Primer

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja f-85, 6.2.2004.

  1. f-85

    f-85 Gearhead

    Olipa hyvä numero, lehti eikun paranee. Herstin cadi juttu oli asiaa, autosta tulee HIENO. Projekti/talli jutut on aina paikallaan kunnes pharaosh jutun kuvateksti pisti silmään ja sydämmeen sattu. Minä en oo ihan vielä kuolipesä tai ainakaan MOBILISTI!! PERKELE!
    Se mobiili kuolinpesä oli jossain ihan muualla, että tiiätte.


    Vai mobilisti!
     
  2. lake ender

    lake ender Gearhead

    Aijai että oli hienoja härveleitä....
    Osaa ne jenkkipojatkin näköjään väsätä karuja rodeja. Taas sai päävärkki uusia ideoita omaan miinaan.
    Kasissakin oli sentään parin sivun juttu ruåttalaisten swapista. Sen suuntaista kehitystä lisää!
     
  3. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    ja Primeri sen kun paranee vanhetessaan!!!se oli pakko lukea heti kannesta kanteen kun veekasi tuli vain silmäiltyä.
    Herstin cädin kattolinjat on aivan sairaan makeet..
     
  4. platuart

    platuart Gearhead

    sorry f-85! Kirjoitin vain mitä minulle siellä tallilla kerrottiin, mutta eipä kai tuosta sen suurempa vahinkoa ole syntynyt. Auton nykyinen omistaja ei ollut itse paikalla, joten muistikuvat voivat olla joskus eri kun todellisuus. Oletan, että nykyinen omistaja on ostanut auton siis sinulta ja sinä sitten ehkä jostakin jonkun mobilistin jäämistöstä. Ei sillä nyt sen kummempaa merkitystä ole...kai.

    Kiitos kommenteista, PLATU
     
  5. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Tallille tuli Primer eilen ja vilkaisin vain ihan nopeesti, kun arvelin kotona odottavan myös kyseisen numeron. &%¤%# posti kulkee niin hitaasti.
    Pharaosh tallin jäsenet ovat erittäin lupsakoita savolaisia :smile: Pitäneen varmaan pistäytyä ensi viikolla morjestaa taas heitä.
     
  6. f-85

    f-85 Gearhead

    No joo, Oikastaan nyt kuitenki.
    Sama se, lehti on hyvä.
     
  7. Fireball

    Fireball Gearhead

    Oikein hjuva. Hyppääs Platu koneeseen niin käydään vilkuileen vähän pohjoissuomen antia? Timon juttu oli täyttä asiaa.
     
  8. chrysler51

    chrysler51 3rd gear

    Juu, jos Platu pohjoseen tulee niin saa sitä täältä Rovaniemeltäki jotaki jutunjuurta irti. Tarkotuksena olis lähetellä primeriin tässä kevään kuluessa sähköpostilla kuvia/tarinaa, jos heille kelpaa, hä?
     
  9. platuart

    platuart Gearhead

    Toki kelpaa, kuten aikaisemmissa numeroissa peräänkuulutin, pohjoisen meininki ja sen esittely lehdessä on paljolti teistä itsestä kiinni, kun meikä ei kerkee joka paikkaan. Joten antaa tulla vaan, kattellaan sitten mitä niistä saapi irti. Tarkoitus olisi kyllä itsekin tulla sinne yläsuomeen vähän pörräämään joskus...

    PLATU
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Voisiko joku onnellinen jo Primerinsa saanut kertoa mitä juttu-aiheita/artikkeleita uudessa numerossa on?
     
  11. platuart

    platuart Gearhead

    Primer #8:
    -Mike Abssyn `30 rousteri
    -Kuka mitä hä? eli tallikierrosta...
    -"Ala Dob" Rauramon pienoismalli
    -Paholaisen riivaamia, Devils CC Kotkasta
    -Hunnert Car Pileup, Illinois
    -Kent Olssonin ruusteri
    -On the Road, Jonnan reissustoori osa 2
    -Suomiroddailua Vaasassa 1981
    -Pharaohs Iisalmesta
    -Caddyn choppausta Recyclersien tapaan

    ...semmosta 44 sivua, terv. PLATU
     
  12. Kasi-Pasi

    Kasi-Pasi Gearhead

    Ootteko muuten huomannu, ettei minkään muun lehden kohdalla käydä joka kerta tätä MITÄ, HÄH, MIKSEI MULLE JO TULLU, MISSÄ VIIPYY?!-keskustelua... Jotain lehteä näköjään ootellaan kuin ajokauden alkua (eikä vain siksi, että päästään haukkumaan sitä)!
    Vaikka Primer onkin ihan toista maata kuin esim. kerholehdet, niin sellaistakin työstäessä ymmärtää, miksei lehti ilmesty kaikille samanaikaisesti.
    Eihän Platukaan mikään joulupukki ole (ei oo partaakaan), joka toimittaa paketit joka taloon saman illan aikana...:grin:
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Aivan.
     
  14. platuart

    platuart Gearhead

    Onhan mulla parta, muttei kovin pitkä. Lupaavasti kyllä harmaantuu...
     
  15. Kasi-Pasi

    Kasi-Pasi Gearhead

    Niin no. Onhan se partakin aika pitkä, ainakin jos vertaa päälaen tuuheuteen...:lol:
     
  16. herrakani

    herrakani 1st gear

    Sun olis pitäny lähtee mun mukaan hakemaan rambleria. Oli meinaan vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Vesisade pakkasella ja kitkarenkaat kärryssä.
     
  17. Otto

    Otto Gearhead

    Piti tossa joskus purnata että lisää moottorinkuvia Praimeriin, mutta uusin numero poisti tämän kitisemisen tarpeen. Kun noi Praimerissa olevat moottorinkuvat on aika erilaisia kun Veekasissa. (En mä tajuu turboista tai ahtimista tai ruiskuista mitään, mutta mitä enempi kaasareita, sen parempi... :wink: tai ainakin hienompi. Käytännöllisyys... no joo, off topic) Ja tekniikka-artikkelina toi tsoppaus oli hyvä, tiedän ainakin minne Buickin vien jos... No en taida raatsia. Pohjoisen rotilo ja kustomi kuvia olis mielenkiintoista nähdä myös. Taitaa olla ens kesän DoDadsissä taas ihmeteltävää... Toi Platun Praimerissa heittämä ajatus tapahtumasta vehkeille, joilla ei voi laillisesti ajaa, olis ihan jees. Kun niitä laitteita kuitenkin on? Enemmänkin kuin kolme? Pari vuotta vielä, ja niitä ilmestyy lisää, kun vaan porukat ehtii tehdä??? Itsekin ajattelin moista, mutta mutta...
     
  18. Granaatu

    Granaatu Gearhead

    Täytyy munkin kehaista Primer-lehteä. Tilauksen 2 ekaa lehteä on tullu luettua perinpohjaisesti ja oon ehdottomasti tykänny.
    Kiinnostus rodeihin ja eritoten kustomeihin mulla on ollu jo pikkupojasta kun vasaralla "madalsin" pikkuautoja. Viimevuosina muskeliautot on viehättäneet eniten, mutta nyt viimepäivinä olen huomannu tutkivani vanhempia malleja, haaveillen minkälaisen kustomin tuostakin voisi jne...
     
  19. KST2

    KST2 3rd gear

    Uusin primer oli eka jonka luin. (tilasin hetken mielijohteesta) Ei uskois että noinkin pientä läpyskää tulee selattua lähes joka päivä. Jokos se seuraava lehti kohta ilmestyy?
    :grin:

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: KST2 2004-02-14 10:10 ]</font>
     
  20. platuart

    platuart Gearhead

    Kiitoksia vain kommenteista uudesta Primer-numerosta. Suuri kiitos kuuluu tietenkin kaikille lehden avustajille.

    Tänään on iloisten Primer-jälleenmyyjien joukkoon liittyneet Alfamer ja Tieto-Nikkari.

    PLATU
     

Kerro tästä muillekin!