Porvoon ammuskelu - jenkkiharrastajia menehtynyt

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Jube-setä, 6.7.2010.

  1. Aasi

    Aasi 3rd gear

    Nauhan laitan kohta LTD:n antenniin...
     
  2. mopardude

    mopardude 3rd gear

    osanotto täältäkin omaisille,tutuille
     
  3. -nikke-

    -nikke- Gearhead

    Tuli nauha laitettua myös.. Vihaks pistää nuo muutamat kommentit muilla foorumeilla. :mad: Ennakkoluulot harrastajia kohtaan elää joissain edelleen aika vahvasti näköjään. Osanotot läheisille täältäkin.
     
  4. PauliP

    PauliP 1st gear

    Väärin. Luulen että Tarja ei ole kyseistä henkilöä armahtanut, jos sivareita onkin niin so what? Motako tappoa tai väkivaltarikosta ne ovat tehneet?

    Kannattaa katsoa oheisen linkin uutinen jossa väkivaltarikollisten vankien vapauttamista, vaarallisuusarviointia ja elinkautisvankien armahtamista selvitetään niin ettei Tarjaa tule taas syyteltyä aiheettomasti.

    Linkin jutun mukaan elinkautisvankien armahtamisista päättää Helsingin Hovioikeus. Väkivaltarikollisille tehdään vaarallisuusarviointi yleensä ennen vapautusta, armahdetulle elinkautisvangille ei tehdä vaikka sen tekeminen on mahdollista. Miksi muuten ei tehdä?

    http://areena.yle.fi/video/1125667
     
  5. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Vanha sanonta: Tieto lisää surua ja tuskaa...

    Olen pitänyt itselleni sääntönä, etten mene sellaisille foorumeille, mitkä ei liity elämääni tai liity mun harrastukseeni.

    Silloin on paljon vähemmän murehdittavaa.

    Kuitenkin osanottoni omaisille, vaikka en asianosaisia tunnekaan.
     
  6. spychobilly

    spychobilly Gearhead

    syvin osanottoni.
     
  7. 383cid iroc-z

    383cid iroc-z 1st gear

    osanotto omaisille.. ja kaikille tunteville
    on tää niin hullua, jotkut sitten vielä repivät huumoria tälläisestä :mad:
     
  8. Holley

    Holley Gearhead

    Viha luo vihaa. Valitettavasti tämä liittyy eniten minusta alkoholiin ja aineisiin. Elinkautinen ei ole sitä mitä sanoo. Henkirikoksista ei tule tuomioita eikä niitä pidetä minään. Minusta pienempikin teko riittää pilaamaan loppuillan, -vuoden tai -elämän. -------- Osanottoni.
     
  9. esu79

    esu79 Gearhead

    osanottoni läheisille.
     
  10. sbf

    sbf Gearhead

    Osanottoni.
     
  11. jaggi

    jaggi 3rd gear

    "Porvoon pakoautossa olleet raskaana oleva nainen ja vuonna 1989 syntynyt mies vapautettiin.
    Poliisi epäilee vapautettua miestä ampuma-aserikoksesta ja rikoksen tekijän suojelemisesta."

    "Poliisin mukaan pakoautosta ammuskellut myöntää ampuneensa kuudesta kahdeksaan laukausta myöhemmin moottoritiellä, mutta kiistää auttaneensa tekijää millään lailla."

    No niin, tämähän menee todella hienosti näin maallikon silmin. :(
     
  12. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=2221583

    Toi ei mun oikeustajuni mukaan voi olla kolme tappoa, vaan kolme murhaa.
    Murhaksi noi muuttui tasan sillä hetkellä kun se ampuja lähti hakemaan sitä asetta, tappo se olisi ollut jos ase olisi ollut taskussa ja hätäpäissään harkitsematta olisi sitä käyttänyt, mutta teko oli harkittu kun palasi aseen kanssa takaisin paikalle.

    Toivottavasti tuomitaan kolmesta murhasta...vankimielisairaalaan.
     
  13. NXR-36

    NXR-36 Gearhead



    Viime talvena "mökillemme" murtauduttiin mäntsälän kaanaassa.... Lopuksi kaksi pussihousua jäi kiinni verekseltään toisaalla... Samat miehet paikannettiin kännykän perusteella tekijöiksi!!!!!


    Toinen syytti toista.....mutta kun toinen sanoi "hai, mie olin niin humalassa etten muista olleeni siellä ,niin syytteistä luovuttiin!!!!


    Ei voitu todeksi näyttää että nämä pussihousut olisivat olleet murtokeikalla, vaan ovat voineet olla muilla asioilla.... Hei vittu haloo!!! keskellä yötä pöndellä!!!!

    Tämä tarina on tosi, takaan ja alleviivaan!!

    Anteeksi pikkasen offtopic... mutta saattaa olla että on ollut syyntakeeton,koska nauttinut alkoholia ja piriä sekaisin, eikä muista mitään!!!!!!
     
  14. Larry

    Larry Double Gearhead

    Jaksamisia kaikille joita asia vähänkään koskettaa.

    Kotimaassamme kun meno on mennyt huomattavasti
    huonompaan suuntaan viimeisellä vuosikymmenellä niin kyllä
    viimeistään tällaisen tapauksen pitäisi herättää henkilöt jotka
    asioista päättävät.
    Tehkää nyt viimeinkin jotain viisasta päättäjät!
    Ei se asekielto ole ratkaisu mutta varsinkin noille "poliisin vanhoille
    tutuille" pitää saada tarkempi kontrolli jollain tapaa. Minä en
    suinkaan ole viisas ja tiedä mikä se oikea ratkaisu on mutta sen
    minä tiedän että joku tässä nykyisessä systeemissä mättää...
     
  15. nova 76

    nova 76 2nd gear

    minkälainen pitäis ton surunahan olla ja kauanko sitä pitäis/sais antennissa vai missä pitää?

    osanottoni läheisten suruun.
     
  16. kapitan

    kapitan 1st gear

    Osanottoni.
     
  17. Pedro81

    Pedro81 1st gear

    Eipä kaiketi muuta väliä kuin että musta nauha antenniin lepattamaan. Ja ainaki minä meinasin tämän kuun loppuun pitää.
    Joku jossain viestissä tais ehdottaa just kuun loppuun asti.
     
  18. jaggi

    jaggi 3rd gear

  19. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    Osanotto meidänkin perheeltä. Huonox on suomi menny, kohta ei uskalla missää käydä. Laittasin nauhan antenniin mutta kun auton ulkopuolel ei ole antennia, olen kyl henges mukana.
     
  20. DamnNoNamesLeft

    DamnNoNamesLeft 2nd gear

    Vanissa on antenni kiinni, Man:iin ettimään jotaki sopivaa...
     

Kerro tästä muillekin!