Power Stroke 6.0

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja pimeroolis, 22.1.2012.

  1. pimeroolis

    pimeroolis 3rd gear

    Hyvää juttu, sit saata ol Lappeenranta asia. Kyllä sillä 820W pärjä jos tarpeeks aikasin pista piuhan kii. Eikä sitä tarte keittä koko yön. Ite olen noin pari tunti ennen meno laitanu päälle ja lähtee kun palmun alta kovemallakin pakkasella. Mulla see alkuperäinen viel paikalla. Toki startta see ilman lohkarikin hyvin, mut ei oo varmast kovin terveelist sille valurautakasalle. Noh see jäähdytinjärjestelman pesu on vähä sellainen kakspiipuinen juttu. Jos laitat jotain kemia, voi saada aikasiks helvetimoisen sotkun ja syylärin, lämmituslaiten,oilcooleri tukkeutumisen. Ite pesisin vedella. Syylärit erikseen. Eli letkut syyläristä auki ja kasteluletkulla vesi vastavirta valuma. Jos muuten normaalist jäädytä sit siel ei todennäköisest ole mitä erikoist. "Subbe"l oli muistakseeni joku hyvää ohje siihen.
     
  2. Janne76

    Janne76 3rd gear

    Miten olet kytkeny pistokkeen kun toi jenkkien lohkolämppäri on 110V, onko sulla joku muuntaja välissä?
     
  3. lehtinen

    lehtinen 1st gear


    Katoppas tosta ekalta sivulta..
     
  4. Janne76

    Janne76 3rd gear

    Kiitos, siitä on jo muutama vuosi aikaa kun ensimmäistä sivua lueskelin, oli päässy unohtuu :)
     
  5. Subbe99

    Subbe99 3rd gear

    Laita YV:llä emailosoite, niin pukkaan tuon huuhteluohjeen tulemaan.
    Kunnollinen huuhtelu kestää sitten tovin, eikä ole hätäisen miehen hommia.
     
  6. pimeroolis

    pimeroolis 3rd gear

    Juu kytket siihen roikaan yhden piuhan välin sellaisen minimissa 300V ja 10A kestavan diodin. Jos meet jostaakin ostama sitä, sit ne tarjoa ilmeisest sellaist SMD tyypist, eli ns piirilevyn asenettava. Mut sitä on hankala kytkee, jos katsot sitä. Kun kysyt, sit kerro mihin sa tarteet sitä, sit ne osaa valikoi. Silla laskelmalla että see lämppari on noin 1,5kW. Toki see diodi saa ol tehokaampi, lämpeene vähempii. Itelles tekin sellaisen roikaan, missa on see kytkentaa.
     
  7. lehtinen

    lehtinen 1st gear

    Subbee.. Paaks sen huuhtelu ohjeen tuleen..
     
  8. Subbe99

    Subbe99 3rd gear

    Just laitettu. :)
     
  9. Subbe99

    Subbe99 3rd gear

    Oma katiska viety lämpöseen talvisäilöön, samoin kuin tuo Lincolnikin. :)
     
  10. eikka57

    eikka57 1st gear

    Moro!
    Onko kukaan taistellu vakionopeussäätimen kanssa?
    Vaihdettuja osia on kellojousi ja jarrukytkin.
    Sen verran luekelin että, vika voisi olla valoissa kun näitä jälkiasennus valoja viritelty. Mistä kannattas alottaa?
     
  11. pimeroolis

    pimeroolis 3rd gear

    Niin mita se tekee, tai jättä tekemat? Ooks see toiminu joskus?
     
  12. Subbe99

    Subbe99 3rd gear

    Ei toimi mullakaan, eikä anna edes diagnostikka vilkutuksia.
     
  13. tattoo84

    tattoo84 1st gear

    Mites tuo 2-dinin soitin istuu tuohon foordiin ja millasen piuhan vaatii väliil..
     
  14. Crea

    Crea 1st gear

    Tohon uudempaan malliin meni ainakin ihan heittämällä tollanen 7 tuuman androidi. Mukana tuli fordin yleispiuha joka passas suoraan. Rattinapitkin pelaa. Auto päivitty ihan nykyaikaan kun netit ja skypet toimii :)
     
  15. tattoo84

    tattoo84 1st gear

    ok 05 on kyseessä.
     
  16. pimeroolis

    pimeroolis 3rd gear

    Ok, muistaaks, miten todeutit sen valonmuutoksen. Sit mista otit jarruvalon, takavilkut? Siis leikelitko ratinpylvässä olevia piuhoja saamaks vilkut jarruist erotetu?
     
  17. lehtinen

    lehtinen 1st gear


    Ite ainakin kun pioneerin 2din mankan laitoin niin joutu mankan asennusaukkoo isontaa.. Ja johtosarjan tilasin saksan ebaysta kävi suoraa autoo mut toisespäässä pelkät johdot niin ne sit yhdistin isoliittimeen niin hyvin rokkaa..
     
  18. lehtinen

    lehtinen 1st gear

    Käsi pystyy joka on omaa Kursionia korottanu.. Nyt tarvis 35 rattaat allelaittaa ja mielessä perus 3" kalikat pakkojen allelisää ja toki pitemmät u pultit.. Iskarit vissii pysyis alkuperäis mitoissa..
     
  19. pimeroolis

    pimeroolis 3rd gear

    Saata ol et ei 3" nosto riittä, riipuen vähä missa korkeudessa täl hetkel ollan ja millaiset pyörat suunnitelet siihen. Eli millainen offsetti niissä tulevissä pyörien vanteissä. Rupee ahdista ilmeisest ainaakin etupuskurin kulma. Mut laitata pyörat paikalle ja sit näet mista pitaa modifioi.
     
  20. tattoo84

    tattoo84 1st gear

    Taas murheita foordin kanssa...auton kanssa tultua kotiin ei mitään murheita ja nyt seisonut 4 päivää eikä millään käymään kauan kun sahaa kaasu pohjassa niin yrittää lähteä ja eipä nyt kovia pakasia ole ollut. Hehkut ja johtosarjat uusittiin rempassa voisikos olla hehkun rele??? onkos ideoita mistä vikaa lähteä paikallistamaan?
     

Kerro tästä muillekin!