"Raggari-Arskan Letukka" ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Falconetti, 13.6.2014.

  1. PasiR

    PasiR Gearhead

    Mulla on varmaan mottirempasta kuitit vielä tallella, sieltä löytynee Directin varaosanumero tolle nokalle. Se oli ihan perus hydylaahurinokka, eikä muutenkaan mitään sen ihmeellisempää koko motissa.
     
  2. a-bodyman

    a-bodyman 1st gear

    Kiitos tunnelmallisista kuvista! näissä on "henkeä" tällaisia lisää.onkohan tuo neliovinen "nenä poncho"sivuputkilla vielä olemassa? :D
     
  3. BSW 69

    BSW 69 Gearhead

    onkohan tuo neliovinen "nenä poncho"sivuputkilla vielä olemassa? :D[/quote]

    Oli joskus 90-luvun alussa pilkottuna samassa talli kompleksissa, siitä oltiin tekemässä muistaakseni 4d ht:a...
     
  4. Naantali 55

    Naantali 55 1st gear

    Terve Arska. Muistatko kuka tämän Fordin osti multa ja missä mahtaa nyt olla? Ostin sen Paattisten shemeikalta joka asui kahden puolivillaisen muijan kanssa. Monet kerrat kun kävin kun yritin ostaa sitää niin siellä ne kimpassa hihittelivät pöydän viedessä.[​IMG][​IMG] Tossa Raikusen Olssi
     
  5. Raggari-Arska

    Raggari-Arska 1st gear

    Naantali 55: en muista, en ainakaan nyt yht äkkiä.
    Muillekin: Tiedättekö kuinka paaljon auttaisi muistelua, jos käyttäisitte sen aikaisia lempinimiänne, tai oikeita nimiänne, kun nuo nimimerkit eivät varmaan kerro kovinkaan monelle mitään.
    Tiedoitus: tuolla aiemmin mainittu sähköposti, jossa on arska. alku, ei toimi/ei ole nyt käytössä. Tuli ilmeisesti joulun/uudenvuoden aikoihin joku ruuhka, niin lakkasi toimimasta, poistettuani sp vapautui muistia 174 Mt, joten siellä oli "jotain".
    Kun kaikki eivät muista minulla olevan vain puutteellisen kännykän, johon ei kannata lähettää pdf tidostoja, eikä yli 200kt kuvia, kun 12kt kuvatkin näkyvät.
    Joten en ole voinut saada/vastata joulun/uudenvuoden viesteihinne. Olen pahoillani.
    Hyvää alkanutta vuotta.
     
  6. Raggari-Arska

    Raggari-Arska 1st gear

    Tuosta Kaitsun kuolemasta:
    netissä ja facebookissa on aika paljon virheellistä tietoa, osa tahatonta, mutta suurin osa tahallista hieman virheellistä.
    Osa suoraansanoen räikeää lapsellista vääristelyä, joten suhtautukaa pienellä varauksella kaikkeen julkaisuun.
    Tuo Kaitsusta ensin ilmoitettu oli ehkä muistivirhe joltain, en ota kantaa.
    Mutta ne kuvamanipulaatiot eivät ole tahattomia, eivätkä identiteettivarkaudet, "Nigerialaiskirje" muunnoksineen. Netti elää, se ei nuku koskaan . . .
     
  7. Toi -57 customi saattoi olla mulla joskus 70-luvulla ja ostin sen Sirkiän Jukilta ja myöhemmin myin sen Kuutniemen Japalle. Siin oli kerman värinen yläosa ja vihree alaosa. Niit ei ollu mun tietääkseni muita tääl Turun suunnalla.
     
  8. Ford Galaxie TIC-2 omisti 70-luvulla Sipilän Kaitsu, jolta Lahtosen Japi sen osti ja ajoi Maariankadulla bussin kylkeen muutama päivä kaupan jälkeen.
     
  9. Nyt Arska pieni oikaisu. Mulla oli 61 Bel Air TBJ-171 (koko sininen) sekä 62 Bel Air (koko valkoinen) TEN-5, myös hetken omistin 57 Ford Customin (ylosa kerma alaosa vihree). Pölläsen timpal oli 61 impala sininen valkosel katol.
     
  10. Naantali 55

    Naantali 55 1st gear

    Oliko siinä korin kumityynyt menneet pellin läpi, sen syyllä Kupittaan katsastus asema hylkäsi sen.En kyllä muista että olisiko Sirkiän Jukka vai kuka haki sen multa Naantalista. Onko tietoo nykyisestä olinpaikasta?
     
  11. hantta

    hantta Double Gearhead

    raimojok@gmail.com kirjoitti:

    Ford Galaxie TIC-2 omisti 70-luvulla Sipilän Kaitsu, jolta Lahtosen Japi sen osti ja ajoi Maariankadulla bussin kylkeen muutama päivä kaupan jälkeen.


    Kiitos oikaisusta, eli vasta 40 vuotta, ja muistaa näin väärin. Muistan auton liedon ilmarisissa, ja sekoitin jotenkin Masa R: n auton omistajaksi. Taisi mennä keltsun kylkeen Maariankadun ja Brahenkadun risteyksessä. Kaitsulla oli noihin aikoihin Fiat 850.

    Hantta
     
  12. hantta

    hantta Double Gearhead

    Taas saattaa mennä arvailuksi, mutta olisko ollut Pulmussuontien tallilla 57 Fairlane, tumnmanpunainen?

    Hantta
     
  13.  
  14. hantta

    hantta Double Gearhead

    Tuo -64 Ford taisi muuttua valkoiseksi, tekniikka 352+ autom. Asuiko Masa muuten siinä Tarpin mutkassa?

    Hantta
     
  15. hantta

    hantta Double Gearhead

    Taisi olla niin, että Tic roudattiin kolarin jälkeen Masan pihalle Ilmarisiin, ja taidettiimpa hakea siitä jokin listanpätkä tiaan.

    Hanttav
     

  16. Ei mul oo tarkempaa muistikuvaa noiden autojen kohtalosta, kun ittee alkoi kiinnostaan noi Pub hommat enempi. Nyt vanhempana taa kiinnostaa tosi paljon ja harmittelee kuika "hyvii" auto kaukkoi tuli tehtyy.
     
  17. hantta

    hantta Double Gearhead

    Mulla taisi mennä Sipilät sekaisin, eli olisko sittenkin Karilla ollut se pikkufiiu, ja Kaitsulla -66 galaxie? Karillahan oli m.m avoeldorado ja kaksiovinen -57 farkkufury.

    Hantta
     
  18. hannulento

    hannulento 1st gear

    Muakin kiinnostaisi tietää, onko LeSabre (NX*86) vielä "hengissä". Olen sen vanha omistaja. Vahdon Ekko ja muistaakseni Kuutniemen (Jykke?)ostivat sen minulta.
     
  19. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Pari viime muistoa tosta puikista on Uittamolta keskellä peltoa. Ja vähän sen jälkeen Ruissalon tiellä? "häkissä".
     
  20. hannulento

    hannulento 1st gear

    Harmi. Olisi ollut mukava nähdä vielä omin silmin...
     

Kerro tästä muillekin!