lämpökääre, mutta ei muuttanut tilannetta. Voi olla, että se startti oli jo paistettu pilalle ennen sitä. Uuden startin ohjeessa oli erikseen lämpökääre kielletty, takuu raukeaa. Lämpökilpi oli sallittu. Mulla Hookkerin supercompit pakosarjoina.
     
  4. Aukustus

    Aukustus 3rd gear

    Kesä on mennyt ajellessa, vailla suurempia murheita taikka muita remppailuja. Keväällä vaihdetut uudet takajouset + iskarit joka nurkkaan toivat helpotuksen perän pompotukseen sutiessa. Eli nyt piirtää kahta raitaa pomppimatta :cool: Sytytystulppia tykkää syödä kesän mittaan niin, että pari sarjaa kesässä niitä menee :rolleyes: Matkakulutus on noin 22l/100km 80-90 vauhdillakin, joka 3,42 perästä huolimatta on reilun puoleinen. Jatkoksi random kuvia kesän ajalta.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Selli, Lemmu, isalmela ja 7 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!