Pussihousut

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja petu54, 27.5.2004.

  1. petu54

    petu54 2nd gear

    Mistä saa ostettua pussihousuja ja ajurinlakkeja? ja paljonko maksaa?
     
  2. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Meinaatko hämätä luulemaan foordia mobiiliksi pukeutumalla tyylin mukaan?????
     
  3. Bitch

    Bitch Gearhead

    Kokeilehan jotain mobiili-swappeja.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Petu yrittää esittää, että sillä ei muka vielä ole niitä...ha haa!!
     
  5. petu54

    petu54 2nd gear

    kyllä mulla ne on, mut ne mahtus paremmin pussihousuihin. Ja mää vaa aattelin, että jos pääsis kohta kurvailemaan sen mun toisen harrastelaitteen kanssa. se kun on niin kovin korkea.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    soitappa jalavan kyläkauppaan taivalkoskelle.sieltä löytynee mitä vaan vanhaa rompetta numero on 08-841005.terv cuda-69
     
  7. Kasi-Pasi

    Kasi-Pasi Gearhead

    Jokos mun auto alkaa näyttämään siltä, että voisin luopua omistani?
    Tosin, onhan sekin tietyst vielä liian korkea...
     
  8. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Mä haluan lentäjänlakin ja lasit!
     
  9. petu54

    petu54 2nd gear

    Pasin housut saattais koonsa puolesta jäädä hivenen pieniksi ja kuinka korkea se chevy 53:sen lentokone on?
     
  10. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    91 senttiä ilman moottorin painoa ja tuulilasia.
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    No nyt mä ymmärrän, nimittäin jos tuulilasi puuttuu, niin kyllä silloin laseja ja lakkia tarvitaan.
     
  12. petu54

    petu54 2nd gear

    No nyt mä ymmärrän, nimittäin jos tuulilasi puuttuu, niin kyllä silloin laseja ja lakkia tarvitaan.
     
  13. petu54

    petu54 2nd gear

    Katos vaan, joku nimetön ehti laittaa saman viestin ennen mua.
     
  14. Forvolet

    Forvolet 1st gear

    Katos vaan, joku nimetön ehti laittaa saman viestin ennen mua.
     
  15. Firestone

    Firestone 1st gear

    Rasvalet öö eiku Forvolet on muuten peli radalla.
     
  16. Forvolet

    Forvolet 1st gear

    Heti arvasin, että lehmä on poikinut, kun näin vasikan. Ei vaan arvasin varsan olevan kevätlaitumella, onnistuneesti, kun soittoa ei keskellä yötä tullutkaan... Hieno muuten on ko. "peli", ei muuta kuin trevlig resa ja soitellaan, vaikka chicken runin tiimoilta.
     
  17. Anonymous

    Anonymous Guest

    Hai sie osta miun pahvihoooussut HALAVALLA!!
     
  18. Yogi

    Yogi Gearhead

    Vuosi sitten Rauman swapissa oli käyttämättömia pussihousuja alkuperäispakkauksissaan. Kehuin parille vanhemmalle ukolle, että siinä on kunnon mobilistipussihousut ennen kuin tajusin, että he olivat mobilisteja...
     
  19. Firestone

    Firestone 1st gear

    Näin tehdään!
     
  20. B 50

    B 50 Gearhead

    ...koittaa selkeesti hoitaa itelleen uusia aihioita soluttautumalla?
     

Kerro tästä muillekin!