rättikatto. mistä kannattaa ostaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Verhoilu ja sisusta', aloittaja rokki383, 7.1.2009.

  1. rokki383

    rokki383 Gearhead

    ameriikastahan noi täytyy tilata, mutta onko kokemuksia eri valmistajien katoista. year onelta saa rätin n.450 usd onkohan se kuin laadukas, onko joku muu merkki/myyjä parempi. tarvitsijoina 67 fury ja 68 monaco. jos kellä oikeesti tietoa on niin kertokaa mullekkin
     
  2. chevyukko

    chevyukko 1st gear

    tossa ruotsissa olis lähempänä... JERN autoservice kalkbruksgatan 2 , 41707 göteborg www.jern.se E-mail: cab@telia.com tommonen ilmottelee power magazinessa ainakin? hinta esimerkkiä:65-70 impala,vinyyli katto 2900 kruunua+muovi ikkuna 1000 kruunua?? kunnon kangas rätti 5500kruunua? kertokoon se kenellä on kokemusta?
     
  3. paja1

    paja1 Double Gearhead

    taannoin kun kyselin täällä kuka noita asentaa niin Riihiluomaa suositeltiin ja sieltä sitten sain tilattua rätin ja kaikki tilpehöörit ja asennuksen samaan pakettiin. jonoa tosin tuonne oli jonninverran ja ajan sain huhtikuulle ja sehän riittää mulle. katto ja oheistavarat jäi suunnilleen noin 500e maksamaan. työt varmaan maksaa toisen mokoman,mutta eipä mulla ole varaa harjoitella montaa kertaa ton hommankanssa,joten annan ammattilaisen hoitaa sen paikalleen niin saattaa olla että se muistuttaa vielä ihan oikeata kattoa eikä mitään riekaleista puolijoukkuetelttaa :poff:
     
  4. mopar72

    mopar72 Gearhead

    Eli Eikö saa hyötyy jos itse tilaa,asennuttaa täällä liikkeessä?
    mimosia hintoja noin keskimäärin harraste autoihin on ollut asennuksineen?
    Hakua jo käytetty mutta ei oikeen mitään järkevää löytynyt.

    -Esa
     
  5. paja1

    paja1 Double Gearhead

    mun tapauksessa ainakin oli järkevämpää ottaa se ihan viralliselta toimittajalta,kun toimituskuluineen hinnan ero olis ollu jotain ihan olematonta ja vastuu tavarasta jää toimittajalle.
     
  6. Ana67

    Ana67 Gearhead

    No, -95 Mustangiin: Katto-osa, taka-kappale (muovi-ikkunalla) ja asennus oli n1200e Tapiolan Autoverhoomossa ja hyvä tuli :D
     
  7. maurizio

    maurizio 1st gear

    Tapiolan autoverhoomo,suosittelen.Asennus 600.- ,katon hinta riippuu materiaalista(muovi/kangas) ja kannattaa kysyä samasta paikasta.
     
  8. torino71

    torino71 1st gear

    65 dodgeen oli Riihiluomalla asennus 400€.
     
  9. Miki76

    Miki76 2nd gear

    Mistäs ootte hommannu top boot coverinne ja mihin hintaan??
    Parikin puljua löysin jenkeistä jotka myy,mutta kun se kansainvälinen kauppa on kovin vaikeeta minusta heidän kanssaan.Ei esim. non-Us paypal kelpaa ja order-onlinea kun klikkaa,niin vippaa jonnekkin ihme sivulle jne.
    -68 Chrysler 300 kyseessä...
     
  10. tapioraiha

    tapioraiha 1st gear

    Otat katon ja asennuksen samasta paikasta, liike harvemmin ottaa katosta edes kunnon katetta koska tulot tulevat asennuksesta.

    Kannattaa tosiaan vertailla mitä maksaa itse tilattu katto asennettuna verrattuna jos samasta liitristä kaikki. liike ostaa enemmän kuitenkin tarvikkeita ja saa tukusta alennukset.
     

Kerro tästä muillekin!