Puolan johdot?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Mercury, 9.7.2003.

  1. Mercury

    Mercury Gearhead

    Eli ideana kiertää tietsikka,eikös puolan pitäs iskeä kun plussaan virta(lukolta) ja miinukseen kärkien maajohto(näin neuvoi boschin autosähkömies)no ei ainakaan meikäläisellä pelitä,kertokaahan että miten ne tulee jos ei näin?ja tietsikan kiertämisellä tarkotan sitä kun sehän pistää puolalle infoa sen maajohdon kautta mutta kun saastevehkeet on revitty veke niin se ei nyt oikein toimi jos ei saa kokonaan sitä tietokonetta pois pelistä(auto -79 colony park ja orggis sytkäjärjestelmä tosi veemäinen EEC II )
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Onko sulla vielä se eec-systeemin puola siinä kiinni? Se ei kai toimi kärjellisen sytkän kanssa??? Muistaakseni näin oon jostain lukenu joskus...

    M.K.
     
  3. ana57

    ana57 1st gear

    Kyllä ne puolat yleensä toimii samalla 12 V:n jännitteellä, oli sit tietsikka tai kärjet katkomassa virtaa. Toimiakseen kärjet vaativat rinnalleen kondensaattorin, ilman sitä kipinät on olemattomia. Kärjettömille tehdyt puolat antaa läpi enemmän virtaa, joten kärkien elinikä lyhenee.
     

Kerro tästä muillekin!