Posien uusin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Chevy ´53, 25.10.2006.

  1. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  2. sami-v

    sami-v 1st gear

    Öö on ainakin erilainen `46 :wink:

    en oikein tykänny
     
  3. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Mikähän tolle Kenille on oikein tullut. Viime tekeleet mun mielestä kohtuu rumia. Työnlaatu kyllä tosi hienoa - kuten build bookissakin-mutta noi tyyli aika hirveä.
     
  4. greenrtse

    greenrtse 1st gear

    aika v..un ruma,vaikka rodeista ja kustomeista pidänkin,mut toi o ruma
     
  5. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :mad: Ei perkele!! Eikö tohon oo löytyny vaikkapa kuplan koria hyödynnettäväksi....En oo vielä nähny hienoa posies vehjestä. Sen orange crisp fordinkin meni pilamaan vaikkei siinä nyt isoja muutoksia olekaan.Mm vanteet on lähes poikkeuksetta rumia äijän vehkeissä. :x
     
  6. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    On todella hirveen näköinen mun mielestä. Onkohan tota suunnitellassa polteltu naurunorttii :odroll:
     
  7. No vaikken mitään noista customeista ymmärrä,saati sitten muusta niin toi tökkää kyllä. Aika karmee sekoitus.
     
  8. TTA

    TTA 1st gear

    Korista tuli ekana mieleen saab 96..
     
  9. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Kieltämättä...etuosa ihan jees, takaosa...no SAAB:han se! Mutta onhan se ainakin erillainen kui muut.
     
  10. Nutlass

    Nutlass Gearhead

    Mulle tuli jostain syystä kuplavolkkari. Mutta ei toi nyt yleisesti ottaen mitenkään pahasti mun silmään töki. Päinvastoin, ihan räyhäkäs peli.
     
  11. DeS

    DeS Gearhead

    Kamala, viulukotelo 96 tosta tuli heti mieleen myöskin. Mutta kuten Kustom STW tuossa totesi että onhan se erilainen kuin muut, niin olisikohan Posiella ajatuksena tehdä tarkoituksella jotain täysin erilaista, valtavirrasta erottuvaa, tiärä sitte, mut toi o iha hirvee :rotfl:
     
  12. chevy 34

    chevy 34 Gearhead

    Toi on kyl ihan perseestä :poff: Kuplan ja 96:n saabin sekoitus :wc:
     
  13. mke77

    mke77 Gearhead

    aika kapistuksen näkönen...

    tosin olen ajatellu ett rakentais omaks iloks tommosen vastaavan rata-ajoa/maarata ajatellen!!! olsis ainaskii erillainen .. ja ajokelpoisuus luokasta sais hyvän puheen aiheen akk-motorsportin sivuille!! :D
     
  14. Jape105

    Jape105 Gearhead

    Eiks olis ollu helpompi laittaa kuplan kori akseleiden päälle??
    No on ainakin yksi kupla maailmassa mikä on GM.. :mad:
     
  15. SpedeX

    SpedeX 3rd gear

    Mielestäni vauhdikkaan näköinen kattolinja... Istuu omaan silmään...
     
  16. bdr529

    bdr529 1st gear

    Aika hauska.

    Kyllä viiskytluvulla on niitä perinteisiä rodeja rakennettaessa ollut tarkoituksena tehdä kokeiluja ja olla erilainen. Karseimmat ratkaisut ovat unohtuneet, klassikot ovat jääneet ja kaikki tekee nykyään niistä kopioituja tai johdettuja rakennelmia.

    Silmä on vaan tottunut johonkin ja kaikki outo on aluksi rumaa. Hyvä että joku testailee uusia muotoja ja yhdistelmiä. Tuosta tulee taas inspistä uusiin juttuihin.
     
  17. MH

    MH 3rd gear

    Taas mielenkiintoiset lehtijousisysteemit. On miehellä ainakin täysin omat visiot, ei ole ainakaan matkittu muilta.Moottori valintakaan ei ole sbc...

    Olisikohan tuo paremman näköinen jos joku suomalainen sissi olisi rakentanut sen jostain suosta nostetusta raadosta?
     
  18. Pii Tii Kruusör

    Pii Tii Kruusör 1st gear

    Samaa mieltä! Tuossa on jotain tosi klassista. Mulle tuli mieleen Bugatti, jota on rodattu. Työnjälki aivan upeaa.
     
  19. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Posies on aina halunnut erottua massasta ja taas hän on onnistunut siinä. Tuo tosin on kovinkaan monen mieleen. En pidä itsekään oikein tuosta.. Onnistuneinpana hänen tuotannossaan pidän sitä keltaista 37 Coupea. Orange crisp 55 Ford sisältää paljon hienoja yksityiskohtia jotka jäävät monelta huomaamatta ja on ainakin minun mieleen.
     
  20. Karva

    Karva Gearhead

    No .... :lol:

    Kattos se on sahannut saabin palasiksi, tai onpa omituinen pussi-volvo, eikä mikä hem... fiatti tuo on, kenen kuutonen, nyt on äijä lopullisesti seonnu, hyi fan ...

    Muutama mitä äkkiseltään tuli mieleen, no se loppu nyt tämä nostalgia buumi tähän, tuossa on kaikki mitä, back to the basic äijien ja sitä hehkuttavien hemmojen kasasta yleensä löytyy, suoraan sanottuna kamala !!!

    Nyt män ja reippaasti yli ... :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!