Postin ja Matkahuollon " parhaita" - topic

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja BRAKE DRUM, 16.9.2012.

1. 0rs0n

0rs0n 3rd gear

Hmmmm mulle tullu monta viestiä et paketti noudettavana. Aatellu et oisko joku huijaus. En oo käyny kysymässä onko siellä jotain :eek:

2. T.Hell

T.Hell 3rd gear

Itteä hämäs just eniten se ilmoitus paketista mikä on tulossa, kun aikaisemmin en ole moista ilmoitusta saanu. Yleensä sit vasta ilmoitus saapuneesta paketista. Mut olisko just erona se, meneekö paketti postiin vai automaattiin?

Eniten pelästyin kyl tota mun nimiin otettua luottoa. Kaksi hiton kallista Iphonea, mistä kaikkine korkoineen olis tullu maksettavaa reilu 2700€... Ei kiva!

3. kuutio

kuutio 3rd gear

Meikäläisestä alkaa tulla totaalisen vainoharhanen niin postin kun matkahuollonkin luotettavuuden ja rehellisyyden suhteen.. mitäs jos siellä jo postin henkilökunta alkaa syyllistyä identiteettivarkauksiin ja alkaa ottaa omavaltaista palkanlisää..

Itellä tällä hetkellä vaan kaks lähetystä hukassa..

4. laakkius

laakkius Gearhead

Tää mun juttu koskee fedeksiä/postnordia, kun rockautosta tilatut 2 pakettia jumittivat vantaan terminaaliin. Kyselin että mitä ne siellä seisoo ja sain vastaukseksi että on yritetty toimittaa 20.1 ja ketään ei ollu kotona. Katsoin kamerasta että ketään ei ole pihassa tuolloin käynyt, joten ei pidä paikkaansa. Pahoittelivat Fedexillä ja sanoivat antavansa palautetta heidän alihankkijalleen(postnord). No seuraavana päivänä näin kamerasta kuinka auto kurvaa pihaan ja kuski onkii kontista yhden paketin. Toisen paketin se tollo vei takas fedexin terminaaliin vaikka jätetyn paketin kyljessä oli ohjeet toimittamiseen ja myös toisenkin paketin seurantakoodi. Että tälläinen tapaus tällä kertaa,..

5. BRAKE DRUM

BRAKE DRUM Gearhead

Kerro tästä muillekin!