Puhallusvillaa Lahden seudulla?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja tippa77, 17.2.2010.

  1. tippa77

    tippa77 Gearhead

    Talli kaipaa yläpohjaan lisää eristettä. Oliskos kellään tietoa sopuhintaisesta villanpuhaltajasta päijät-hämeestä?
     
  2. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Sori, en tiedä vastausta, mutta vastaan silti.
    Kun meidän talliin haettiin puhallusvillat rautakaupasta, niin saatiin puhallusvehjes ilmaiseksi lainaan. Eli puhalsimme itse. Ei oo mitään vaikeeta hommaa, mutta sotkua syntyy. :)
     
  3. tuntematon

    tuntematon 1st gear

    kantsii vähän kyllä kysellä ympäriltä, äkkiä 100m2 villat kone-lainoineen maksaa tonnin, ja saattaa olla sama hinta jonka ottaisi ammattilainen joka puhaltelee joka päivä. eikä tartte itse sotkea ja koheltaa. voi saada verotukseen vähennykseksi vielä jos on vanhan rakennuksen lisäeristämistä?
    mutta helpohkoa hommaa itse tehtäväksikin.
     
  4. mando

    mando 3rd gear

  5. LS7

    LS7 3rd gear

    Hämeenlinnassa säästö 3,- euroo kuutio, ku EI puhalla ite vaan ottaa ammattilaisen tekeen...
     
  6. mauni

    mauni 3rd gear

    hollolassa termex
     

Kerro tästä muillekin!