projekti kuvia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja valiant 225, 2.9.2007.

  1. fire

    fire Gearhead

  2. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

  3. hlappis

    hlappis Gearhead

    hieno fury tuloillaan..mikä kone on tohon tuloillaan??? 8)
     
  4. KTM

    KTM Gearhead

  5. idiot

    idiot Gearhead

    ettei tämä vihreä mustanki vaan ollut piknikissä?
    lähinnä muistuu mieleen himppu ennen forssaa olava
    Nesteen huoltoasema jossa toi tais olla? ..jokseenni aika
    iloisesti tuntu irtoavan siitä ellen nyt ole sekoittanut :wink:
     
  6. KTM

    KTM Gearhead

    Ei ollut sama, kun tämä keksintö valmistui vasta tämän vuoden syyskuun lopulla ajokuntoon. Taisit nähdä mun etunimikaiman ´67:n GTA:n
     
  7. petrib1

    petrib1 Gearhead

    Samat sanat kun sinun projekti kuvia kattoo :) Kumpa joskus pääsisi itsekkin tekniikan kimppuun.Tympii nämä pelti hommat..
    Taas jotain kuvia lisätty.
     
  8. cuda69

    cuda69 Gearhead

    on sulla kari hieno tuo musse,täytyy nostaa pipoa et ootta jaksanu väsätä auton noin hienoon kuntoon.saispa joskun satellitenkin tuohon kuosiin.
     
  9. duster70blower

    duster70blower Gearhead

    kyllä joo noo peltihommat alkaa riittää, kyllä sun dusteris saa ainaki perusteellisen korjauksen korin puolesta :D ei mulla vissii "ehkä" niin paljo....kai tuu :eek: kyl mä oon jo itelle toitottanu että tää ois sit se viiminen projekti missä tarvis hitsata näinkään paljo, ois kivempi kikkailla noita tekniikoita erillaisia....mutta siihenki saa upotella taas kaikki ylim.rahat....jos sitä ny jääkää :rotfl: oot vissiin ostanu noi kyljet RAAKALTA? broidilla on RAAKAN ex dusteri mihkä tarvis kans ehkäpä kylkiä :-?
     
  10. petrib1

    petrib1 Gearhead

    Juu Taisin niitä kylkiä joskus joltain täältä kysellä,mutta ne oli jo kerinny mennä kaupaksi,joten jouduin ottamaan ne suoraan jenkeistä.Meni taas $$$ pino.Vaan hieman vähempi mitä paikallinen kauppias olisi ottanut euroja noista..
     
  11. KTM

    KTM Gearhead

    Kiitos vaan E. Kaksi vuotta eläimellistä puurtamista tallissa onneksi tuotti tulosta ja ehdottomasti Mikko H:n osuus varsinkin peltiöissä oli ratkaiseva. Sun Satelite on loppupeleissä mahdottoman hyvä laite (ehjä peltinen) jos haluaa lähteä viimeistelyn loputtomaan suohun :wink:
     
  12. JuTi-racing

    JuTi-racing Gearhead

    http://kuvablogi.com/blog/11377/1/

    Tommoista tusteria telee roplattua. Ei nyt ihan mikään "täysprojekti", mutta viime kesän ajelut jäi vähän vähiin, kun kaiken näköisiä pikkuvikoja piti hämmentää. Esim. kone porsi sopivasti just kesäloman kynnyksellä heinäkuussa.

    Tarkoitus olisi ens talvena vähän kaiken näköistä puuhastella. kojelautaa modifioida, uudet putket, ehkäpä levyjarruja alle, tolokumpi peräkään ei olisi pahitteeksi jne. jne.

    Tarkoitus olisi viedä tyyliä vähän niin kuin "60-lukuisempaan" suuntaan. Alle jotain mustia peltivanteita pillerikapseleilla ja punaraitarenkailla. Kojelautaan jos keksis jonkun siistin 60-lukuisen moparin mittariston. musta nahkainen tuck n´roll sisusta sohvapenkillä jne. Saapa nyt nähä mitä kerkee talven aikana tekemään.
     
  13. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    On se vaan hieno. Kummallisen merkkiset venakopat 8) 8)
     
  14. KTM

    KTM Gearhead

    Vähän nostalgia piti saada kehiin venakopilla. Tapsa sai sen ´57 Alfansa perjantaina käyntiin. Laite ei ole ollut liikenteessä 35:een vuoteen eli hieno homma.

    Alfa Giulietta Spider´57 kuvat.
     
  15. hlappis

    hlappis Gearhead

  16. Boogie

    Boogie 1st gear

    Mahtava pätkä!! 8)
    Itellä kans kone ja loota irti.
    Just tota hetkeä venailen että pääsee vähän kokeilemaan rempattua pakettia.
    Ja tietysti ilman keulapeltejä.
     
  17. Lassi

    Lassi Gearhead

  18. Kasi-Pasi

    Kasi-Pasi Gearhead

    Tällä hetkellä ei oo työn alla kuin uuden jäähdyttimen asennus, mutta tuolla voi tiirailla mun huussin eri vaiheita. Järjestys on väärä eli vanhimmat fotot viimeisenä, mut en ainakaan pikaisella vilkaisulla löytänyt niksiä järjestyksen muuttamiseen... :odroll:
     
  19. speeder

    speeder 1st gear

    pirun siisti peli 8)
     
  20. Selli

    Selli Gearhead

    Laittelin noita omiakin nyt näytille vuosien varrelta. Kaikkee pientä on tullu räplättyä. Seuraavana olisi sitte vuorossa peltityöt ja uusi maali. Tosin ei mulla ole tallia missä tehdä että siitä voi tulla vielä ikuisuusprojekti saaj uuteen maaliin toi mutta kattellaan nyt mitä aika tuo tullessaan. Ite tekstinähän tuosta mun stroukista löytyy täältä moottoriosiosta.
    Että jos joskus näätte tän kulkineen ni tassua ylös vaan :)

    http://kuvablogi.com/blog/11501/1/
     

Kerro tästä muillekin!