Räikkösen Iceman II

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja Fireball, 30.11.2007.

  1. bootsi

    bootsi Gearhead

    kakspyöräkulkine :wink:
     
  2. nyffikaakoo

    nyffikaakoo 1st gear

  3. Piru

    Piru 1st gear

    Anteeks?kukakohan täällä vinkuu? :odroll: en mielestäni ole morkannut mitään pyörää rumaksi, kannattaa yrittää katsoa kirjoittajan nimimerkki, vaikka sattuis hiukka olemaan porin karhuakin silmässä.

    Lähinnä tullut tässä ihmeteltyä kummallisia kroppaohjauksia ja sitä miten joku voi arvostella tuota räikkösen kulkinetta huonoksi ajaa, kun viesteistä päätellen ei ole tuon tyylisestä ajoasennosta kokemusta.
    Kait siitä sunkin pyörästä löytyy ns.lepuutustapit, eikös niitä just noihin vehkeisiin asennella jossa kökötetään kun paskahuussissa...epäilen kyllä ettei sulta löydy edes sitä pyörääkään.
    (polkupyörä ehkä, se kääntyy kropallakin)
    Miten olis tällainen Kuvapalkinto...
     
  4. nyffikaakoo

    nyffikaakoo 1st gear

    Noo, jos nyt sanon että jonkun puolijumalaiseksi katsotun härvelin ajoasento on päin persettä, niin onko tuo nyt vinkumista? Enhän mä sitä kohtaloa ittelle oo vinkumassa! Enkä oo kuorolainen...

    Oon tottunu pitämään omat mielipiteeni mutta kertomaan siitä muillekin, huolimatta rutinoista. Ei mua ollenkaan haittaa se että joku sanoo autuudeksi sellaista mikä on mun mielestä päin persettä, mutta kylläpä sanon omankin ajatukseni.

    Joo, todellisuudessa mulla ei oo pyörää eikä autoo, asun Ulvilassa hoitokodissa, oon kymmenvuotias downin syndrooman syntyessäni saanut kiovalaisen siivoojan ja taksikuskin äpärä, jonka mielipide ei tietenkään ole minkään arvoinen, kunhan kirjoittelen huvikseni... Mutta sainpahan mielenkiintoista "ajatuksenvaihtoa" aikaiseksi. Ihan kiva on ollut lukea mitä mieltä ootta olleet ja muutenkin. Näin alkuun...
     
  5. *smuige*

    *smuige* 1st gear

    Taitaa olla Sierramiehen tapa... :odroll:
     
  6. vette427

    vette427 3rd gear


    missä se tuntuu??? :odroll: :odroll: :odroll:
    olin jo ottaa tän aiheen liian vakavasti mutta ton oksettavan paskan nähtyäni unohan koko jutun. pellehän tää kaveri olikin eikä kovin vakavasti otettava keskustelukumppani. :D
    tuon päältä en kylä julkisella paikalla nousis vaikka mikä olis.

    Piru hei, eikö olis aika laittaa kuva sun Nortonista niin saatas 95% täydellinen kuva tänne?? taka nakki liian kapee, se vie ton 5% :D :D :D
    mutta stuukki on 110% kohallaan

    ja ettei pelekästään puheeksi jää niin tuolla on yks mun tekemä (keltuainen) ja toinen on omistama kiinan mopo http://www.bajahill.net/mpgalleria.html kolomantena oleva hyvärinen kustomoi.
    ko häksätin liikkuu nykyää raahesa :rotfl: :rotfl:

    mutta minkä tässä taas oppi. mielipiteet on kuin persereikä. jokaisella on oma :D
     
  7. nyffikaakoo

    nyffikaakoo 1st gear

    No otahan ihan tyynesti, tässähän oon koettannu vaan pikkuhiljakseen heittää semmosta aatosta kehiin että porukka näkyy olevan melkosen totista sakkia.

    Ei voi muuta sanoa. Tosin aavistin tuon jo ihan alussa, kun herneitä rupes meneen nenuihin.

    En häiritse kenenkään rauhaa tän enempää, vai sanoisko ehkä etten tällä kertaa.

    Käykääpä Porissa, on kaunis kaupunki... :pinup:
     
  8. vette427

    vette427 3rd gear

    ei mulla herneet pysy nenässä. jäykkäperällä ku ajan :D :D :D :D
     
  9. nyffikaakoo

    nyffikaakoo 1st gear

  10. Piru

    Piru 1st gear

    Kokeileppas seuraavaksi mennä tuonne Rodi-osiolle spekuloimaan, kuinka jostain -32 foordista menee ajo-ominaisuudet kun se lasketaan 10cm maavaralle ja että se sen jälkeen lentää kuopasta ajettaessa automaattisesti tieltä ulos.
    Sen päälle höystät vielä ko.laitteiden rakentelijoita provoamalla, että ne on jostain pimeestä persereijästä kotoisin olevia persejalkoja, kun ne sanoo sulle vastaan että näin ei ole. :rotfl: ...vähän kärjistettyä, ehkä, mutta näin oli rivienvälistä tulkittavissa.

    Kannattaa myös pitää mielessä, että näitäkin sivuja saattaa ajoittain lukea katsastajat ja viranomaiset, jotka rakentelupykäliä säätää ja valvoo. Ei edistä harrastustoimintaa, jos täällä joku sierramies esiintyy prätkämiehenä ja väittää Räikkösen chopperia hengenvaaralliseksi ajoasennon takia,höpö höpö!.(tämä lähinnä rupes jurppimaan :mad: )
     
  11. nyffikaakoo

    nyffikaakoo 1st gear

    Noh, ymmärrän kyl, mutta hätäisten päätelmien teko ei oo mun laji oikeastaan.

    En muista että oisin varsinaisesti väittänyt hengenvaaraa olevan ajoasennosta, jossa pääosa ruumiinpainosta on takaliston varassa? Arvostelin ajoasentoa omasta näkökulmasta, jossa selän alaosa, jos se joutuu venytykselle ja jalat ei oo tukemassa, ei pidemmän päälle tykkää pompuista. Samaten kädet ei ois hyvä mulla olla liika edessä. Niskat menee kans herkästi tukkoon.

    Tavallinen nakuperuspyörä (nukkuu) on tähän mennessä osoittautunu parhaaksi, muitakin oon kyl kokeillu.

    Sen perusteella mitä oon jäykkäperäisellä vanhalla -48 bemarilla ajanu nuornamiehenä, ei se ollut yhtään kiinni siitä että oliko takana jäykkä perä vai ei. Siinä taas ajoasento ainakin silloin oli aika hyvä.

    Ai oliks rodit huonoja ajoltaan? No en mä sinne kun ei ne kiinnosta niin, moottoripyörät, jenkkiautot ja tietyt muutkin jutut kiinnostaa...mut Sierrat ei niinkään. :rotfl:

    Edit: Montakos kertaa mä sanoin tän topikin aikana ketään pelleksi, vihjasin ketään downin syndrooman saaneeksi (vaikkei se mun mielestä ihmistä pahenna) tai muuten esitin arvostelua jonkun henkilökohtaisista ominaisuuksista? Tietääkseni esitin oman mielipiteeni, aiemmin sen jo kirjoitinkin että toisto ois nyt turhaa johon muiden vastanneiden reaktiot näyttivät paremminkin henkilökohtaisuuksiin uppoutuneilta. Että sikäli taisin säilyttää herneet pakastimessa, missä ne parhaiten näin leutona talvena säilyykin.
     
  12. Piru

    Piru 1st gear

    Tähän asti mentiin minusta keskustelussa asialinjalla, tämänkin sopivan ympäripyöreesti laitoit, että saivartelu onnistuu jos kysytään mitä paikkakuntaa herra mahtoi tarkoittaa...

    Pystyt varmaan kertomaan Harlemissa neekereille maailman nopeimmasta puuvillanpoimijasta ja saivartelemaan ittes siitäkin kuiville. :D ja se on kyky se.

    Mutta eiköhän tämä paskanjauhanta mun puolesta saa nyt riittää, tai jatketaan privaattipuolella ettei mene "hyvä" keskustelu sivuraiteelle. :rotfl:
     
  13. nyffikaakoo

    nyffikaakoo 1st gear

    Toi mun lainaus oli maailman nopeimman Indianin omistajasta, Burt Munro:sta. 1971 kuvattu dokumentti Burtista ittestänsä on siis kolmessa osassa 1. osa, 2. osa ja 3. osa.
     
  14. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Kyl mää kauhiast ihmettele. Miten noissa Icemaneissa toimii takajousitus, kun Kasin jutun mukaan jousitus löytyy, mutta kuvien perusteella ei renkaan ja loksun välissä olis joustovaraa!!?? :eek:
     
  15. nyffikaakoo

    nyffikaakoo 1st gear

    Jaa, ei kai tollases niin oo väliä. Jouset ja iskarit on vähän niinku sitä varten että jos sattuis oleen kuoppa tiessä...
    http://bp3.blogger.com/_Mvhjidbvdzc/R0ZNfLTnL_I/AAAAAAAADMs/OuSkJUublDA/s1600/w4.jpg Kuvassa näkyy olevan oikee Iceman II -fäni - mies-joka-ei-oo-koskaan-juanu-maitoo-eikä-jua-tyyppi. Näköjään laitettu oikein Ferrarin merkki takanavan koristeeksi ja etunapaan joku 4H-kerhon logo. Moottorina joku kopio H-D:n koneesta vuodelta päre. Hmh, olis kyl syytä laittaa seuraavaan jos ny pakko Veekakkosta on käyttää, niin Kotarin kone. Edes.
     
  16. Peltirumpu

    Peltirumpu 1st gear

    Eiköhän niissä ole Ilmajouset takana, on aika yleistä asentaa sellaiset nyky custom built "Harrikoihin".

    -Olli
     
  17. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Kiitokset peltirummulle selvityksestä, sehän se lienee oikea vastaus kysymykseen.
     

Kerro tästä muillekin!