Puskurin päällisen korjaus.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja 69, 23.8.2011.

  1. 69

    69 Gearhead

    Miten tollasen kumisen päällisen vois entisöidä. Pysyykö siinä esim. ruiskukitti vai halkeileeko heti pois? Meni puhalluksessa perunasäkille millä sen tasoittaa? [​IMG]
     
  2. Shit-O-matic

    Shit-O-matic 1st gear

    En usko että ruiskukitti toimii kun jo pelkkä maalikin niistä aina halkeilee pois. Tarttis keksiä jotain elastista. Voisit koettaa vaikka pienelle alueelle levittää jotakin näistä kumimassoista (polyuretaani jne.) ja koettaa hioa sitä, helvetin suuri työ jokatapauksessa. Itse paikkasin Aspenin lärpäkkeitä joskus tällä epoksiliimalla ja se tuntui ihan hyvin pysyvän. Tai sittenhän voisit vaan hio sitä kumia niin kauan että se puhalluksesta aiheutunut ryppy lähtee pois.
     
  3. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Jotkut muovilaadut siistiytyvät kuumailmapuhaltimella, kumille taas on kemiallisia aineita. Kokeile ensin pienellä alueella osalla jota et välttämättä tarvitse...
     
  4. 69

    69 Gearhead

    Toi on perhana yhtä pehmeetä kumia kuin roiskeläpät.

    Silti ajattelin kokeilla johonkin kohtaan vetää tätä ja tehdä taivutus testiä. http://www.automaalit.net/epages/Gagar. ... %202364%22

    Semmonen kävi mielessä jos liimais sikaflexillä 1.5mm rosteripellin takapuolelle, sit pysyis paremmin suorana. [​IMG]
     
  5. DX

    DX Double Gearhead

    muovitartunta-aines tietty eka alle,
    sitten täyttö 2k hinkkarilla johon miksaat aabbaut 30% joustoainetta, muista että sekin vaatii kovetteen, eli lasketaan mukaan hinkkarina.
    Lesonalilta tuli saatua aikanaan tällanen ohje kun foxi mussen keulavetelää elvytin.
    Liimasin mä pelliäkin taakse niihin kohtiin jotka loimus eniten.

    sitten vaan hiot suoraksi

    pintalakkaan kans hiukan elastoa, vaikka 5-10% ja taas huomioit kovetteen määrässä.

    Sit se kestää väännellä vaikka kolminkerroin.

    tuolla kolme huonoa kuvaa ko rojektista

    http://kuvablogi.com/nayta/581841/

    PS: Noi ruiskukitit on varmaan kannattaa tossa hommassa unohtaa, potentiaalisen lohkeilu-uhan takia.
     
  6. 69

    69 Gearhead

Kerro tästä muillekin!