Proportioning valve

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja puna niska, 13.3.2015.

  1. puna niska

    puna niska Gearhead

    Etu jarrut vaihtumassa levyiks.luovuttaja auton osa on olemassa (ja häveyksissä) mutta tod näk umpi ruosteessa niin kuin muuutkin jarrunesteen kanssa olleet osat.Onko joku käyttäny esim ebay proportion valveja onnistuneesti,ja mitä ne on syöny.
     
  2. Rotilas

    Rotilas Gearhead

    En oo proportioning valvea ebaysta hankkinu mutta residual valven kylläkin. Ja oli aivan paska. tosi tökero kopio merkkiventtiilistä. Eikä tietenkään toiminut lainkaan. Äkkiseltään oli ulkonäöltä samanlainen mutta kun ne oli vierekkäin (merkkituote ja "replica"), oli ero selvä.
     
  3. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Ostin säädettävän Wilwoodin US-partsilta tuohon Skylarkiin, kun vaihdoin rummut levyiksi. Pitäs olla helppo asentaa ja onpahan sitten säädettävä.
     
  4. FeV-8

    FeV-8 Gearhead

    Minulla menossa samanlainen projekti. 85 parisiennestä otin propvalven, mutta ilmeisesti jumissa. Etupiiristä kulkee hyvin ilma. Takapiiriin tein tiiviin liitoksen kompuran ilmapilliin. 10bar painetta eikä ilma vaan kulje. Onko tähän mitään kikkaa millä saa elvytettyä? Laitoin yöksi crc:t kanavaan. Saa nähdä onko apua.
     
  5. puna niska

    puna niska Gearhead

    Joo uspartsii on jo katottu lähinnä ois mielessä että toimiiko noi wilvoodit ,ebait probot niinkun pitäs sillo ku on tosi kyseesä.
     
  6. fsvaasam

    fsvaasam Gearhead

Kerro tästä muillekin!