quadrajettien eroja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja jontsa, 17.5.2010.

  1. jontsa

    jontsa Gearhead

    Mitä eroa on quadrajetin kalifornia versiolla tavalliseen verrattuna? Tiukempiin päästörajoituksiin se liittyy mutta mitä eroa näillä on fyysisesti?
    Entä onko manuaali- ja automaattilaatikkoon tarkoitetuilla quadrajeteillä muita eroja kuin mahdollinen kickdownin kiinnike?

    Löytyi projektikuntoinen manuaaliaskille tehty kalifornia quadrajet (17084501, ei tietokoneohjattu) josta puuttuu alipainemokkulat ja ryypyn kansi. Kiinnostaisi tietää käykö osat "tavallisesta" qjetista vai onko juuri noissa ollut jotain eroa.

    Edit: firma jenkkilässä totesi että primary choke pull-off on sama tuon vuotisissa kaasareissa. Secondaryssä voi olla eroja mutta se ei välttämättä ole edes pakollinen. Ryyppy myös lienee samanlainen.
     

Kerro tästä muillekin!