Puhallushiekkaa Porinseudulta?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Simo, 15.4.2004.

  1. Simo

    Simo 1st gear

    Myykö joku puhallushiekkaa Porissa? Itse olen aikaisemmin hakenut Nakkilasta H:vallan rajalta, mutta löytyykö Porista. Entäs hinta per 40kg säkki ?
     
  2. Olds-homo

    Olds-homo 1st gear

    Jos et paljo tarvii, niin rautakaupasta elikkä K-Rauta - Rautia akselilta esim kannattaa mennä kyselemään. Sen ei kai ole väliä jos yhen säkin tarvii maksaako se 2€ vai 6€.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    K-rauta 4€.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    YYTERIN rantahan on sitä täynnä!!!!!!!!!
     
  5. Simo

    Simo 1st gear

    K-rauta 5,80€ / 40 kg
     
  6. Japi

    Japi 1st gear

    Viasveden Hiekka tai Santa, jotain tuonne päin. Firma sijaitsee Viasvedellä (oma santamonttu). Toimittaa myös valimoihin sannan, vihreät säiliörekat pyörii pitkin Porin aluetta. Joista voi bongata tuon nimen.
     
  7. crawler

    crawler 1st gear

    Kokemäeltä olen laatuhiekasta hakenut ja hinta pyörii siellä 2.5e/40kg ja jos hakee enemmän niin kyllä se pitkälti alle kahden laskee.
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    hätätapauksesa mikä vaan sopiva hiekka toimiin kuivattuna ja seulottuna ihan riittävän hyvin mut ei tuo kuulosta tuol rautakaupassakaan olevan kovin kallista...
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tuolta santamontulta kun olen hakenut. Hinta on ollut "Anna ny kahvirahat"
     
  10. Simo

    Simo 1st gear

    Viasveden hiekka ja kuljetus myi 40kg säkkejä kappalehintaan 4,50€.
     

Kerro tästä muillekin!